Ga naar inhoud


Moppen deel 4


Bigfoot

Aanbevolen berichten

lopen er twee door het bos.

zij zegt: 'Ik heb dit stomme gevoel dat je wilt me neuken ".

Hij: "Oh nee!"

Ze: 'Oke, neuk mij toch maar, om mij te ontdoen van het stomme gevoel'

 

een man gaat een Cocktail-Bar binnen en benaderd een vrouw welke alleen zit:

Man: "Mag ik jouw een Cocktail aanbieden?"

vrouw: "Nee, bedank. Alcohol is slecht voor mijn benen."

Man: " Oh, het spijt me. zwellen ze op?"

vrouw: "Nee, ze gaan uit elkaar."

 

nobody is perfect, I ain't nobody

 

feedback doet wonderen
vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k,  ultimo voor hobby

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het is al een oude maar toch in deze periode best

wel aardig.

 

Kerstrecept voor eend met whiskey

Benodigdheden:

- Een eend van 5 kg.

- 2 flessen Schotse Whisky.

- Spekreepjes.

- Olijfolie.

 

Bereidingswijze:

De eend larderen en de binnenkant inwrijven met peper en zout.

De oven 10 minuten voorverwarmen op 180 graden.

Een longdrinkglas voor de helft vullen met whisky.

De whisky opdrinken gedurende het voorverwarmen van de oven.

De eend op een vuurvaste schaal leggen en een tweede glas whisky inschenken.

Het tweede glas whisky opdrinken en de eend in de oven zetten.

Na 20 minuten de oven op 200 graden zetten en 2 glaven vubben met whisky.

De glaven opdiinken en de scherven van et eeiste glav oplaapen.

Nog en naiff glav insjenke en opdlinke.

Na en naiff uui de hoven opedoen om deend te sjekkn.

Blantwondezalf in de padkamer ganaale en op de povenkand van de linkerand toen.

Denove nen sgop geve.

Twee glave wiskiinsjenke en tmiddeste glaf leegdwinke.

De nove opedoen naadattet eerste glaf leeggis en de sjotel vastpakke.

De blantwondezalf op de binnekand van de regtehantoen en deent oprape.

Deent noggis oprape em met nen nantdoek de bwantwondesaiv van deent vege.

Ze hande ontvette met viskey en de tupe ssalf veeroprape.

Tkapotte glazzopvege endeent terug in de hove toen.

Deheent oprape en dove eers opedoen.

De twwwiede fles biski pedoen en overeindzette.

Opstaan van de vjoer ent vetssspek ondrde kas vege.

Noggis opstaan van de vjoer en tochma blijve zitte.

De bles op de grondzette.

Uide bles drinke wande glave sijn opof kabot.

Den'ove aftette, deooge sluite en omvalle.

 

De volgende late voormiddag de eend aansnijden met het zilveren feestbestek en degusteren met citroen en mayonaise.

De hele rest van de middag en de vroege avond de rotzooi in de keuken opruimen en de wanden en plafond schoonmaken.

Glasscherven en lege flessen naar de glasbak brengen en op de terugweg Paracetamol en maagzout kopen

 

HG CC

 

  • Haha 1

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Een klein jongetje stopte een briefje in zijn schoen:

"Beste Sinterklaas,

Als geschenk wens ik een klein broertje..."

 

Al de volgende avond had hij een briefje van de Sint terug:

"Stuur me dan je moeder maar..."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Jan komt één dag voor Sinterklaas een bakkerij binnen en vraagt: "Heeft u een grote banketletter Q voor mij?" "Helaas niet meneer, want die wordt eigenlijk nooit gevraagd. Maar, de klant is koning, dus ik kan hem voor u maken, dan is hij nog net om vier uur klaar!" zegt de behulpzame bakker. Om precies vier uur komt Jan de winkel weer binnen en de bakker laat hem vol trots een prachtige banketletter Q zien. "Kijkt u eens meneer, speciaal voor u: de letter Q. Zal ik hem voor u inpakken?" "Nee dat hoeft niet," zegt Jan, "ik eet 'm hier wel op!"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Een man komt bij een trainer van wel heel bijzondere honden en vraagt naar de prijzen. 'Deze kost 1000 euro,' zegt de trainer. 'Wauw wat een bedrag,' zegt de man, 'waarom zoveel?' 'Nou, geloof het of niet maar deze hond zet 's morgens de computer voor je aan, zorgt voor koffie en haalt je krant.' 'En deze hond?' 'Die hond kost 2000 euro,' zegt de trainer. 'Hij kan hetzelfde en daarnaast maait hij je gras en doet nog diverse andere klusjes.' 'Ik ben onder de indruk,' zegt de man 'en hoeveel kost die hond die daar in de hoek ligt te kijken?' 'Die is 4000 euro.' '4000 euro?! Dat moet wel een hele bijzondere hond zijn.' zegt de man. 'Wat kan hij dan allemaal?' 'Nou,' zegt de trainer, 'ik heb hem eigenlijk nog nooit iets zien doen, maar de andere honden noemen hem BAAS.'

