sathopper Geplaatst: 22 juni 2010 Delen Geplaatst: 22 juni 2010 Robert Jensen gaat de ochtendshow Radio Veronica presenteren en neemt het over van Rick van Velthuysen. Ik mag die Jensen totaal niet dus ik ga verhuizen naar een andere zender. Sorry Veronica... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bigfoot Geplaatst: 22 juni 2010 Delen Geplaatst: 22 juni 2010 Ik vond het eind jaren '90 altijd erg leuk bij zijn ochtendshow op veronica. Met telefoonterreur en lange interviews. Op TV vind ik het een stuk minder, ook omdat hij altijd zo'n laag nivo gasten heeft, en ook nog eens telkens dezelfde. Later is hij nog een tijdje op de radio geweest bij Radio Noordzee (of 100% NL ofzo) maar dat was ook niks. Hopelijk komt de oude Jensen weer terug, al snap ik ook dat veel mensen er een hekel aan hebben. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tfh Geplaatst: 22 juni 2010 Delen Geplaatst: 22 juni 2010 Jensen is al een aardig tijdje over datum... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Elwin Geplaatst: 22 juni 2010 Delen Geplaatst: 22 juni 2010 Ik ga zeker een keer luisteren. Ben best benieuwd naar Jensen op de radio. Dat Bassie bellen vond ik al hilarisch! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Outta space Geplaatst: 22 juni 2010 Delen Geplaatst: 22 juni 2010 één ding is zeker de radio gaat 's morgens dus niet op Veronica. Luister ik nog liever naar ego Giel. Dan maar de ochtendshow op een commercieel regionale zender hier of toch maar 538. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Oldereast Geplaatst: 22 juni 2010 Delen Geplaatst: 22 juni 2010 Ik heb 'm smorgens altijd op 538 (evers staat op) en om 10 uur gaat ie op Veronica. Na tienen is 538 niet leuk meer Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 22 juni 2010 Moderator Delen Geplaatst: 22 juni 2010 Ik rijdt altijd met van Trigt tot 9 naar mijn werk. Lekker rustig wakker worden. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Elwin Geplaatst: 23 juni 2010 Delen Geplaatst: 23 juni 2010 Origineel bericht van: Oldereast Ik heb 'm smorgens altijd op 538 (evers staat op) en om 10 uur gaat ie op Veronica. Na tienen is 538 niet leuk meer Elke dag Veronica luisteren wordt je toch ook snel moe? Die playlist is zo ontzettend beperkt... Hier begint de dag meestal met Giel, Gerard en Rob op 3FM, daarna meestal Schiffers.fm op Radio 2. Verder switch ik ook wel is naar Veronica voor bijvoorbeeld Somertijd! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bigfoot Geplaatst: 23 juni 2010 Delen Geplaatst: 23 juni 2010 's ochtends heb ik meestal Veronica vanwege de voetbal update om 8.15, daarna zap ik meestal wat En 's middags ook vaak Veronica vanwege de grappen van Rob van Someren. Gevolgd door de Coen & Sandershow Qua muziek vind ik het jammer dat Arrow Classic Rock niet meer uitzend.... PS: ik meen me te herinneren dat Rob van Someren ook op Sat4all zat, of was dat een andere DJ? Ik geloof dat hij ooit nog een keer op de radio de sat4all dag in Breda heeft aangekondigd Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Neptunus Geplaatst: 24 juni 2010 Delen Geplaatst: 24 juni 2010 Inderdaad jammer van Arrow, één van de weinige zenders die zich echt onderscheidde van de rest van de commerciële blabla meuk. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sathopper Geplaatst: 26 juni 2010 Auteur Delen Geplaatst: 26 juni 2010 Origineel bericht van: Bigfoot PS: ik meen me te herinneren dat Rob van Someren ook op Sat4all zat, of was dat een andere DJ? Ik geloof dat hij ooit nog een keer op de radio de sat4all dag in Breda heeft aangekondigd Zou zo maar kunnen ik weet dat hij ook een hobby schotelaar is Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miauw Geplaatst: 26 juni 2010 Delen Geplaatst: 26 juni 2010 De heren Jensen, Stenders en Beelen mogen wat mij betreft alle een niet media gerelateerde baan zoeken, want ik vind het 3 maal niks. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Elwin Geplaatst: 26 juni 2010 Delen Geplaatst: 26 juni 2010 Origineel bericht van: Bigfoot 's ochtends heb ik meestal Veronica vanwege de voetbal update om 8.15, daarna zap ik meestal wat En 's middags ook vaak Veronica vanwege de grappen van Rob van Someren. Gevolgd door de Coen & Sandershow Qua muziek vind ik het jammer dat Arrow Classic Rock niet meer uitzend.... PS: ik meen me te herinneren dat Rob van Someren ook op Sat4all zat, of was dat een andere DJ? Ik geloof dat hij ooit nog een keer op de radio de sat4all dag in Breda heeft aangekondigd Was dat niet Mental Theo? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 26 juni 2010 Delen Geplaatst: 26 juni 2010 heb eens gezocht. heeft zo'n muppet face als outta space z'n avatar gelukkig enkel hoorbaar, zou je dan zeggen who the ffffeee is robert jensen volgens mij moeten ze serieus balkenende als DJ vragen. Mmm Skyscraper I Love You Underworld Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerard 76 Geplaatst: 26 juni 2010 Delen Geplaatst: 26 juni 2010 Vind Jensen niet passen bij Veronica. Veronica verlaagt zichzelf hiermee tot Jensens niveau en dat gaat ze luisteraars kosten... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen