Ga naar inhoud


France 2, 3, 4, en 5 verdwijnen vanaf 1 jan. 2011 !!!


Marc-Sim

Aanbevolen berichten


  • Reacties 161
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: digitaal kijker
die 30 dagen is voor op de server progamma's op te nemen en niet op de belgacombox.


Nog straffer! Waar is het respect voor de privé sfeer naartoe?
Dus Bcom weet perfect wie wat opneemt en dus ook welk profiel op welke zender/programma past.
Dit lijkt mij BigBrother gedoe en hoort niet in België thuis maar eerder in Rusland of Cuba of een ander land waar de mensen slaven zijn van de staat!

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Telenet en Belgacom houden volgens mij ook bij welke films op aanvraag je vraagt en ik dacht zelfs dat er in de algemene voorwaarden stond dat je als klant hiermee akkoord gaat.

 

Je ziet zo al de mogelijkheden om profielen op te stellen voor publiciteitsdoeleinden.

 

Maar eerlijk gezegd gaan we nogal ver off-topic.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: TokeMUp
Origineel bericht van: digitaal kijker
die 30 dagen is voor op de server progamma's op te nemen en niet op de belgacombox.


Nog straffer! Waar is het respect voor de privé sfeer naartoe?
Dus Bcom weet perfect wie wat opneemt en dus ook welk profiel op welke zender/programma past.
Dit lijkt mij BigBrother gedoe en hoort niet in België thuis maar eerder in Rusland of Cuba of een ander land waar de mensen slaven zijn van de staat!

mvg


Maak je niet dik. Iedereen doet dit om zijn klanten beter te leren kennen, hun koopgedrag te analyseren en zo tot meer kopen aan te zetten. Waarom dacht je soms dat Carrefour, Delhaize en Colruyt voordelen geven op hun klanten (punten) kaarten. Iedere aankoop die je doet wordt bijgehouden en naar de marketeers binnen het bedrijf doorgespeeld. Amazon houdt zelfs je surfgedrag op hun site bij om je interesses te achterhalen. Wie Jetair of Thomas Cook online gebruikt geeft ver zijn hele privé sfeer prijs. Na drie keer gebruik weten ze precies hoe je reist, met wie, hoe je gezin eruit ziet en wat de evolutie is, wat je budget is en wanneer je meestal je zomervakantie vast legt. Big Brother kijkt al jaren achter onze schouder mee, maar nu begint het op te vallen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat doet mobistar?daar hangt ook een niet verplichte netwerkkabel aan cool

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Terug naar het onderwerp.

Zie mijn vraag ivm FR 2 Fr3 enz van een paar dagen geleden.

 

Ik heb het als volgt opgelost.

een extra abo bij Télésat zou mij snel meer dan 110 € gekost hebben en ik ben wat nijdig op TVVe n de moedermaatschappij, vandaar....

 

Ik heb een FRANSE TNT-S ontvanger gekocht. Via een_of_andere_veiling_site bij een franse verkoper, maandag gekocht, vandaag in België ontvangen.

Merk Visiosat TVS7600 , gericht op Astra 1 ( OPGELET er zijn er blijkbaar andere "fransat" en die gaan niet op Astra); een kaartje nodig voor de ontvangst wordt bijgeleverd; het kaartje is 4 jaar geldig vanaf eerste activatie en gratis en zal dan worden vervangen door de verkoper, volgens de infofiche.

 

Werkt perfect: ik heb FR 2 en Fr 3 terug en heb er gratis nog een boel franse zenders bij, hoewel ik die waarschijlijk nooit echt zal bekijken. Een lijstje : TF1, Fr2, Fr3, Fr5, M6, arte, Direct8, W9, TMC, NT1, NRJ12, public, Fr4,BFMnews, I tele, Virgin17, Gulli,

 

Bedankt voor de info die ik van het forum kreeg.

Jacques

Link naar reactie
Delen op andere sites

En als je een enigma-ontvanger hebt ( vu of dreambox ... E1 of E2) en je plaatst Hypercam2.11 (3 files in je /usr/bin en met een script-file) dan hoef je die tntsat-ontvanger niet eens op te stellen.

De tntsat-kaart is wel vereist, die blijft na de eerste afstemming op een tntsat zender 4 jaar geldig, dit kan je controleren in de /tmp dir. Dit kost je 2 euro/maand [(100:4):12] voor 16 zenders extra, bij TVV kost een extra zenderpakket voor minder zenders vlug 5 € per maand .

 

 

vriendelijke groet

Dorus

 

P.S. met Oscam-CCcam zou het ook moeten kunnen

Octagon 4K UHD SF8008 (OpenPli 8.3) (Oscam  )

 ( Vu+Zero)   (OpenPli 7.3) (Oscam  )
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...