Ga naar inhoud


France 2, 3, 4, en 5 verdwijnen vanaf 1 jan. 2011 !!!


Marc-Sim

Aanbevolen berichten


  • Reacties 161
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: ceesv
Op 5 west zijn de genoemde zenders ook nog steeds zonder beperking te ontvangen.
De liefhebber kan dus nog steeds met enige moeite kijken.

Er zijn ondertussen meer aanbieders, waar zenders verdwijnen, omdat men niet meer tot overeenstemming over de vergoeding kan komen. Denk maar eens aan de problemen met de Nederlandse regionale omroepen.


Raar redenering, frown dus de bijkomende kosten op om Tf 2-3-4-5 te verkrijgen, terwijl ze oorspronkelijk in het pakket zaten.

Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de vraag is natuurlijk wat wil de gemiddelde kijker - klant, die zenders blijven ontvangen, maar wel een pak meer de maand betalen of die zenders weg en geen prijsverhoging.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

TVV heeft zowat alle franstalige zenders uit het pakket genomen. Voor degenen die daarin geinteresseerd zijn is dit een belangrijke wijziging waar dus niks tegenover staat.

Anderzijds is het zo dat TVV wel over de kijkcijfers zal beschikken en dat ze dan geen hoge bedragen willen geven voor TF. Mogelijks zijn ze bezig met één of meerdere vervangers, maar is deze situatie voor hen te vroeg gekomen. Het ligt natuurlijk aan TVV zelf dat ze hierover niks bekendmaken, maar ja, ze beslissen zelf om hun klanten te verliezen.

 

Citaat:
Raar redenering, dus de bijkomende kosten op om Tf 2-3-4-5 te verkrijgen, terwijl ze oorspronkelijk in het pakket zaten.

 

Als het vrouwtje naar Hallmark of de kleinkinderen naar Jimjam willen kijken dan moet ik de 23,5 op mijn vaste teljoor bijzetten. 1 beugel, een aantal dure LNB's, nog wat dure schakelspullen. (voor 4 aangesloten ontvangers)

 

Wat is hier het verschil?

 

Eddy Vl

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de hele zaak nu even gevolgd. Maar alle discussies des spijts is het wel zo dat al sedert een klein jaar de franse zenders niet meer op de website in de pakketten voorkwam. Wel nog op de zenderlijst in pdf format. Dus ... we hebben geen been om op te staan. FR 2 . 3 . 4 . 5 kwamen al een hele tijd niet meer in de zenderpakketten op de website van TVV voor. Dus of we het nu willen of niet. Leuk vinden of niet. En ik helemaal niet. Maar TVV staat dus wel recht in de schoenen. De Fransen maakten officiëel geen deel meer uit van gelijk welk pakket van TVV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eddy VL

TVV heeft zowat alle franstalige zenders uit het pakket genomen. Voor degenen die daarin geinteresseerd zijn is dit een belangrijke wijziging waar dus niks tegenover staat.
Anderzijds is het zo dat TVV wel over de kijkcijfers zal beschikken en dat ze dan geen hoge bedragen willen geven voor TF.


dan vraag ik mij af hoe ze de kijkcijfers gaan weten van de klanten als er geen terugzendsignaal is wink

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: RUF
Ik heb de hele zaak nu even gevolgd. Maar alle discussies des spijts is het wel zo dat al sedert een klein jaar de franse zenders niet meer op de website in de pakketten voorkwam. Wel nog op de zenderlijst in pdf format. Dus ... we hebben geen been om op te staan. FR 2 . 3 . 4 . 5 kwamen al een hele tijd niet meer in de zenderpakketten op de website van TVV voor. Dus of we het nu willen of niet. Leuk vinden of niet. En ik helemaal niet. Maar TVV staat dus wel recht in de schoenen. De Fransen maakten officiëel geen deel meer uit van gelijk welk pakket van TVV


Ik vind dit een heel eigenaardige conclusie.
Het voornaamste bewijs is toch dat je die zenders feitelijk heb kunnen ontvangen tot eind 2010.
De zenders zijn ook lange tijd als tot het pakket behorend aangeduid door TV-VL en het is eerst eind 2010 dat TV-VL heeft laten weten dat de zenders niet meer tot het pakket behoorden bij gemis aan nieuw akkoord met hun aanbieder... als dit geen bewijs is dat de zender voorheen wel tot het aanbod behoorden...

Ik begin meer en meer te twijfel aan de onafhankelijk van sommige deelnemers aan deze discussie, die ook nu weer alles vergoedelijken t.v.v. TV-VL.
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Citaat:
dan vraag ik mij af hoe ze de kijkcijfers gaan weten van de klanten als er geen terugzendsignaal is

 

De kijkcijfers komen van CIM en dit zal op dezelfde manier gebeuren als bij analoge kabel: een "test"groep met een kastje dat registreert naar waar je kijkt. (Deze zijn blijkbaar ook geschikt voor sat-ontvanger)

 

Alleen blinkt CIM niet uit door duidelijkheid:

 

De hoeveelheid die kijkt via satelliet kom je nooit te weten, evenals de rest van de kijkcijfers, ergens in één van hun PDF-en staat dat deze gegevens onder geen geding mogen bekend gemaakt worden.

 

De enige gegevens die openbaar zijn, is een zogenaamde top-20 van de meest bekeken programmas. Maar zelfs dat is twijfelachtig: Het gaat hier slechts over een tiental "TV-stations" die de toestemming geven om in die lijst opgenomen te worden.

 

Maar het zou me echt verwonderen dat TVV niet aan de volledige gegevens zou kunnen... Telenet en Belgacom staan zeker in de lijst met "leden".

