Ga naar inhoud


Robert Jensen presenteert nieuwe ochtendshow Radio Veronica


sathopper

Aanbevolen berichten


Ik vond het eind jaren '90 altijd erg leuk bij zijn ochtendshow op veronica. Met telefoonterreur en lange interviews.

 

Op TV vind ik het een stuk minder, ook omdat hij altijd zo'n laag nivo gasten heeft, en ook nog eens telkens dezelfde. Later is hij nog een tijdje op de radio geweest bij Radio Noordzee (of 100% NL ofzo) maar dat was ook niks.

 

Hopelijk komt de oude Jensen weer terug, al snap ik ook dat veel mensen er een hekel aan hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik rijdt altijd met van Trigt tot 9 naar mijn werk.

 

Lekker rustig wakker worden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Oldereast
Ik heb 'm smorgens altijd op 538 (evers staat op) en om 10 uur gaat ie op Veronica. Na tienen is 538 niet leuk meer :D


Elke dag Veronica luisteren wordt je toch ook snel moe? Die playlist is zo ontzettend beperkt...

Hier begint de dag meestal met Giel, Gerard en Rob op 3FM, daarna meestal Schiffers.fm op Radio 2. wink

Verder switch ik ook wel is naar Veronica voor bijvoorbeeld Somertijd! smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

's ochtends heb ik meestal Veronica vanwege de voetbal update om 8.15, daarna zap ik meestal wat

 

En 's middags ook vaak Veronica vanwege de grappen van Rob van Someren. Gevolgd door de Coen & Sandershow

 

Qua muziek vind ik het jammer dat Arrow Classic Rock niet meer uitzend....

 

PS: ik meen me te herinneren dat Rob van Someren ook op Sat4all zat, of was dat een andere DJ? Ik geloof dat hij ooit nog een keer op de radio de sat4all dag in Breda heeft aangekondigd smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Bigfoot

PS: ik meen me te herinneren dat Rob van Someren ook op Sat4all zat, of was dat een andere DJ? Ik geloof dat hij ooit nog een keer op de radio de sat4all dag in Breda heeft aangekondigd smile


Zou zo maar kunnen ik weet dat hij ook een hobby schotelaar is smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Bigfoot
's ochtends heb ik meestal Veronica vanwege de voetbal update om 8.15, daarna zap ik meestal wat

En 's middags ook vaak Veronica vanwege de grappen van Rob van Someren. Gevolgd door de Coen & Sandershow

Qua muziek vind ik het jammer dat Arrow Classic Rock niet meer uitzend....

PS: ik meen me te herinneren dat Rob van Someren ook op Sat4all zat, of was dat een andere DJ? Ik geloof dat hij ooit nog een keer op de radio de sat4all dag in Breda heeft aangekondigd smile


Was dat niet Mental Theo? laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...