Ga naar inhoud


[Satelliet] Cryptoworks van ORF en AustriaSat doorbroken


Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Sverige

Jammer dat het eigenlijk op die manier 'moet'... ik zou graag gewoon een orf kaartje hebben... maar goed, voorlopig is dit een goede oplossing.

zou het te maken kunnen hebben met bepaalde settings in de diablo dat hij zi stroperig traag reageert in de technisat? Soms heb ik het gevoel dat hij volledig vastzit, maar na 1 minuutje wachten 'loopt' alles dan weer.


Wellicht is dat de 'kleine prijs' die betaald moet worden :D

En ja de beeldkwaliteit is zeker uitstekend, had zelf meer sneeuw verwacht het blijft tenslotte Oostenrijk....
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 77
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ik begrijp je vraag niet helemaal, maar de kwaliteit van de uitzending is ok. alle Content in het duits zonder reclame onderbrekingen.

 

Vanmiddag miracle on ice gekeken en nu een vage film over een schat, met matthew McConaughey (mijn vrouw kijkt)

 

ik was bezig om een orf kaartje te regelen via een oostenrijkse kollega, nu gaat het net iets eenvoudiger.

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac
Origineel bericht van: Johan45
Ik zie er van komen dat ik binnenkort aan een nieuw ORF kaartje moet zien te komen. cry

... of tzt een nieuw sleutelbosje :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: happysat
In de de oude Softcam werkt het ook met CCcam en Vplug Server :D



Voor de linux boxen is er inmidels ook een gemodificeerde MGcamd in omloop, mgcamd1.35a sh4-e2 ppc_old of MGcamd AustriaSat

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...