Ga naar inhoud


MPEG4 belactie en decoder


LastWokker1

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: jojobo
Nou ik had het goed gelezen hoor,maar als jij zo blij bent je flips decoder,dan begrijp ik niet waarom je dan nog een dreamdoos of twee heb.OHja je moet die flips die jou niks kost is maar goed ook eens op je slaapkamer zetten,dan moet je een zonnebril op zoveel licht geeft die hahah.En over die pakketten weet ik alles ik draai al een kleine 20jaar mee niks anders dan pakketten,alleen hadden de meesten toen het aller kleinste pakket kon je lekker rommelen weet je nog? of niet?de mazle jim


Wat wil je nou eigenlijk zeggen? Laat ik de verstandigste zijn en niet op jouw reactie inhoudelijk reageren...

DM 500+

DM 800 HD PVR

DM 7000-S (voorheen)

Visiosat Bisat G4 Quadro (Hotbird, Astra 1/2/3) + 4x ALPS twin LNB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast Pedro Newbie

Ik ben ook gebeld, helaas was het alleen om internet en bellen erbij te nemen. De dame wilde aan de hand van wat vraagjes kijken of ik misschien goedkoper uit kon zijn bij CD.

Prima zei ik maar dan is mijn eerste vraag: Kan je tenminste 6MB internet met bellen voor minder dan € 19,95 per maand leveren waarbij voor nationaal bellen alleen een start tarief van 5 cent wordt gerekend en verder geen gesprekskosten?

 

Dat kon ze dus niet en de dame vond het verder niet meer nodig om haar eigen vragen te stellen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

De beltarieven zijn helemaal niet gunstig van het internetpakket. Telfort blijft veel goedkoper.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn oom kijkt ook tv via CDS en is abonnee op het sportpakket.

Hij zag een lichtkrant door het beeld komen met de mededeling van de omzetting en een telefoonnummer.

Dat heeft hij gebeld en kreeg idd een gratis decoder opgestuurd. Enige voorwaare is dat hij, wanneer hij overstapt naar een andere aanbieder (lees kabel,Digitenne ed.)de decoder weer moet terugsturen. Het wordt dus geen eigendom maar is in bruikleen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okeeeeeeee.

Dan is het een kwestie van bellen met CanalDigitaal 0224-753035 om aan de weet te komen of je ook recht kan laten gelden op een gratis decoder.

Er wordt gevraagd of je een HD decoder hebt en of je de regionale zenders kan ontvangen.

Op beide vragen kon ik een ontkennend antwoordt geven want de installatie van mijn dochter bestaat uit een oude decoder met alleen een Astra 19.2 schotel.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

iemand krijgt een aanbieding voor een decoder van 25 euro , maar als je het nummer beld wat op film1 staat (astra1 dus)dan sturen ze je gratis een decoder , het is er eentje van pace met de naam van phillips er op typedsr 7141 en die heb je in bruikleen voor 2 jaar. ik vind dit een prima actie .de ontvanger kreeg ik trouwens gisteren per koerrier thuis bezord.

peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...