Ga naar inhoud


CCcam geen beeld op NET5 HD, RTL8


Aanbevolen berichten

Ik heb sinds kort het probleem dat het beeld zwart blijft bij NET5 HD en RTL 8 (beide op 23,5E)

 

Ik share intern door via cccam maar op de client kan ik ze niet bekijken.

Intussen al geprobeerd met CCcam 2.09 en 2.1.4, zonder resultaat.

 

Wat zou de reden hiervan kunnen zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites


RTL8 zit niet op 23,5 oost maar op 19,2 oost.

 

Heb je wel beeld op de receiver waar het kaartje in zit? En gebruik je misschien een SID assign regel? Zoja verwijder die eens

 

Misschien ook even kijken of je bestanden in de /var/keys hebt staan, zo ja mag je die ook verwijderen en CCcam herstarten

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dream7020
OP hopje 1 werkt het ,maar als je van de woon kamer naar de slaapkamer en dan weer naar een andere slaapkamer gaat. Dan wil het niet


Is ook een hele rare manier van LAN-sharen, waarom van de slaapkamer naar een andere slaapkamer? Kan toch van beide slaapkamers direct naar de wwonkamer toe.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...