Ga naar inhoud


[Sat4all] Reviews @ sat4all.com - discussie topic


Michel

Aanbevolen berichten

Bij andere testen in vakbladen weten we wie het meeste adverteert komt het besten uit de bus.

 

Zoals je weet zijn er bij met namen linux ontvangers in het begin altijd aanloop problemen.

Hoe betrouwbaar is zo`n test op sat4all en wie gaat er testen.

Zoals ik inmiddels weet zijn er veel moderators betrokken bij een groothandel of importeurschap.

Niets mis mee maar als zij een ontvanger testen en het als niet OK bestempelen.

Je weet wel wat ik bedoel.

Hoe ga je om met adverteerders.

Het is je bron van inkomsten ga je deze ook negatief beoordelen als het product niet OK is.

Vroeger vervloekte men hier Webshops terwijl er nu volop mee word geadverteerd.

Hoe ga je om met testen van personen waar je in het verleden moeilijkheden met hebt gehad in verband met kloontje`s of nevenproducten.

 

Hoe neutraal kan een test dan nog zijn.

Testen op forums is niets nieuws en kan als volgt worden gedaan.

Iemand stelt een nieuwe ontvanger ter beschikking in ruil voor reclamen.

De tester mag geen medewerker zijn en/of betrokken zijn bij welke satelliet handel dan ook.

Voor een ontvanger van € 250.00 hoeft de tester niets af te rekenen.

Bij een Ontvanger boven de € 250.00 betaald de tester de meerprijs aan de Winkel(lier).

Wat de tester na het testen met deze ontvanger doet is zijn probleem.

 

 

Mogelijk een idee.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 95
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Beheerder

Graag zou ik dan van jou weten welke moderators van deze site zijn verbonden bij een groothandel of importeurschap en wie zegt dat alle moderators hier gaan testen? Misschien wel helemaal geen enkele. Weet jij dat?

 

Je mag gewoon namen noemen. Geen enkel probleem.

 

Ik kan me niet herinneren dat hier webshops vervloekt zijn. Hier mag volgens mij al 11 jaar geen reclame op het forum worden gemaakt. Dat is altijd al zo geweest en dat blijft ook zo.

 

Je moet geen onzin verkopen of maar eens in details ingaan want wat je schrijft klopt niet.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteraard ga ik geen namen noemen maar als je even googeld kom je al veel te weet en ze vanzelf tegen.

 

MZ ( even nadenken) heeft een online schop en een banner op dit forum.

 

Onze vrienden ###reclame verwijderd### maar jij kent ze waarschijnlijk net zo goed.

Hoe kan hij dan zo`n schijtbak als de inverto die meer stuk dan goed is met hele lange reparatie tijd afkraken.

 

Aangezien er toen je zelf nog importeur was het een en ander is voorgevallen en je mogelijkerwijs nog vraak gevoelens hebt tegen andere bedrijven die je dwars hebben gezeten wil ik ook van je weten of je hen ook eerlijke kans geeft en/of ontvangers van hen worden afgezeken

 

 

Die webshops zijn van google-ad om de kosten te dekken.

 

Als dat zo was en zoals iedereen weet hier veel satelliet mensen komen zou het hier vol staan met online schops en winkels.

Ik zie echter alleen een klein groepje dat directe vriendschap of connectie`s heeft.

Ik vrees dat veel andere schops hier geen kans krijgen.

 

Hoe neutraal kan er dan worden beoordeeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De advertentie banners zijn zelfs afhankelijk van je surfgedrag en de plaats waar je bent.

 

Wanneer ik in New Delhi op Sat4all kijk, zie ik lokale advertenties uit India.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even door je ogen vrijven dan :D

Als ik naar Reviews@sat4all.com ga zie ik wel degelijk een webshop en een leverancier banner.

Zeker op deze neutrale site horen deze niet thuis.

 

Maar daar gaat het niet over.

Ik heb enkele vragen gesteld die hopelijk worden beantwoord zodat bij mij de twijfel is weggenomen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Je snapt er nog steeds helemaal niets van, terwijl een ander lid het je al twee keer uitgelegd heeft.

 

Onder alle moderators heeft alleen MZ heeft commerciele belangen. Verder niemand. MZ gaat dus ook geen reviews doen. Dat wil overigens niet zeggen dat MZ daardoor belemmerd wordt met zijn werkzaamheden als moderator. Ik heb in ieder geval MZ nog nooit op bevooroordeeld gedrag kunnnen betrappen.

Murdock is al zeer geruime tijd geen moderator meer op sat4all en ik heb Murdock nooit kunnen betrappen op het mixen van business (zijn werkgever) and pleasure (sat4all). Een zeer lullige en onjuiste conclusie dus van jou.

