Ga naar inhoud


[de nieuwe rebox 8500] de nieuwe rebox 8500


Gerrit1967

Aanbevolen berichten

Nooit meer een rebox .....blijft een flut merk met veel bugs .

Ik ken geen merk opnoemen die zoveel updates levert en het ene bug wegneemt en langs andere kant weer vele creëert .

En het mooiste is dat de heren van rebox staalhard volhouden dat er geen problemen zijn met de recievers........ crazy

Ik verwacht van de 8500 ook niet veel goeds.Een ding hebben ze wel geleerd:niet te veel luisteren aan CD.

Sorry voor het negatief beeld wat ik op voorhand al heb, maar ik heb veel afgezien met de 9000,dat ik hem van vier hoog naar beneden heb gedropt.Een grap van meer dan 400 euro maar ik had wel een voldane gevoel en ben nu een azbox fan in hart en nieren.

 

Zo dit moest er uit........ :D

 

I HaVe A DrEaM, oNe DaY, EvErY ChAnNeL WiLl Be FtA

 

Martin Receiver King.

 

Dreambox 8000HD- Se -openPLi

-Azbox Premium+ PVR.RTi Core v1.0 Enigma 2

-Xtrend ET-9000 -OpenPLi-2.0-beta-et9000-20110525_

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: yamani
Nooit meer een rebox .....blijft een flut merk met veel bugs .
Ik ken geen merk opnoemen die zoveel updates levert en het ene bug wegneemt en langs andere kant weer vele creëert .
En het mooiste is dat de heren van rebox staalhard volhouden dat er geen problemen zijn met de recievers........ crazy
Ik verwacht van de 8500 ook niet veel goeds.Een ding hebben ze wel geleerd:niet te veel luisteren aan CD.
Sorry voor het negatief beeld wat ik op voorhand al heb, maar ik heb veel afgezien met de 9000,dat ik hem van vier hoog naar beneden heb gedropt.Een grap van meer dan 400 euro maar ik had wel een voldane gevoel en ben nu een azbox fan in hart en nieren.

Zo dit moest er uit........ :D


Ik was redelijk tevreden met de Rebox 9000, maar nu nog veel meer met m'n ET 9000. Wat een genot, zo'n Open PLI ontvanger.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: yamani
Nooit meer een rebox .....blijft een flut merk met veel bugs .
Ik ken geen merk opnoemen die zoveel updates levert en het ene bug wegneemt en langs andere kant weer vele creëert .
En het mooiste is dat de heren van rebox staalhard volhouden dat er geen problemen zijn met de recievers........ crazy
Ik verwacht van de 8500 ook niet veel goeds.Een ding hebben ze wel geleerd:niet te veel luisteren aan CD.
Sorry voor het negatief beeld wat ik op voorhand al heb, maar ik heb veel afgezien met de 9000,dat ik hem van vier hoog naar beneden heb gedropt.Een grap van meer dan 400 euro maar ik had wel een voldane gevoel en ben nu een azbox fan in hart en nieren.

Zo dit moest er uit........ :D


Ik krijg sterkt de indruk dat je iemand bent, die nooit een Rebox in ze handen heeft gehad, en je eigen gewoon laat ophitsen door iemand anders.
En ik kan wel raden door wie, door wie jij en abrahamsat hun laten ophisten. (Begint met een G.)
Ik heb je namelijk nog nooit eerder horen klagen over een Rebox, of gelezen in dit Rebox forum
Wel over andere dingen, maar nooit over een rebox 9000
http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/userposts/id/17148/view/posts/page/2
En je hebt zelf een Dreambox 8000HD, schrijf je zelf in je onderschrift.


UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste david1980,

 

Geloof me maar dat ik weet waarover ik praat en ik ken heel die abraham niet...

Het klopt ik heb een Dm8000( woonkamer) een dm800se (slaapkamer),voor dochterlief nu een azbox ipv de rebox om de dood eenvoudige reden dat ze niet overweg kon met een dm.

De rebox kende ik (helaas) binnenstebuiten doordat ik elke keer klachten hoor van mijn dochter en dan aan de gang ging met de box.

Nogmaals ik ben absoluut geen klager,maar ja het zijn mijn bevindingen en als u anders van mening bent dan is dat uw goed recht.

Met vriendelijke groeten,

 

Yamani

I HaVe A DrEaM, oNe DaY, EvErY ChAnNeL WiLl Be FtA

 

Martin Receiver King.

