Ga naar inhoud


Moppen deel 4


Bigfoot

Aanbevolen berichten

Een jongeman komt in de apotheek en vraagt de apotheker:

"Goedendag, ik kom voor een condoom. Mijn vriendin heeft mij deze avond op een etentje uitgenodigd en ik denk dat zij van mij wel iets verwacht."

 

De apotheker geeft hem zijn condoom en net voor het naar buiten gaan zegt de jongeman:

"Geef mij er nog maar ee, want de zus van mijn vriendin is ook heel lief. Zij kruist haar benen altijd op een provocerende manier als ze me ziet en ik denk dat zij ook iets van mij verwacht."

 

De apotheker geeft hem een tweede condoom en voor het naar buiten gaan zegt de jongeman opnieuw:

"Geef mij toch nog maar een derde condoom want de moeder van mijn vriendin maakt altijd illusies als ze mij ziet.... En omdat ze mij heeft uitgenodigd denk ik dat ook zxij iets van mij verwacht."

 

Op het etentje zit de jongeman aan tafel met zijn vriendin links van hem, de zus rechts en de moeder recht voor hem.

 

Als de vader erbij komt, buigt de jongen het hoofd en begint ijverig te bidden:

 

"Heer, zegen deze spijzen.....dank voor alles.....bla bla bla"

 

Na een minuut is hij nog altijd geconcentreerd aan het bidden:

"Heer u bent zo goed voor ons.....bla bla bla....."

 

Na 10 minuten zit hij nog altijd met gebogen hoofd te bidden dat de stukken er af vliegen.

Ze kijken elkaar allemaal heel verrast aan... meest van al nog zijn vriendin.

 

Zij nadert haar vriend en fluistert hem in het oor:

"Ik wist niet dat gij zo gelovig waart!!!"

 

De jongeman antwoordt:

"En ik wist niet dat je vader apotheker was!!!"

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Tha Great Mac

Een oudere man vraagt aan z'n vrouw: "Vind je het erg dat ik nog achter jonge meiden aanzit?"

"Welnee," zegt zijn vrouw, "ik weet toch... dat honden ook achter auto's aanrennen... maar daardoor kunnen ze er nog niet mee rijden!"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Komt een stewardess bij de dokter. "Dokter ik heb zo'n pijn. Ik denk dat ik wat heb aan mijn nieren." "Kleedt u zich maar even uit." zegt de dokter en hij onderzoekt haar.

 

Zegt de dokter: "Wat die nieren betreft, kan ik u het volgende mededelen: Het is niet uw linkernier. Het is niet uw rechternier. Maar het is een souvenier van een maand of vier.. en misschien wel van een vliegenier."

Link naar reactie
Delen op andere sites

-Vader belt z'n zoonlief op in Parijs net voor kerst

-Tja jonge, zit je? Ik en Moeders gaan scheiden!

 

-WAAAT zijn jullie helemaal vdp gerukt, dat kan niet!

-Jongen, accepteer het nu maar, we gaan scheiden, en je zus in London zal ik het ook mededelen.

 

-Niks daarvan ik bel zus zelf wel @*&grvrdmme

-Vader belt toch ook z'n dochter in London met dezelfde boodschap, welke natuurlijk eveneens helemaal ontluisterd is en welke antwoord dat ze met haar broer in Parijs zal overleggen, daar ze het totaal oneens is met het nieuws van Vader.

 

Zus en Broer bellen mekaar en menen gezamenlijk er onmiddellijk actie op te moeten ondernemen

DUS spreken af naar Nederland te reizen om hun Vader en Moeder van gedachten te doen wijzigen.

Zoon uit Parijs, belt Vader terug met de mededeling dat ze naar Nederland komen met Kerst.

 

Vader legt de telefoon weer op de haak en zegt tegen Moeder:

ze komen dit jaar met Kerst en betalen de reis zelf.

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Het Antwaarps is wetenschappelijk gezien de meest efficiënte taal. Kijk maar eens hoeveel korter het is ten opzichte van het Nederlands:

 

- Hieromtrent kunnen wij u geen enkele zekerheid bieden.

- Ge wet noeit nie.

 

- Zou u dat nog eens willen herhalen?

- Watte?

 

- Ligt dat in de lijn der verwachtingen?

- Zou da?

 

- Dit behoort tot de mogelijkheden.

- Da kan.

 

- Deze informatie is geheel nieuw voor mij.

- Das nief.

 

- Hetgeen u mij vertelt, verbaast mij ten zeerste.

- Wa zeidde na?

 

- Dit wordt door mij als bijzonder spijtig ervaren.

- Das sunde.

 

- Ik heb hierover een enigszins afwijkende mening.

- Da nie!

 

- Ligt dat binnen het kader van uw bevoegdheden?

- Meude da wel ?

 

- Zulks ben ik niet van plan.

- Denket nie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Echtgenoot tegen zijn kersverse echtgenote:

"Schat, ben ik echt de eerste man met wie je slaapt?"

Zij: "Ja zeker...

 

... bij de rest bleef ik wel wakker!"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een man komt stomdronken thuis. Hij wil niet door de voordeur naar binnen gaan, want dan hoort de hele buurt hem dronken thuis komen. Hij besluit via de achterdeur naar binnen te gaan. Maar het tuinhekje is dicht en het piept nogal als je het open maakt.

"Dan horen de buren me nog thuiskomen," denkt de man, en hij besluit over het hekje te springen.

Hij springt over het hekje, maar blijft met zijn achterwerk achter een paaltje hangen. Scheur in z'n broek, jaap in z'n kont, maar de man trekt zich er weinig van aan.

"Dat fiks ik boven wel even," denkt 'ie.

Hij stapt de badkamer in. Het is een prachtige badkamer met een grote spiegelwand. De man haalt de verbanddoos te voorschijn en plakt wankelend een grote pleister op. Dan waggelt hij naar bed en gaat slapen.

 

De volgende ochtend komt zijn vrouw vragen wat er gebeurd is.

"Er is niks gebeurd, waarom vraag je dat?" zegt de man.

Zegt de vrouw:

"Kom ik vanochtend in de badkamer, zit er zo'n joekel van een pleister op de spiegel."

 

AZBox HD+Premium, Dreambox, the Box! DVB-C met E2  VU+DUO2 twintuner Openpli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Een blondine komt met een baby op haar arm het consultatieburo binnen en vraagt of het kindje gewogen kan worden.

 

De verpleegkundige antwoordt: "Sorry mevrouw, de kinderweegschaal is kapot. Maar we kunnen het wel oplossen met onze volwassenen weegschaal.

 

We wegen dan eerst de moeder en het kindje samen en vervolgens alleen de moeder.

 

We trekken het gewicht van de 2de meeting af van de eerste en hebben zodoende het gewicht van de baby."

 

Oh, maar dat werkt in mijn geval helaas niet zegt de blondine.

 

Waarom dan niet? vraagt de zuster.

 

Zegt de blondine: "Omdat ik niet de moeder van het kindje ben maar de tante."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...