Ga naar inhoud


[RE-8000/9000] Firmware 1.08.75 staat on-line]


Jürgen

Aanbevolen berichten


  • Reacties 159
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dit weekeinde is er een nieuwe lnb opgezet en alles nog eens goed afgesteld. De waarden van astra 2 en speciaal de "horizontale" zenders(bijvoorbeeld bbc1) zijn nu weer prima. Zelfs iets beter dan hiervoor. Maar dat komt wsl door het beter afstellen. Lijkt er dus op dat een defecte lnb samenviel met het updaten naar versie 75

Link naar reactie
Delen op andere sites

{kwam er later achter dat dit al besproken was met goede uitleg over rode, gele en groene led]

 

Als je eens naar Dr Dish TV [19.2'E FTA] kijkt, leer je dat een 'Easy Find LNB' een LNB is met een (groen) ledje erop. Je kan je schotel dan iets makkelijker uitrichten. Het lampje geeft dan aan of je signaal optimaal is. Dit waren wat 'non standaard'-LNBs en daar is dan nu support voor ingebakken.

 

Mooi toch?

 

Ikzelf ondervind nog altijd kleine audio-drops naar mate ik de box langer aan heb staan; beetje loop te rommelen met opnames/afspelen etc.. Dit valt vooral op bij muziek-uitzendingen. Enige remedie die mij geholpen heeft is de box helemaal uit.. en weer aan. Dan houdt het gehaper (om het maar zo uit te drukken) een tijdje op.

 

 

ReBOX RE-8000HD PVR - Firmware v1.11.30 Loader v1.54
2x WD PP Elite 320gb - TRIAX 88 - Moteck SG-2100A
W - 45-30-27.5-24.5-22-18-15-12.5-11-8-7-5-4-1
E - 4.8-7-9-10-13-16-19.2-21.5-23.5-26-28.2-31-33-36-39-40.1-42-45

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook de nwe software alleen nu heb ik geen ondertitels meer op discovery Hd en History Hd.

Voorheen nooit last mee gehad.

Zijn er nog meer of ben ik de enige met dit probleem.

Heb al van alles met de instellingen geprobeerd maar geen effect.

NGC hd doet het wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staan de instellingen nog wel goed dan? Na een fabrieksreset moet je alles weer terug zetten.

 

Probeer eens met de knop linksonder op je afstandsbediening de ondertiteling aan te zetten?

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

mad Toch weer een vastloper mad

 

Zojuist de firmware van mijn NASbox een update gegeven. Deze NASbox gebruik ik o.a. als opslagmedium voor opnames en timeshift.

 

Bij de reboot van de NASbox vindt mijn Rebox het blijkbaar nodig om vast te lopen.

 

Waarom in vredesnaam?

Waarom zo gevoelig bij het kwijtraken van een netwerkverbinding?

Je kunt toch ook gewoon een rescan met een timout inbouwen?

Zo moeilijk is dat toch niet?

Het is toch geen rocketscience??????

sick

+++ 92cm schotel, 13+19+23+28

+++ XTrend ET9500 met OpenPLI 3.0

+++ Panasonic TX-P55VT30

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: David1980
Misschien een idee, om de volgende keer je NAS te update als je Re-9000 stand-by staat.
Hoef je, je eigen ook niet zo kwaad te maken.

Mvrg,


Zou kunnen, maar ik vind dat dit geen handeling is waar de Rebox op vast mag lopen. Mijn computer slaat ook niet vast als de NASbox een upgrade krijgt en moet rebooten. Gelukkig krijg ik veeeeel minder NAS firmware upgrades dan Rebox upgrades...... smirk

+++ 92cm schotel, 13+19+23+28

+++ XTrend ET9500 met OpenPLI 3.0

+++ Panasonic TX-P55VT30

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: David1980
Dat is appelen met peren vergelijken PST,

Klopt, moet ik toegeven.

Origineel bericht van: David1980
of m.a.w. spijkers op laag water zoeken.

Is niet hetzelfde als appels en peren vergelijken, spijkers op laag water zoeken doe ik niet. Naar mijn mening (let wel mijn mening, niet die van iemand anders) doet het apparaat iets waarvan ik vind dat dit niet mag gebeuren en ik doe daar mijn beklag over op een forum wat daarvoor bedoeld is.

Origineel bericht van: David1980
Dat is klagen, om het klagen wat jij doet.

Bullsh*t, ik geef gewoon mijn mening en hoop dat ze bij Rebox meelezen en er hun voordeel mee doen. Hebben we allemaal wat aan, ook jij.

Origineel bericht van: David1980
Gewoon even je NAS update als je rebox standby staat, in het vervolg, probleem op gelost.

Zal ik in het vervolg natuurlijk ook doen, maar omdat ik niet had verwacht dat een handeling die compleet los staat van het functioneren van mijn Rebox het ding compleet op tilt helpt had ik niet op voorhand eraan gedacht om de Rebox in standby te zetten.


+++ 92cm schotel, 13+19+23+28

+++ XTrend ET9500 met OpenPLI 3.0

+++ Panasonic TX-P55VT30

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...