Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik dacht dat een boom manlijk was, omdat het is het duits:  Der Baum, en niet Die Baum.  

Dit is het bewijs dat het helemaal fout is: een boom is vrouwelijk,,,,, hier de "vaginalis flagranta maximus".  

In het nederlands: de grote kutboom.

image.png.0508140a7fdf8e82d8e00d484ecd15e6.png

• Haha 2

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

• 2 weken later...
Geplaatst:

2 mannen zitten op kantoor en de ene die zegt "ik zou wel een weekje vrij willen"

"gewoon even een weekje niets doen", "de vrouw thuis een beetje helpen", "wat klusjes afronden lekker rustig"

"nou" zegt die ander "dat kun je wel vergeten, we zijn hier hartstikke druk en van die oude baas van ons krijg jij dan echt geen week vrij, zelfs geen dag"

Waarop de ander zegt "nou ik heb een plannetje"

Dus die klimt op tafel trekt een plafondplaat uit het plafond en gaat op zijn kop aan het plafond hangen.

Waarop zijn collega roept "joh wat ben je nou aan het doen", "kom naar beneden straks val je nog en breek je je nek"

Maar in plaats van naar beneden te komen begint de collega aan het plafond wat heen en weer te slingeren en roept "ik ben een lamp" , "ik ben een lamp" 

Zijn collega roept verschrikt "doe nou rustig, zo sterk is dat plafond nu ook weer niet" en om dat moment komt de baas binnen.

Kijkt een keer naar de man aan het plafond en roept "wat ben jij nou aan het doen, dacht dat jullie zo druk waren"
De man aan het plafond begint weer te slingeren en roept "ik ben een lamp, ik ben een lamp"
Waarop de baas zegt "aan zo'n medewerker heb ik niets", "ga jij maar even een weekje naar huis", "rust goed uit en kom dan weer werken"
Dus de man laat zich van het plafond zakken pakt zijn jas en knipoogt nog een keer naar zijn collega voordat hij de deur achter zich dichttrekt.

Maar ook de achter gebleven collega staat plots op en begint zijn tas in te pakken.

Waarop de baas verschrikt roept "en wat denk jij te gaan doen"? "waarom pak jij nu ook je spullen in"?
De achtergebleven collega kijkt met een wazige blik naar de baas en zegt

"ja moet je eens even horen", "zonder lamp kan ik niet in het donker werken hé"

• Haha 2

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen