Ga naar inhoud


Een Ipad kloon, is dat wat?


Aanbevolen berichten


  • Reacties 98
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Beheerder

Niet alleen te lam wink

 

Dan kan je dat soort opmerkingen voortaan misschien ook maar beter achterwege laten.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik heb toch gewoon netjes toegelicht waarom ik een jailbreak niet nodig vind?

 

Jij vond het nodig alleen maar te beledigen en niets toe te lichten.

 

Als we allemaal zo met elkaar omgaan wordt het vast een erg gezellig forum. frown

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees eens terug, jij beledigt een hele groep jailbreakers.

 

Maar goed, een korte uitleg. Doe het zelf persoonlijk om bijvoorbeeld ( jawel betaalde ) apps/tweaks te verkrijgen via Cydia, waarbij ik een iPhone ten volste gebruik. Vind zelf dat je op deze manier veel meer uit je iPhone kan halen. Zitten zeker mensen tussen die alleen uit zijn op gratis apps, maar niet iedereen dus.

 

Nou heb ik alweer lamme vingers van het typen.

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik beledig helemaal geen grote groep jailbreakers en al zou ik dat wel doen, speel ik de discussie niet op de man en dat doe jij wel.

 

Het is simpelweg een feit dat 80% van de jailbreakers dat alleen doet omdat ze graag gratis en illegaal apps willen downloaden en gebruiken, waar je normaal gesproken voor zou moeten betalen.

 

Als jij je dan aangesproken voelt, zegt dat meer over jou dan over mij.

 

Ik heb namelijk niet geschreven dat jij harley, je schuldig maakt aan het downloaden van illegale verspreide apps, terwijl je dat waarschijnlijk vast (ook) wel doet, noch heb ik beweerd dat jij lam bent.

 

Dat moet ook iedereen voor zich weten, ik heb alleen uitgelegd waarom ik het jailbreaken niet nodig vind.

 

Ik heb in de hele cydia store niets kunnen vinden dat ik graag zou willen gebruiken, dat niet in vergelijkbare vorm in de apple store beschikbaar was, maar misschien gebruik jij wel speciale apps die ik over het hoofd gezien heb, of misschien heb jij wel hele specifieke wensen, die ik niet heb.

 

Ik zou het niet weten, want die informatie geef je helaas niet.

 

Feit is dat bij mij (en vele anderen) de jailbreak en cydia regelmatig voor geen meter werkte. Steeds bleven updates in het cydia store icon staan, terwijl die er helemaal niet waren, crashes, soms slecht opstarten van de ipad, onoverzichtelijk geheel. Nee ik was er niet blij mee en kon er ook niets meer mee dan met de goedgekeurde apps.

 

Door die jailbreak had ik bovendien net als vele andere ipad bezitters problemen met het upgraden naar een nieuw iOS versie, waardoor ik een kompleet systeemherstel moest doen.

 

Ontzettend fijn dat dit voor jou niet geldt, maar daarom is het gelukkig zo dat iedereen zijn eigen mening mag hebben.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om even een duitje in het zakje te doen... Je kunt voor of tegenstander zijn van een Jailbreak maar feit is wel dat het de iphone/ipad af kan maken. En voor mensen die te lam zijn om voor software te betalen is ook een opmerking die zeker niet voor iedereen op gaat.

 

Om voor mij de belangrijkste dingen te noemen die dealbreakers kunnen zijn: (zitten meestal standaard in Android)

 

*Lockinfo (betaalde cydia app) In je lockscreen een kort overzicht van mailtjes/sms/agenda/gemiste oproepen/weer/ of wat je maar wilt. Even je lockknop of powerknop aanraken en je ziet alle info zonder te hoeven unlocken en apps op te starten.

lockinfo.png

 

*MyWi (betaalde cydia app) Internet deling via usb of iPhone als wifi access point. Een paar keer onderweg echt nodig gehad om een klant/vriend even uit de brand te kunnen helpen door de pc over te nemen. Dit kan ook op de iPhone/Ipad zelf, maar op de iPhone is het scherm toch net te klein om vlot te kunnen werken.

 

*Wifiscanner. Apple heeft dit soort apps verboden.

