Ga naar inhoud


Een Ipad kloon, is dat wat?


Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Een laptop kan wat anders, dan een originele iPad. Dat is net een wat andere (en betere) benadering van de feiten.

 

Een laptop kan immers niet alles wat de iPad kan en andersom.

 

Die clones zijn inderdaad geen fluit waard.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 98
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Jürgen
Nu wordt ik toch ook wel nieuwsgierig.
De opmerking 'anders' kan ik nog wel volgen maar wat kan een iPad functioneel meer wat een laptop niet kan?


Ik denk niet dat het zozeer kunnen is, maar eerder het gemak of toepasbaarheid.. Hoewel, voor een iPad heb je de Appstore en die heb je zeer zeker niet voor een laptop. smile

Ik heb zelf ook een iPad én (uiteraard) een laptop, maar die leven vrolijk naast elkaar. Voor veel zaken pak ik de iPad omdat dat gewoon veel handiger/makkelijker is en er zijn dingen die ik absoluut op de laptop doe. Zie het maar als een aanvulling op elkaar.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel

Een laptop kan immers niet alles wat de iPad kan en andersom.

Zoals jij het schrijft heb je helemaal gelijk maar het gaat mij om de hierboven gedane uitspraak.
Jij gebruikt nu Appstore als voorbeeld hiervoor maar ook voor de laptop zijn legio sites waar je al dan niet gratis software kunt verkrijgen.
Ik heb noch steeds niet gehoord wat een laptop nu technisch / functioneel niet zou kunnen wat een iPhone wel kan.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen
Origineel bericht van: Michel

Een laptop kan immers niet alles wat de iPad kan en andersom.

Zoals jij het schrijft heb je helemaal gelijk maar het gaat mij om de hierboven gedane uitspraak.
Jij gebruikt nu Appstore als voorbeeld hiervoor maar ook voor de laptop zijn legio sites waar je al dan niet gratis software kunt verkrijgen.
Ik heb noch steeds niet gehoord wat een laptop nu technisch / functioneel niet zou kunnen wat een iPhone wel kan.



Misschien mijn post boven die van jou lezen?

De appstore is anders dan zomaar ergens vandaag een gratis of betaald programmaatje downloaden. Bij de appstore weet je voor 99% zekerheid dat het programma ook werkt en niet in de weg zit van andere programma's. Het garandeert NIET dat het zo werkt als je verwacht.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik wil jou je laptop nog wel eens zonder toetsenbord en zonder muis zien bedienen wink

 

Ook wil ik jou het gewicht van je laptop wel eens tot 960 gram zien reduceren zonder de laptop onbruikbaar te maken wink

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
Een laptop kan wat anders, dan een originele iPad. Dat is net een wat andere (en betere) benadering van de feiten.

Een laptop kan immers niet alles wat de iPad kan en andersom.

Die clones zijn inderdaad geen fluit waard.

Mvg,

Michel


opdat je het weet de ilc 7" tablet pc
heb er vandaag ook weer aan gezeten
zonde van je geld! en weer x gram iridium en indium verspilt

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd, blijf er af. Ik heb de chinees open gemaakt. Ziet er op zich best redelijk uit. Die tablet van mij wou niet meer dan 50% laden. Ze hebben het laad circuit waarschijnlijk verkeerd gekopieerd hehe. Ik heb nu een externe li-ion lader gekocht, en de tablet een beetje verbouwd, zodat het niet werkende laadcircuit op het mainboard niet meer mee doet zeg maar, en de externe lader de battery kan opladen. Nu ik hem wel 100% laden, en kan er er best lang mee. Een "botter ding" zeggen we in de achterhoek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: winwiz
Origineel bericht van: Jürgen
Origineel bericht van: Michel

Een laptop kan immers niet alles wat de iPad kan en andersom.

Zoals jij het schrijft heb je helemaal gelijk maar het gaat mij om de hierboven gedane uitspraak.
Jij gebruikt nu Appstore als voorbeeld hiervoor maar ook voor de laptop zijn legio sites waar je al dan niet gratis software kunt verkrijgen.
Ik heb noch steeds niet gehoord wat een laptop nu technisch / functioneel niet zou kunnen wat een iPhone wel kan.



Misschien mijn post boven die van jou lezen?

De appstore is anders dan zomaar ergens vandaag een gratis of betaald programmaatje downloaden. Bij de appstore weet je voor 99% zekerheid dat het programma ook werkt en niet in de weg zit van andere programma's. Het garandeert NIET dat het zo werkt als je verwacht.


Ubuntu heeft wel een soort van appstore whistle

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...