Ga naar inhoud


[RE-8000 / 9000] bugs [B] vragen [V] of wensen [W] aan de hand van software v 52


Gast herre

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: carlo666
Rebox is ook een hobbybox als je er Octagon opzet ;), dan kan je timmeren zonder hamer.


Tsjaa.... Zo lust ik er nog een paar!

Als mijn tante een l*l had, was het mijn oom.

Rebox is dus geen hobbybox, wat ze in het begin wel hebben gesugereerd.
En dat je garantie vervalt als je er mee gaat hobbyen is het bewijs + dat ze de ondersteuning voor CCCAM en andere prog-jes hebben geblokkeerd.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 154
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: ceesv
Apple geeft ook geen garantie op microsoft software.


Maar ze maken er geen punt van dat je op sommige Mac modellen Windows zet; je garantie komt niet te vervallen omdat je er een andere OS op zet. Op de Intel based systemen gaat dit immers.

Edit: On topic

Denk dat de voornaamste wensen/bugs gezegd zijn. Indien de importeur hier al rekening mee kan houden raken we nog ergens met deze box... En anders: een dure les, iets waar we onze centjes beter niet meer in investeren.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na fast-forward tijdens afspelen nog steeds hakkelend beeld.

Lijkt wel of het nog erger is geworden.

Komt nu soms pas na een halve minuut normaal afspelen, je krijgt dan 10-15 seconden beeld met horten en stoten.

(Vroeger kwam het tenminste meteen na de fast-forward)

VuPlus SoloSE2 met OpenPLI
Gilbertini OP100L 100cm - MTI AP82-XT2N twin LNB - DG380 rotor
Locatie: 6.0E, 51.5N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is in dit topic al vaker genoemd, opname's kunnen niet worden gewist, alleen pas na het inschakelen van deep sleep.

 

Ik ervaar ditzelfde probleem ook met hernoemen van bestanden. Bestanden kunnen niet worden hernoemd, hij lijkt het in eerste instantie allemaal wel te accepteren, maar wanneer je de bestands manager verlaat en later weer terugkomt staan de oude namen er weer in. Ook dit kan worden opgelost d.m.v. het eerst naar deep sleep gaan, maar dat is een lapmiddel.

 

T B

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dat is wel erg kort door de bocht. Bij problemen met de hardware is het altijd beter om dan altijd weer de originele software erop te zetten als dat nog mogelijk is, dan vermijd je discussies en kun je de box tenminste juist testen.

 

Lever je de box met andere software, is het aan de leverancier om aan te tonen dat andere firmware de hardware heeft beschadigd. Het zal niet altijd zo duidelijk zijn als bijvoorbeeld een beschadiging optreedt in de boot-loader en de box dan niet meer opstart. Dat valt inderdaad dan buiten de garantie.

 

 

 

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...