Ga naar inhoud


[Satelliet] Cryptoworks van ORF en AustriaSat doorbroken


Aanbevolen berichten

Zojuist lees ik op Parabola.cz, dat het coderings systeem Cryptoworks van ORF en AustriaSat is doorbroken.

 

Betreft ORF1, ORF2, ORF1 HD, ORF2 HD, ATV, Austria9, Puls4 en PayTV platform AustriaSat.

 

Zenders zijn te ontvangen op ontvangers Edison Argus VIP en verschillende modellen van Octagon. Na verwachting zullen binnenkort ook andere Linux ontvangers volgen.

 

Zelfde systeem wordt gebruikt ook door SkyLink, CSLink en UPCdirect. Deze aanbieders zijn echter nog niet getroffen.

 

 

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 77
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Mmmm, weer een reden om m'n rebox te voorzien van octagon software cool

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook voor de CS is het natuurlijk handiger als je weet hoe het exact werkt.. gezien je dan je CS software er beter mee om kan gaan wink

 

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik ben heel erg geinteresserd in het ontvangen van ORF!! wil overigens graag betalen voor de kaart maar dat 'mag' helaas niet. Ik heb nog een diablo cam in de la liggen... maar volgens mij is het niet aan de orde om hem weer te gaan programmeren?? of zie ik het verkeerd?

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is er ergens een operational key uitgelekt, zegt natuurlijk verder niks over een echte hack. ORF is voor veel mensen prima te bekijken via sharing.Dus heel moeilijk hoef je daar niet voor te doen.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...