 

Eddy Vl

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad, Paullo, dat is de hamvraag! Deze vraag wordt echter nooit gesteld door TVV zelf...

Zolang mijn oude abo ca € 10,00/maand kost heb ik de meest elegante oplossing om TVV betaalkanalen, nationale zenders en FTA zenders te bekijken d.m.v. één ontvanger met één afstandsbediening. Bovendien kan ik vrij beslissen welke opname mogelijkheden ik hebben wil op één of meerdere schermen.

Het gros van de vlaamse zenders wordt door mij amper bekeken, logisch dus dat ik mijn TVV abo nu al duur genoeg vind!

sony 50W656A, comag SL100HD pvr, triax 88 cm voor astra 1, 2, en 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

op mijn vraag aan Tv Vlaanderen om een van mijn 2de abonnement te verlagen naar een lager pakket (daar de france er niet meer inzitten) zonder daarvoor mijn abonnement jaar uit te doen kreeg ik dus dit als antwoord.

 

Op 1 januari 2011 gebeurden er enkele belangrijke zenderwijzigingen in ons aanbod. TV VLAANDEREN heeft geen nieuwe overeenkomst kunnen vinden voor het verdelen van de zenders van France Télévisions via CanalSAT. Hierdoor kwam er vanaf 1 januari 2011 helaas een einde aan de uitzendingen van France 2, France 3, France 4 en France 5 bij TV VLAANDEREN.

 

TV VLAANDEREN voegt geregeld nieuwe zenders toe om haar zenderlijst uit te breiden en te verbeteren. Een recent voorbeeld hiervan is Eén HD, VTM HD, Scifi, 13th Street, ....

 

TV Vlaanderen draagt geen verantwoordelijkheid en is dus niet aansprakelijk voor (schade als gevolg) van de inhoud, omvang en samenstelling van de programma's en/of programmapakketten. TV Vlaanderen heeft het recht de inhoud, volgorde, naam en samenstelling van de programma's, afzonderlijke programmaonderdelen en programmapakketten te wijzigen, zonder dat daarmee de rechten en plichten van de abonnee wijzigen.

 

Hopend u hiermee van dienst te zijn geweest.

 

 

Wat is dit voor zever ik had vroeger een thema pakket.

Ik heb toen moeten een hd ontvanger kopen om de thema kanalen te kunnen blijven bekijken.

Heb dan ook maar de overstap gedaan naar HD abo.

En nu gaan ze zeggen dat er zijn bij eenHd, VTM HD, enz zijn bij gekomen.

Zever ik betaalde daar reeds voor.

 

en het beste is dat

" TV Vlaanderen draagt geen verantwoordelijkheid en is dus niet aansprakelijk voor (schade als gevolg) van de inhoud, omvang en samenstelling van de programma's en/of programmapakketten. TV Vlaanderen heeft het recht de inhoud, volgorde, naam en samenstelling van de programma's, afzonderlijke programmaonderdelen en programmapakketten te wijzigen, zonder dat daarmee de rechten en plichten van de abonnee wijzigen."

 

Ok dan mogen ze zelf al de vlaamse er ook afgooien en hebben we nog niets te zeggen.Waar zijn onze rechten?

 

 

TV Vlaanderen ik zal zeker aan jullie denken 3 maanden voor het einde van mijn abonnementen. sick

Dreambox 500s-7025-8000hd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: stefmac
op mijn vraag aan Tv Vlaanderen om een van mijn 2de abonnement te verlagen naar een lager pakket (daar de france er niet meer inzitten) zonder daarvoor mijn abonnement jaar uit te doen kreeg ik dus dit als antwoord.

TV Vlaanderen draagt geen verantwoordelijkheid en is dus niet aansprakelijk voor (schade als gevolg) van de inhoud, omvang en samenstelling van de programma's en/of programmapakketten. TV Vlaanderen heeft het recht de inhoud, volgorde, naam en samenstelling van de programma's, afzonderlijke programmaonderdelen en programmapakketten te wijzigen, zonder dat daarmee de rechten en plichten van de abonnee wijzigen.
en het beste is dat
" TV Vlaanderen draagt geen verantwoordelijkheid en is dus niet aansprakelijk voor (schade als gevolg) van de inhoud, omvang en samenstelling van de programma's en/of programmapakketten. TV Vlaanderen heeft het recht de inhoud, volgorde, naam en samenstelling van de programma's, afzonderlijke programmaonderdelen en programmapakketten te wijzigen, zonder dat daarmee de rechten en plichten van de abonnee wijzigen."
Ok dan mogen ze zelf al de vlaamse er ook afgooien en hebben we nog niets te zeggen.Waar zijn onze rechten?


Dit lijkt mij inderdaad wel heel extreem en zou de rechten van de klant herleiden tot nul met behoud van de betaalplicht.
Eigenlijk zouden wij enkel van TV-VL afkunnen indien ze de prijs verhogen of nadat we een jaar een abonnement hebben en dan mits een maand opzeg.
Waar zij inderdaad onze rechten?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is nog veel erger ik had dat abo reeds sinds 2007

Noemde toen plus pakket en in september 2010 heb ik dat omgezet naar hun nieuw basic pakket omdat zij dat hebben gevraagd.

Dus ik zit vast tot september 2011 met dat abo.

nu ja 4€ x 9maanden daarvoor kan ik geen advocaat nemen.

 

TV Vlaanderen weet goed genoeg dat wij daarvoor niet naar de rechtbank gaan stappen.

Dreambox 500s-7025-8000hd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...