Ga naar inhoud


Buitenaards contact


R@oul

Aanbevolen berichten


juist als je een beetje fantasie hebt + wat kennis van natuurkunde en astronomie is het een wellustig thema.

ze zijn al lang hier onder ons

ze zijn helemaal niet het evenbeeld van de mens en dus onderkend als microbe

ze hebben helemaal geen interesse aan die bal met ellende, ga maar na 1,25 Miljard chinezen + 16 miljoen nederlanders :D

 

het is leuk en stemt tot nadenken over wat er aan contact is of was en of er ooit een contact was OF KOMT.

 

de dag dat de aarde stil stond, als "remake" met keanu reeves is als genre film wel een goede maar "close encounters of the third kind" van Spielberg is dan toch stimulerender omdat het geen ijdele hoop is.

ciao

Dancing Barefoot

Simple Minds

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

onze aarde is jong in vergelijking met grote delen van het heelal dus 10 duizenden jaren voorsprong voor de alieen maar nog geen hier op aarde gezien.

Een andere misvatting is dat als er zo veel planeten zijn er ook wel leven zal zijn.

Dit is alleen te bereken op hoeveel, als je nog ergens leven vind dan kun je een inschatting maken.

Als voorbeeld maar toch iets anders, als ik mijn dubbelganger zou moeten zoeken in een land zou je snel op china uitkomen daar wonen de meeste mensen. Toch is de kans dat ik hem in luxemburg eerder vind groter gewoon omdat ze daar ook blank zijn.

Wat ik bedoel zonder een ander planeet wat leven bezit kun je geen berekening maken over of en op hoe veel planeten eventueel leven is.

Ik denk zelf geen (tenzij er echt bewijs komt)

sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie)

samsung dvbt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Amager95
Onlangs stond op de teletekst van de ARD een bericht van Stephan Hawking. Hij zegt dat het niet anders kan dat de mens in de komende 200 jaar wel de ruimte in moet. De wereldbevolking groeit en groeit en de aarde raakt uitgeput met mogelijkheden voor overleven.
De mens zal dan wel opzoek gaan naar buitenaardse werelden met het bij behorende leven.



Wordt het weer tijd voor de VOC mentaliteit..........
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pedro Newbie
Er is buitenaards intelligent leven, uit het gegeven dat ze nog geen contact met ons hebben opgenomen blijkt wel hoe intelligent ze zijn.


Dat is een goede Pedro.

Die z.g geleerden die miljoenen lichtjaren ver tussen de sterretjes zitten te kijken of er daar iemand kan leven hebben wel een rianter salaris dan jij en ik hoor.
En die grote telescopen die er staan om naar een geluidje uit de ruimte te luisteren?Staan er al jaren en hebben bij mijn weten nog nooit iets gehoord.
En met wat voor nut?
Dat geld kan m.i. beter besteed worden.
Dan kunnen de mensen die voor goede doelen bijna dagelijks bij mij aan de deur komen bedelen ook lekker thuis blijven.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een nieuwsbericht vandaag:

 

 

-------------------

 

Planeet gesignaleerd waar leven mogelijk is NEW YORK - Voor het eerst zijn astronomen in een ander zonnestelsel gestuit op een planeet die bewoonbaar kan zijn. De planeet is waarschijnlijk erg oncomfortabel voor mensen maar korstmos en algen zouden er prettig kunnen toeven omdat op de planeet mogelijk water is. Dat meldden Amerikaanse media donderdag op gezag van wetenschappers uit de VS.

 

De planeet die is ontdekt, heet Gliese 581g en cirkelt rond een doffe rode ster die wordt aangeduid met Gliese 581. „Dit is de eerste exoplaneet die de juiste omstandigheden biedt voor de aanwezigheid van vloeibaar water om op zijn oppervlakte”, stelden woensdag de ontdekkers Steven Vogt en Paul Butler van respectievelijk de Universiteit van Californië en het Carnegie Instituut in Washington.

 

Gliese ligt wel erg afgelegen. De afstand tot de planeet in het stelsel Libra zou twintig lichtjaren zijn.

 

Artistieke impressie van de nieuw ontdekte exoplaneet Gliese 581e met zusterplaneten bij hun moederster (rechtsboven). Foto: ESO CHILI

Gliese_768187d.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gliese, ik dacht de C, zou mat één zijde naar de ster Gliese gekeerd zijn.

De dagzijde is te heet en de nachtzijde te koud.

Maar in het overgangsgebied zou het redelijk te vertoeven zijn voor de mens.

Wat wordt er nog meer ontdekt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sverige
Tja...... "sanningen finns där ute" zeggen we in het Zweeds, of te wel, de waarheid bevindt zich ergens daar buiten....... zei Agent Mulder, en de goede man .......


...moest vervolgens in therapie voor zijn seksverslaving ...

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gene 1225
Origineel bericht van: Sverige
Tja...... "sanningen finns där ute" zeggen we in het Zweeds, of te wel, de waarheid bevindt zich ergens daar buiten....... zei Agent Mulder, en de goede man .......


...moest vervolgens in therapie voor zijn seksverslaving ...


haha... nou ja, aan Scully is hij zich niet echt te buiten gegaan...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...