 

Citaat:
Als dat zo was en zoals iedereen weet hier veel satelliet mensen komen zou het hier vol staan met online schops en winkels.

Ik zie echter alleen een klein groepje dat directe vriendschap of connectie`s heeft.

Ik vrees dat veel andere schops hier geen kans krijgen.

 

Die banners zijn absoluut geen vriendendiensten. MZ betaald daarvoor hetzelfde bedrag op dezelfde wijze. In principe kan iedereen hier bannerruimte huren, mits er natuurlijk ruimte vrij is.

 

Met de azbox importeur heb ik geen persoonlijk of zakelijk contact. Ik vind de azbox persoonlijk helemaal geen geweldige receiver. Er is dus helemaal geen sprake van voortrekken. Mocht een azbox ooit voor een review worden aangeboden, ga ik die zelf ook niet testen. Dat heb ik een jaar eerder al eens gedaan en om die reden zou ik eventueel (negatief) bevooroordeeld kunnen zijn.

 

Met het bedrijf achter de Belgische banner heb ik ook geen persoonlijke of zakelijke relatie en er is geen contact.

Die banner van MZ is net als de andere banners vanuit zijn oogpunt een zakelijke transactie. Dat staat verder helemaal los van de rest.

Met alle drie is het enige contact dat er plaats vind het contact voor het verzenden van een maandelijkse factuur voor de banner die voor alle 3 banners precies hetzelfde is. Net als dat de plaats waar de banner verschijnt en de frequentie waarmee deze verschijnt voor alle 3 banners identiek is.

 

De rest is google adsense en de inhoud daarvan bepaal ik zelf niet.

 

Die banners dekken de kosten nauwelijks en op het forum zelf wordt consequent geen reclame gemaakt/toegestaan.

 

Dat ik ooit (van augustus 2002 t/m januari 2009) distributeur van Dream Multimedia ben geweest en daar zelf januari 2009 uit onvrede over de fabrikant mee ben gestopt is voor jou een reden om aan te nemen dat ik een hekel aan dmm heb en daarom niet onbevooroordeeld kan zijn?

 

Onzin natuurlijk. Zeker nu wij al zeker sinds die tijd helemaal niet meer aktief zijn in de satelliet TV handel.

 

Mvg,

 

Michel

 

 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat heb ik gedaan, al betrof het eigenlijk geen vragen, maar eerder ongefundeerde beschuldigingen.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
De advertentie banners zijn zelfs afhankelijk van je surfgedrag en de plaats waar je bent.

Wanneer ik in New Delhi op Sat4all kijk, zie ik lokale advertenties uit India.

dat weet jij dat weet ik maar sommigen niet wink

dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Bigfoot
Ik vind het goed dat hier kritische vragen ove gesteld worden, en ook heel logisch gezien alles wat in het verleden gespeeld heeft. Dus laten we daar gewoon antwoord op geven totdat duidelijk is dat het objectieve reviews gaan worden.


kritische vragen moeten ten alle tijden gesteld kunnen worden,Vind ook dat Michel het netjes verwoord heeft van hoe wat waar en waarom,overigens vind ik het een TOP idee,waarmee mits je genoeg aanmeldingen krijgt er een leuke naslagwerk mee op kunt bouwen

dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Een goed ondernemer weet wat hij verkoopt en of het wel of geen kwaliteit is. Een goed ondernemer maakt gebruik van dit soort testmogelijkheden en gaat uit van zijn eigen kracht.


Ja dat zou mooi zijn. smirk
Maar ik denk niet dat dit geld voor bv een aantal bekende webshops die ik niet bij naam mag noemen. Ik zie ook niet in wat het belang is van een ondernemer die verder geen connecties/belangen heeft bij een producent van de te testen apparatuur. Voor een ondernemer/handelaar is het gewoon 1 van de producten uit zijn assortiment die hij zelfs zou kunnen laten vervallen als een review een negatief effect heeft op verkoop aantallen. Omgekeerd profiteerd hij gewoon mee met het succes als een review wel positiefe effecten heeft. Zonder dat hij een review zelf geinitieerd heeft. Het lijkt mij dat negatieve reviews voor een producent vervelender zijn.
Maar goed het lijkt wel of een soort pleidooi houd om er niet aan te beginnen terwijl ik juist hoop dat het een succes word. cool

Sourcemaster.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik denk dat je naam, logo en link onderaan een review wel degelijk langdurig een hele hoop exposure bied waar je normaal gesproken flink voor in de buidel moet tasten.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...