Ga naar inhoud


[Satelliet] History SD stopt bij CDS/TVV


Littlesat

Aanbevolen berichten

Ik begrijp hier niets van laat nou toevallig Skylink history sd hebben toegevoegd op hun transponder 11798 H 27500 3/4 op astra3 sinds 26-01-2011.Waarom delen ze die dan niet? Moet toch een kleine moeite zijn om daar ondertiteling toe tevoegen of niet dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 62
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Citaat:

Moet toch een kleine moeite zijn om daar ondertiteling toe tevoegen of niet dan?

Misschien is dit wel een speciale versie of wordt dat binnenkort gericht op de Oost-Europesche markt met advertenties hierop gericht en kan CDS deze niet doorprikken. En het dubbel laten in HD en SD is zonde... (ook al is de programmering (nu) nog anders.)
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind dit persoonlijk een goede ontwikkeling, want je bent min of meer al verplicht een hd ontvanger te hebben, want ik kijk zelf al bijna niet meer naar sd-kanalen als er een hd-uitvoering van is. Nu ben ik volgens mij niet de enigste hierin en lijkt mij dit dus ook ruimte verspilling, laten ze dus maar ruimte vrij maken voor bijvoorbeeld RTL8 HD, Animalplanet HD, Syfy HD, 13thStreet HD Eredivisielive 3+4 (liefst in HD). Overigens voor de slaapkamer koop ik wel een goedkope mpeg4 ontavnger.

 

Gr.Roymar

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt. hd is het nieuwe zwart. Ik heb laatst alle SD varianten uit mijn zenderlijst gegooid.

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Maar waar je wel relatief goedkoop aan kan komen... vanaf 25 Euro!!!
Vertel...

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd erg jammer! De programmering van de HD & SD versie is toch altijd net even anders. Snap best dat ze iets moeten doen om competitief te blijven met alle ontwikkelingen...maar baal er wel een beetje van...eerst E! (en andere zenders) en nu dit! Ze proberen het mpeg4/astra3 verhaal geruisloos te doen maar dat gaat faliekant mis! Het gaat ten kosten van de diversiteit!

 

Kijk het nog een tijdje aan, maar als ze bezig blijven met het schrappen en rotzooien van de boel ga ik toch eens kijken of Ziggo interessant is i.c.m. FTA sat ontvangst. Een DVB-C kaartje erbij steken dan maar...

 

 

Azboz HD premium met DVB-C&S + (kabel Ziggo) Cisco 8485DVB HD DVR

ArchSat & 5 LNB's 28,2E-23,5E-19,2E-13E-1W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me of hij echt stopt, want is er nu een history dut verschenen op de skylink transponder.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...