Ga naar inhoud


HD ontvanger voor 29 euries???!!!!


di-on-air

Aanbevolen berichten

Afgelopen december heb ik een HD ontvanger gekocht via de webshop voor 169 euro+ 10 euro verzendkosten.

Nu blijkt er doodleuk een actie te lopen waarbij je voor slechts 29 euro een HD ontvanger "krijgt" (telefonische actie).

Enige voorwaarde is om 2 jaar het familliepakket te behouden.

Nu heb ik zelf al ruim een jaar het familliepakket en was ook niet van plan om deze optezeggen.

M.a.w. ik voel me dus behoorlijk genaaid.

Waarom heeft hier nooit een link op de site van Canal Digitaal gestaan.

 

En naar m'n 140 euries kan ik natuurlijk naar whistle.

 

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je gevoel van genaaid zijn is niet helemaal terecht hoor.

De prijs die je voor de ontvanger hebt betaald is heel normaal.

 

Het is wel jammer dat je de aanbieding van Canal Digitaal gemist hebt.

Alleen gaat deze aktie puur uit van CD.

Een webwinkel , die zijn spullen gewoon tegen de volle mep inkoopt via een groothandel , heeft natuurlijk daar geen boodschap aan.

Zij hebben je een normale prijs berekend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer ik het goed begrijp, heb je een telefonisch aanbod gekregen van Canaaldigitaal voor een HD ontvanger voor E 29,-

 

En dat aanbod heb je afgeslagen omdat je al een HD ontvanger hebt.

 

En nu meen je van iemand E 140,-- tegoed te hebben???

 

Sommigen hier, gaan wel op het aanbod in, en verkopen hun andere ontvanger.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de afgelopen jaren al twee keer schriftelijk een aanbod gehad voor een gratis HD decoder.

 

Het enige wat ik er voor heb moeten doen is mijn abonnement met een jaar verlengen.

Nu ben ik de trotse wink bezitter van een Philips 7121 en een 7141 decoder.

Ik ben benieuwd of ik over enkele maanden voor de derde keer op rij een aanbieding krijg. smile

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: di-on-air
Waarom heeft hier nooit een link op de site van Canal Digitaal gestaan.



Misschien dit bericht gemist?

>Klik<

Verder lees ik dit op de site van Canaaldigitaal.

Bent u al CanalDigitaal-abonnee? Ga dan voor kortingen naar 'Mijn CanalDigitaal', naar de pagina 'Supervoordeel voor abonnees'.

Ik denk toch meer, dat dit een gevalletje "dief van eigen portemonnee" is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

/offtopic

 

Een collega van mij heeft in december 2010 Tweak Glas 35 R+ aangevraagd. Kost 45 euro per maand. Sinds 1 januari 2011 heeft deze internet provider een actie met dat zelfde abonnement. De eerste 4 maanden gratis.

 

/ontopic

 

Ach zo is het leven. Als je alles van te voren zou weten... tja vul maar in.

Ian

 

Setup: Huis vol HTPCs met DVBLink TVSource/NWP Server

(Skystar HD2 + TBS6981 -> DVBLink TVSource 3.2/NWP 3.2/ACamd 0.6.2.0 met OSCAM 1.00-un_svn b4011

)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
Wanneer ik het goed begrijp, heb je een telefonisch aanbod gekregen van Canaaldigitaal voor een HD ontvanger voor E 29,-


Ik heb van mensen uit mijn omgeving (die ook familliepakket hebben gehoord dat zij alleen maar het familliepakket voor 2 jaar moesten vast houden en daar als beloning een HD ontvanger konden krijgen voor 29 euro.
Ik heb hier de klantenservice mee geconfronteerd.
Was zelf ook niet van plan om van pakket te wisselen.

Eerlijker was geweest dat deze mensen een FamillieHD moeten afnemen en dan een ontvanger voor 29 euro krijgen.
Dan betaal je 19,95/maand ipv 14,95/maand en dat dan 24 maanden lang.
Dat is 5 x 24 maanden komt neer op 120 euro extra na 2 jaar.

Anders zou het wel sympatiek zijn van CD, dat ze een kleine tegemoed koming zouden doen.
Bijv. 3 maanden geen abbo kosten.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

citaat:

Ik heb van mensen uit mijn omgeving (die ook familliepakket hebben gehoord

dat is natuurlijk erg vaag en het staat cd vrij om iemand een aanbod te doen, eerlijk of niet, dat gaat je niet aan, misschien had de cd medewerker net z'n bonus ontvangen en was hij in zo'n goede stemming dat hij aan individuen dit prachtige aanbod kon doen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch jammer dat het geen internetactie is.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook niet gebeld maar hoorde van anderen over deze aanbieding. Ik heb CD toen zelf gebeld en mijn basispakket laten verlengen en kreeg hiervoor de Philips HD ontvanger 7141 + Duo LNB voor 25 Euro. En heb nog steeds het Basispakket.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zelf eens gebeld.

Mijn entertainmentpakket voor 1 jaar verlengd.

Krijg nu 2 HD recveivers voor 49 euro.

 

2*Xtrend ET10000, Dreambox 7020HD, Dreambox 8000, C+ Entertainment abo + HDTV Pakket, Triax 88 cm multiblock met 4 alps twin, Satlink ws-6912

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mm, met hoeveel moest dat basispakket verlengd worden en wat betaal je dan voor 7141 ontvanger?

 

Ik heb ook wel oren naar een extra ontvanger voor de slaapkamer.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...