Ga naar inhoud


MPEG4 belactie en decoder


LastWokker1

Aanbevolen berichten

Volgens mij ligt het er aan welk abo je hebt. Heb je zo'n smartpack dan zul je de spullen in bruikleen krijgen, anders niet in bruikleen.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dat zou kunnen kloppen, heb al jaren een basispakket en sinds begin van het jaar ook een Pace voor 25,-- euro.

Geen formulieren getekend en geen woord over bruikleen, zover ik nu weet heb ik betaald met een abbo verlenging van 2 jaar.

VU+ Duo, 2x Ferguson Ariva 102 mini, Skystar 2 in de PC en FloppyDTV-S2 / KNC1 S2 Plus in de HTPC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Werd vanmiddag (28/3) gebeld door CD met een aanbieding een mpeg4 HD decoder te kopen, een zgn Zapper voor € 79,00. (Ze hebben aardig de prijs omhoog geschroefd) Deze aanbieding deden zij in het kader van het verdwijnen van onze locale zender tw TV Drenthe in mijn geval, deze zal m.i.v. 16 april niet meer te ontvangen zijn.

Kan dit zomaar vraag ik mij af? Ik betaal toch voor deze zenders samen met Ned 1.2.en 3. Ik heb geen kabel en bij ons kun je geen digitale TV ontvangen.

Ik heb het aanbod afgewezen en ik wacht wel af wat er gebeurd, een decoder koop ik liever zelf, dan weet ik wat ik krijg.(hoop ik)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, na 10 dagen wachten op het forum waar CDS aktief is toch maar een vervolg berichtje achtergelaten hoe de telefonische deal (waar ik zelf opnames van heb) er precies uitziet.

Dit om te voorkomen dat ze deels tegemoet komen.

Dezelfde dag echter doen ze precies dat, deels tegemoet komen.

De strekking was dat optionele pakketten altijd met een jaar verlengd worden.

Leugens want vorig jaar heb ik een verlenging die net zoals nu onterecht ook op mijn film1 pakket werd gedaan eenvoudig telefonisch teruggedraaid.

24x 15,- = 390 ballen, zou toch genoeg moeten zijn voor DAS zou je denken.

 

Ze willen echt klanten kwijt, CDS nog ff doorgaan zo en ik ben pleite en als ze een eventuele rechtzaak zouden winnen dan alsnog zodra het mogelijk is.

Heb echter de indruk dat ik eerder nog een koude douche voor ze zal hebben.

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: wiebren
Werd vanmiddag (28/3) gebeld door CD met een aanbieding een mpeg4 HD decoder te kopen, een zgn Zapper voor € 79,00. (Ze hebben aardig de prijs omhoog geschroefd) Deze aanbieding deden zij in het kader van het verdwijnen van onze locale zender tw TV Drenthe in mijn geval, deze zal m.i.v. 16 april niet meer te ontvangen zijn.
Kan dit zomaar vraag ik mij af? Ik betaal toch voor deze zenders samen met Ned 1.2.en 3. Ik heb geen kabel en bij ons kun je geen digitale TV ontvangen.
Ik heb het aanbod afgewezen en ik wacht wel af wat er gebeurd, een decoder koop ik liever zelf, dan weet ik wat ik krijg.(hoop ik)


Voor de regionale zenders betaal je (tot nu) niet aan CanaalDigitaal.

De regionale zenders waren tot nu toe vrij te ontvangen zonder kaart.
Nederland 1,2,3 zijn FTV, dat wil zeggen, dat je wel een kaart, maar geen abonnement bij CD nodig hebt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is al genoeg over geschreven. De sage loop al vanaf begin November eind Oktober vorig jaar...

 

De subsidiekraan is dichtgedraait. Niet alle regionalen omroepen willen meer betalen voor satelliet distributie. Enkele blijven, sommigen gaan bezuinigen mbv MPEG4, weer andere gaan bezuinigen met MPEG4 en het stoppen van de zender in het FamiliePakket en er zijn er ook 2 die geheel stoppen met satellietdistributie.

 

Tja en dat kan zomaar. Dat heb je niet te danken aan CDS maar aan bezuinigingen die de regionale omroepen zijn 'opgedwongen'

 

En 79 Euro voor een HD ontvanger is een koopje... En wie weet gaat het nog goedkoper als je al een abonnement had bij CDS (ik heb gehoord dat hij maar 25 Euro kost bij een Familie pakket met wel uiteraard een verlenging).

 

Het is niet leuk... maar in ieder geval blijft Drente op de satelliet.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ook ik werd vorige week gebeld door CanalDigitaal, of ik mijn basispakket wilde omzetten naar familiepakket. HD-ontvanger kostte bij 1-jarig contract €79.-, en bij 2-jarig contract €59.-. Omdat €79.- niet duur is, en ik toch een HD-ontvanger nodig heb ben ik er maar op ingegaan. Ook wordt er een gratis Duo LNB Quad bijgeleverd.

 

Ben nog niet echt te spreken over de manier van verkopen. Zeg ik: Doet u die ontvanger van €79.- maar met een jaarcontract familiepakket en een gratis lnb. Controleren ze nog even je gegevens: u bent dus meneer ..., u hebt afgesloten blablabla, en we wensen u veel kijkplezier. Lijn dood. Geen tijd meer om vragen te stellen. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat het pakket wordt bezorgd? En wordt dit bezorgd door TNT?

Groeten, Airflow.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...