 

*SBSetting. Snel je wifi/BT of anders aan/uit. Apps die op de achtergrond door blijven lopen (safari is daar een leuk voorbeeld van) killen. Dit kan behoorlijk in je accu tijd schelen.

 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
Citaat:
Precies, hoef je verder niet zo giftig te doen

Voor de rest, klopt er weer geen reet van jou verhaal.


Hier grijp ik in. Dat taalgebruik accepteer ik hier niet.

Je mening geven kan ook op een nette manier.

7 dagen ban, mede omdat dit alweer je 4e waarschuwing wordt.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat zijn nu niet echt applicaties waarvoor ik mijn iPad zou willen jailbeaken, sterker nog, de meesten zijn niet eens iPad geschikt.

 

Die gaat met alles aan en gemiddeld gebruik al zeker 9 uur mee. Een knopje om (nog sneller) wifi en BT aan en uit te kunnen zetten is dus nergens voor nodig.

 

Wifi scanner heb ik vanaf het begin af aan gewoon uit de app store draaien (iPhone app), maar ook die app vind ik zinloos en ik gebruik hem dus nooit. Je mag immers toch geen open netwerken gebruiken en officiele hotspots vind ik zonder scanner, met de on-board functionaliteit ook prima.

 

Er is hier geen goed en fout. Hooguit verschillende meningen.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
Origineel bericht van: Satdorus
Dat zijn mooie applicaties.

Voor de marktwerking is het goed als er stevige concurrentie komt voor de iphone/ipad
Het zijn hele mooie producten maar voor mij in ieder geval niet betaalbaar.


Satdorus, als een apple concurrent ook zoiets gaat maken, van gelijke kwaliteit zowel qua software als qua hardware, krijgt het vast en zeker vrijwel dezelfde prijs.

Kwaliteit heeft nu eenmaal een prijs. Veel goedkoper kan je zoiets niet ontwikkelen, onderhouden, marketen en produceren.

Neem de samsung Galaxy TAB. Die is van veel mindere kwaliteit, maar heb je die (hogere) prijs gezien?

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
Satdorus, als een apple concurrent ook zoiets gaat maken, van gelijke kwaliteit zowel qua software als qua hardware, krijgt het vast en zeker vrijwel dezelfde prijs.

Kwaliteit heeft nu eenmaal een prijs. Veel goedkoper kan je zoiets niet ontwikkelen, onderhouden, marketen en produceren.

Neem de samsung Galaxy TAB. Die is van veel mindere kwaliteit, maar heb je die (hogere) prijs gezien?

Mvg,

Michel



In mijn ogen is er nog geen echte concurrentie voor de apple producten.
En dan blijft de prijs hoog.
Ook al heeft kwaliteit een prijs, bij gezonde concurrentie profiteert de consument.

En idd de prijs van de Galaxy Tab is ook pittig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En inmiddels is de CES begonnen, Android 3.0 ziet er niet verkeerd uit. Di is het nieuws waar op wij wachten.

 

Android 3.0 (Honeycomb) is gemaakt voor tablets en in de video is te zien dat het over een nieuwe interface beschikt. Google noemt het een ‘truly holographic interface'.

 

De nieuwe versie is speciaal geschikt gemaakt voor tablets met hun grotere schermformaten. Hoewel expliciet vermeld wordt dat het helemaal op tablets is gericht, hoeft dit nog niet te betekenen dat Android 3.0 niet op de smartphones zullen verschijnen. Hierover is momenteel nog weinig bekend.

 

Nu is het wachten op de tablets die minstens een min of meer gelijkwaardig scherm hebben als de Ipad. Samsung vraagt inderdaad voorlopig een flinke prijs, maar goed zij maken dan ook de betere schermen. Ik maak mij echter geen zorgen, dit gaat goed komen. Op het eind van het jaar zullen echt concurrerende modellen wel gemeengoed worden voor de helft van de prijs van een Ipad.

 

Doe met mijn Android GSM inmiddels alles wat mijn collega met zijn Iphone doet. Alleen ik ben Google fan, dus de keuze was voor mij snel gemaakt, zeker nu ik al voor minder dan €200,00 mijn ideale smartphone gekocht heb.

 

Het grappige is dat nu alle google aankopen als een rode draad door Android lopen, geweldig...

 

 

 

 

 

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...