Ga naar inhoud


Canaal Digitaal abbo nemen


jph

Aanbevolen berichten

Ik heb een officiele TVV kaart omdat ik in Belgie woon. Maar nu zou ik ook het toppakket van CD willen aanschaffen (dus officieel met kaart). Maar daarvoor heb je een nederlands adres nodig. Kan iemand mij hiermee helpen ?

Dus geen sharing maar een officieel abbo die direct voor een jaar vooruit betaald wordt.

ET9200 | Xsarius Rotor | NAS 2TB | USBStick 4GB

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Zuppelan
Ik zou http://www.grenspostadres.nl/ gebruiken, je bent dan niet van iemand anders afhankelijk en het is "witter" omdat je je direct op het vrij verkeer van goederen en diensten kunt beroepen.


interessant concept!!

Ik zoek eigenlijk zoiets maar dan omgekeerd... interessant om Sky.de te abonneren of om een Dell computer via de Duitse website te kunnen bestellen...
Ik lees dat ze iets als "huifkar.de " hebben, maar dat is niet echt 100% hetzelfde denk ik. Ik weet niet of je op die manier een abo kan afsluiten.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dream7020
ja voor Duitsland zoek ik ook. Dan een auto aanmelden


FF oftoppic

Dat kan!! net als ik!! Ik rijd een Vw golf V R32 op Duits kenteken
Scheeld mij 1000 dezden Euro`s

Zoek een baan desnoods voor 2 uur per dag voor een duits bedrijf maar werken vanuit huis NL dus :D

Verder geen slapende honden wakker maken!!

Ok als ik word aangehouden veel vragen maaar ik lach erom ,zij lachen mee maar kunnen er verder niets mee :D

Duisland is mijn woonplaats maar geen hauptwohnsitz.


Heb deze tip eem mogen meegekrgen van een groenteler maar werkt perfect
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Zuppelan
Ik zou http://www.grenspostadres.nl/ gebruiken, je bent dan niet van iemand anders afhankelijk en het is "witter" omdat je je direct op het vrij verkeer van goederen en diensten kunt beroepen.

Sorry voor het het late antwoord, maar dit lijkt een goede optie te zijn.
Zal het bekijken en laten weten hoe het bevallen is.
Hiermee heb ik dus een adres in NL maar hoe zit het dan met betalingen ?
Die komen dan toch van een belgische rekening ?

ET9200 | Xsarius Rotor | NAS 2TB | USBStick 4GB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jph
Die komen dan toch van een belgische rekening ?

Denk jij nu echt dat ze dat iets uitmaakt?
Zolang er centjes blijven binnenkomen zul je ze niet horen.

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vGnp
Origineel bericht van: jph
Die komen dan toch van een belgische rekening ?

Denk jij nu echt dat ze dat iets uitmaakt?
Zolang er centjes blijven binnenkomen zul je ze niet horen.

De vraag is zo gek niet want bij veelgestelde vragen staat:
Citaat:
Kan ik CanalDigitaal ook in het buitenland ontvangen?
<...knip...>
Daarnaast kunt u zich bij CanalDigitaal alleen registreren op een Nederlands adres en dienen betalingen gedaan te worden vanaf een Nederlands rekeningnummer. Vanuit het buitenland kunt u geen ondersteuning krijgen van onze helpdesk.

In de algemene voorwaarden kan ik er echter niets over vinden, dus zal het inderdaad niet zo'n probleem zijn...

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
  • 2 weken later...

Zou ik ook willen weten. Het is blijkbaar niet zo simpel om als Belg in Nederland een rekening te openen (tenzij je loon op deze rekening wordt gestort). Mij is het in ieder geval nog niet gelukt. Dus weet iemand uit ondervinding dat het kan met een Belgische rekening? Alvast bedankt voor alle info.

 

Groetjes, Piet

aangepast door phum3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een postadres kan dus via "grenspostadres". Het probleem is (bij mij toch) dat het mij niet lukt om een bankrekening te openen bij een Nederlandse bank. Men wil om één of andere reden een garantie dat er op regelmatige basis geld op de rekening wordt gestort, en deze zekerheid heeft men blijkbaar alleen wanneer het loon op de desbetreffende rekening wordt gestort. Mijn wedde wordt op een Belgische rekening gestort en dit veranderen is geen optie. Ik vind het raar dat men dit niet toestaat. Ik betaal toch de jaarlijkse kosten voor de bankrekening, en als ze zorgen dat ik niet in min kan gaan, lopen ze toch geen risico? Maar ja, dit zie ik waarschijnlijk weer veel te simpel. Het is in ieder geval spijtig, want was voor ons (Belgen) wel een mooie oplossing geweest.

 

Groetjes, Piet.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo gek is dat niet, men wil gewoon de zekerheid dat je geld op die rekening hebt, of je hebt een NL burger service nummer (dus inwoner van NL) dan kun je ook een NL bankrekening openen, of een NL belastingnummer.....voorbeeld ik heb een huis in Portugal, dat kan ik alleen kopen als ik een Portugees fiscaal nummer heb (heb ik gewoon aangevraagd en gekregen) en alleen met dit fiscaal nummer kon ik een Portugees bankrekening openen....en zo zal het ongeveer in alle EU landen geregeld zijn.....

Is het niet mogelijk om je (VISA) creditcard te koppelen aan een NL bankrekening?

Of net over de grens in NL zie ik ook soms belgische bankkantoortjes....iets met coupons ofzo..?

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...