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Bewoners van de aarde zijn geland op Mars en hebben kennis gemaakt met de levensvormen daar. De Marsbewoners laten hun gewoontes zien en ze willen graag zien hoe op Aarde een kind gemaakt wordt. De mannelijke en vrouwelijke ruimtevraaders ontkleden zich daarom maar en bedrijven de liefde onder het oog van de geïnteresserde Marsbewoners. “OK, waar is het kind nu?” vraagt de leider na afloop. “Dat is er nog niet, dat komt pas over negen maanden.” “Maar, waarom hadden jullie dan zo’n haast op het einde?”

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Na een hevige storm raken twee boeren met elkaar aan de praat.

"Is het dak van jouw boerderij ook zo beschadigd?" vraagt Janus.

"Ik weet het niet," antwoordt Tinus...

"...ik heb het nog niet teruggevonden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft u gezien hoe de dader uw schoonmoeder beroofde en daarna vermoorde?

Ja, dat heb ik.

En waarom heeft u dan niet geholpen.

Dat wilde ik eerst, maar toen heb ik gezien dat hij het ook alleen redde.

 

Een 50-jarige gaat biechten: "Vorige nacht heb ik wilde sex met een met een 18-Jarige vrouw gehad.“

De priester: „Neem zeven grote citroenen, pers ze uit in een glas en drink het in één teug op!“ -

„En ben ik van mijn zonden dan gezuivert, meneer pastoor?“ -

„Nee, maar het veegt wel die stomme grijns van jouw gezicht.“

  • Like 1

nobody is perfect, I ain't nobody

 

feedback doet wonderen
vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k,  ultimo voor hobby

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot haar 16e blijft ze zeuren...

of ze een paard mag hebben...

 

En op haar 17e komt ze thuis...

met een ezel!

 

HG CC

  • Like 1

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Zaterdagochtend, halfzeven, een wielerfanaat ontwaakt, glipt stilletjes uit bed om z'n vrouw niet te wekken en verdwijnt in alle stilte in de badkamer. Eenmaal in zijn rennersoutfit, gaat hij op z'n tenen naar de garage om de banden van zijn fiets op te pompen. Bij het openen van de garagepoort slaat de ijskoude sneeuwregen hem in het gezicht. Alhoewel hij al erger meegemaakt heeft, besluit hij toch maar eerst naar het weerbericht te luisteren op de radio. De weersvoorspelling is dramatisch: sneeuw, ijzel, hagel, stormwind... Uiteindelijk besluit hij daarom toch maar terug naar bed te gaan. Hij kleedt zich uit en kruipt hij dicht tegen z'n vrouw d'r rug en fluistert: "Het is verschrikkelijk slecht weer, schat!" Waarop z'n vrouw antwoordt: "Ja, niet te geloven hè, dat m'n man zelfs in dit weer, weer is gaan fietsen!"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Een man is rond 1 uur in de nacht aangehouden door de politie. "Zo zo, meneertje. Waar gaat u naartoe?" De man antwoordt: "Ik ga naar een lezing over alcoholmisbruik en de effecten ervan op het relationele vlak." De agent: "Zo zo. En wie gaat deze lezing op dit moment van de nacht dan wel geven?" Antwoordt de man: "Mijn vrouw!"

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Karin komt thuis van school. Ze heeft 's ochtends voor het eerst sexuele voorlichting gehad en moeder vraagt belangstellend hoe het is gegaan. "Een jongetje zei dat de ooievaar de baby's thuis brengt en Inge zei dat je ze in het ziekenhuis kan kopen. Jullie hebben verteld dat dat bij ons heel heel anders ging. Maar ik schaamde me rot om dat te vertellen." "Maar kindje, dat is toch niet iets om je voor te schamen?" zegt haar moeder lachend. "Jawel, ik durfde niet te vertellen dat wij zo arm zijn, dat papa ze zelf moest maken!"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tha Great Mac
Karin komt thuis van school. Ze heeft 's ochtends voor het eerst sexuele voorlichting gehad en moeder vraagt belangstellend hoe het is gegaan. "Een jongetje zei dat de ooievaar de baby's thuis brengt en Inge zei dat je ze in het ziekenhuis kan kopen. Jullie hebben verteld dat dat bij ons heel heel anders ging. Maar ik schaamde me rot om dat te vertellen." "Maar kindje, dat is toch niet iets om je voor te schamen?" zegt haar moeder lachend. "Jawel, ik durfde niet te vertellen dat wij zo arm zijn, dat papa ze zelf moest maken!"


Oke, deze was echt leuk en onverwachts. :D:D:D
  • Like 4

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...