Ga naar inhoud


[RE-8000/9000] Firmware 1.08.75 staat on-line]


Jürgen

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: ton2207
Al twee avonden achter elkaar rond kwart voor 10 (gisteren 21:43) de mededeling 'gecodeerde zender'. Anders dan voorheen bij deze melding is het nu op te lossen door op en neer te zappen.

Ik heb het van de week ook een keertje gehad, ook rond de klok van 10

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 159
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Op welke zenders komt dat voor?

 

Zelf heb ik er eigenlijk nooit last van, als ik gewoon TV kijk, komt hier soms voor bij kanaal wisselingen, had gisteren om die tijd Ned II HD aanstaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren Ned1HD ongeveer 21:25. Even 'gecodeerde zender' in beeld. Deze keer herstelde de box zichzelf na een 10 tal seconden. Ik blijf het fenomeen in de gaten houden.

 

Nog een punt: hernoemen/verplaatsen levert soms toch weer problemen op. Na het verplaatsen loopt de boel vast of wordt heel traag. Ik kom hier alleen uit na het in deep stand by zetten van de box. Ik heb de opnames geprogrammeerd via de EPG. Ik zal het ook eens

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen
...en ook bij mij weer gisterenavond om circa 21:47.
Ik zou nu dan toch wel graag willen weten waar de oorzaak ligt.
Waarschijnlijk een combinatie van Rebox FW en CD.


Ik denk niet dat het aan cd ligt,kan ook zijn dat de kaartlezer
niet up to date is en dat ze een downloadzip op hun site moeten zetten,zodat alles weer netjes herkend word.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook nog steeds dit probleem (ook al met vorige versies):

 

Na het aanzetten komen er na enige tijd korte groene flitsen zonder beeld over het scherm. Eerst met tussenpozen van 15 seconden, en deze volgen elkaar steeds sneller op, tot uiteindelijk het scherm zwart blijft. Moet hem dat uit-aanzetten om weer wat te kunnen zien.

 

Gebeurt niet echt vaak, maar toch...

VuPlus SoloSE2 met OpenPLI
Gilbertini OP100L 100cm - MTI AP82-XT2N twin LNB - DG380 rotor
Locatie: 6.0E, 51.5N

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er zijn meer meldingen over het kortstondig haperen van de decodering bij meerdere merken ontvangers, zelfs gecertificeerde merken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: edwin40
Ik ben terug naar de vorige versie software en heb aan de lopende band gecodeerde zender, dit was voorheen niet zo.
Ik denk dat ze bij CD aan het vervelen zijn




Ja er zit daar iemand die niet met zijn tengels van de knopjes af kan blijven mad

Grt Rudie

 

Rebox 9000.

Logitech Harmony 900.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen
Zou jij de laatste 3 regels nog even willen toelichten want ik begrijp er niets van.
Ik gebruik ook de Harmony i.c.m. de RE-9000.




Hallo Jurgen,
ik heb de originele afst.bed. van de Rebox hiervoor gebruikt.
Ik kon middels de Harmony deze functie niet vinden.
Moet de Harmony maar een keer weer gaan updaten.
Hoop dat je wat aan dit antwoord hebt.

Mvrgr
Arnoud
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het antwoord blinkt nog niet echt uit door duidelijkheid maar ik begrijp nu inmiddels dat je de knop 'Subtitel' niet op de Logitech Harmony One kon vinden.

Dat klopt, die zit er standaard ook niet onder de toetsen opgenomen.

Je kunt deze echter toevoegen via het daarvoor bestemde programma mits je op de Harmony nog vrije toetsen ter beschikking hebt.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen
Origineel bericht van: catw
Op welke zenders komt dat voor?

Nou sinds kort eigenlijk op alle CD HD zenders.


Ik ook sinds zaterdag: 's avonds rond de klok van 10 en vanmorgen bij het opstarten van de box op Ned1: heen en weer zappen hielp niet, maar na ongeveer 1 min. toch weer beeld. Tot dit weekend nog nooit problemen gehad, ook niet met vorige versies: Verdenk zelf ook meer CD dan de Rebox kaartlezer of zo.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Canal Digitaal plaatste vandaag op de site bij 'Actuele informatie' het onderstaande bericht.

Of dit het gehele probleem is betwijfel ik maar vast staat dat CD hiermee een behoorlijke vinger in de (probleem)pap heeft/

 

31 Januari 2011 9:10 ; Mogelijke korte beeldonderbrekingen op RTL4HD;Nederland1 HD ; Discovery HD ; National Geographic Channel ; Brava HD.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...