Ga naar inhoud


[Satelliet] SyFy Universal en 13th Street


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: iRuud
Origineel bericht van: roymar
syfy zend wel veel uitgetrokken 4:3 beelden uit, niet om aan te zien


Het is lastig voor CD om controle op het beeldformaat uit te voeren. Hun monitoren staan in AUTO MODE.. Kabel geeft het wel gewoon in 4:3 door


Dat is typisch CD, kijk naar Discovery overal netjes 16:9 maar niet bij CD ingedrukt 4:3.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 167
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Brambo's
Weet iemand trouwens bij welke pakket (TV Vlaanderen) Syfy momenteel nog te zien is? Voorlopig heb ik het voormalige basispakket nog en hiermee kan ik 13th street nog bekijken maar geen syfy.

Ik heb het pluspakket, en ook hier blijft het zwart.
Dus alleen in het Basic+ pakket (of het voormalige top pakket)

DM8000 1Tb 2,5"HDD (Openpli2.1)
2xGigaBlue HD Quad Plus 1Tb (Openmips 4.2)
Wavefield T90(Astra1-2-3 Hotbird)
Synology DS214+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Heeft CDS inmiddels de aspectratio van de zender al goed en de balken weggehaald bij 16/9 programma's - en zijn er inmiddels ondertitels?

Als CDS het beeldmateriaal al "kant-en-klaar" met zwarte balken er in ontvangt (net als bij de Discovery "themazenders", dan kunnen ze er niet zoveel aan doen he...

Een jaar of tien geleden kon je zoiets nog wel verdedigen, maar nu is het echt ronduit amateuristisch als je je beeld nog zo aanlevert.

DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wapper
Dat is typisch CD, kijk naar Discovery overal netjes 16:9 maar niet bij CD ingedrukt 4:3.

Als de aspect ratio verkeerd wordt meegestuurd, dan kun je dat nog met je ontvanger en/of tv "rechttrekken" zonder verlies van beeldkwaliteit.

Als er zwarte balken worden meegezonden, (zoals bij de discovery themazenders) dan is de kwaliteit al verziekt en kun je er niks meer aan doen. Probleem van een heel andere orde dus.

DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hallo,

 

Ik heb nog altijd beeld op SyFy met mijn Familie-abonnement. Hoop dat dit zo blijft. Kan ook zijn dat ik deze ontvang omdat ik hierbij nog het oude thema en HD-pakket heb. (betaal hiervoor wel nog altijd 10 euro maar krijg actiekorting op Familiepakket)

 

Ik heb deze indertijd niet veranderd omdat ik nog bepaalde zenders zoals Discovery Science niet wou missen.

Misschien dat ik daarom nog SyFY heb. Of is deze zender misschien nog altijd vrijgeschakeld voor alle CD-abonnees?

 

Laat zo maar zijn want ik kijk nu toch af en toe naar SyFy...

bedankt canal digitaal !

 

Mijn vraag is dus of SyFy momenteel voor mensen met het nieuwe familie-abonnement nog zichtbaar is. Indien niet dan weet ik zeker dat dit nu bij mijn oude familie-hd-thema pakket inbegrepen is.

 

Groeten,

 

Pieter

Visiosat Big Bisat 5W - 19,2E - 23,5E - 28,2E      (Atlantic Bird & Astra 1, 2 & 3)
Rebox RE-2200HD HD-ontvanger (Astra 1 en 3) - VU+ Duo (Enigma 2 met CCcam & officiële canal digitaal module)
M-7 Telesat officiële box 
Sony HX-850 (40 inch)                                            Sony W85C (65 inch)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pieter-Brugge
Hallo,

Ik heb nog altijd beeld op SyFy met mijn Familie-abonnement. Hoop dat dit zo blijft. Kan ook zijn dat ik deze ontvang omdat ik hierbij nog het oude thema en HD-pakket heb. (betaal hiervoor wel nog altijd 10 euro maar krijg actiekorting op Familiepakket)

Ik heb deze indertijd niet veranderd omdat ik nog bepaalde zenders zoals Discovery Science niet wou missen.
Misschien dat ik daarom nog SyFY heb. Of is deze zender misschien nog altijd vrijgeschakeld voor alle CD-abonnees?

Laat zo maar zijn want ik kijk nu toch af en toe naar SyFy...
bedankt canal digitaal !

Mijn vraag is dus of SyFy momenteel voor mensen met het nieuwe familie-abonnement nog zichtbaar is. Indien niet dan weet ik zeker dat dit nu bij mijn oude familie-hd-thema pakket inbegrepen is.

Groeten,

Pieter


Ik heb op zowel 13th street, syfy en hallmark gewoon beeld. Ik heb een basispakket + het oude HD abonnement incl. themazenders.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook het oude familie-hd-thema pakket en kan SyFy tot mijn groot plezier ook nog bekijken :-) Hopelijk blijft dit zo!

Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD

80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird

Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3

Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor de reacties, blijkbaar staat SyFy nog open voor heel veel canal digitaal klanten.

 

Hopen dat dit zo blijft...

 

greetz, Pieter

 

 

Visiosat Big Bisat 5W - 19,2E - 23,5E - 28,2E      (Atlantic Bird & Astra 1, 2 & 3)
Rebox RE-2200HD HD-ontvanger (Astra 1 en 3) - VU+ Duo (Enigma 2 met CCcam & officiële canal digitaal module)
M-7 Telesat officiële box 
Sony HX-850 (40 inch)                                            Sony W85C (65 inch)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...