 

Dreambox 8000HD- Se -openPLi

-Azbox Premium+ PVR.RTi Core v1.0 Enigma 2

-Xtrend ET-9000 -OpenPLi-2.0-beta-et9000-20110525_

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Deze thread gaat over de Rebox 8500.

 

Voor je problemen met een 9000 graag naar een 9000 Thread.

 

Hier weer verder on topic over de nieuwe Rebox 8500!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: elsaja
al iemand de rebox 8500 gekocht?


Zou ik niet doen..
Wilde ik ook hebben..
Alleen xtrend et9000 veel goedkoper en meer mogelijkheden...
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dylantje, de vraag was, of iemand de 8500 gekocht heeft.

Niet, dat jij hem niet zou kopen, en dat jij kiest voor een andere ontvanger.

 

Of heb jij zelf ervaring opgedaan met de 8500, die je met ons wilt delen?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast brokkenpiloot

Heb gisteren een Rebox 8500 gekocht.

 

Ik had de Philips 7141 gratis gekregen van CD ,maar vind de mogelijkheden van deze box te beperkt.

 

Ik had nog geen ervaring met Rebox maar tot nu toe zeer tevreden met de mogelijkheden onder andere het timeshiften en de simpele manier van opnemen van programa's .

Ook de teletext is 10 keer sneller dan op de Philips.

Ik heb alleen het idee dat de beeldkwaliteit van de Philips iets beter was?

Ga vanmiddag de ontvanger op het netwerk aansluiten om You Tube te kijken via de Rebox.

 

 

Nu neem ik nog op via de USB stick.

Kan iemand mij een link geven hoe je een HDD schijf in een Rebox 8500 kunt bouwen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een Philips 8121 en een Rebox 4000.

Ik zit te denken aan een Rebox 8500.

Het klopt dat teletext van de Rebox veel sneller is.

Het beeld van de Philips is mooier dan mijn Rebox.

Maar de Rebox geeft veel gecodeerde uitzending aan met Aston en

CD module.De interne kaartlezer van de 4000 werkt niet met

CD smartcard.

De interne kaartlezer van de 8500 werkt die wel met CD smartcard?

Hou je ons op de hoogte van je bevindingen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast brokkenpiloot

Interne kaartlezer werkt prima op CD smartkaart .

Je hebt geen CI module meer nodig,scheelt toch weer een paar tientjes.

Op de box zat wel al de nieuwste software.

 

Heb nog wel WebZeal gedownload bij Rebox, moet zeggen dat gaat zeer gemakelijk .

Downloaden op USB stick, aan de voorzijde van de Rebox steken en de rest gaat van zelf.

Dat was eerst wel wat anders bij bijvoorbeeld een Ascomm.

 

Wel de kaart op de kop plaatsen in de tweede kaartlezer zoals bij de pace box anders geeft hij aan dat zender gecodeerd is .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allen,

 

Sinds een kleine 2 weken heb ik de Rebox 8500 met HDD in gebruik. Prima apparaat, echter heb ik wel een probleem en wel met de geluidsweergave in Dolby Digital. Aansluiting op de geluidsinstallatie dmv.SPDIF optische kabel. In eerste instantie prima geluid, alleen wanneer de ontvanger een paar keer mbv. de afstandsbediening is uitgezet (in standby mode) en weer aan, dan treedt er een storing op en wel een kleine dip cq.onderbreking (een fractie van een seconde) in de geluidsweergave. Hoe vaker de ontvanger op deze manier uit/aan is gezet, des te meer deze onderbreking. Best irritant bij muziek. Als ik de ontvanger geheel uit zet (knopje achterkant, stekker eruit) en weer aan dan treedt deze storing niet op.

Maar zodra weer mbv.de afstandsbediening...hetzelfde verhaal. Ook de kabel is diverse malen vervangen, geen verbetering. Aan mijn versterker ligt het volgens mij niet, want daar heb ik deze SPDIF (optisch) aansluitingen al jaren in gebruik zonder problemen. Het treedt alleen op bij Dolby Digital, geen probleem bij Pro Logic etc. dmv.dezelfde SPDIF-aansluiting.

Iemand een idee? Een 2e vraag is of het kwaad kan deze ontvanger regelmatig geheel uit te zetten?

Alvast bedankt voor een reaktie.

 

Mvg.Gerard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik weer even,

 

Ik ben net achter het probleem gekomen, of beter gezegd hoe ik het opgelost heb. De instelling standby voeding aan/uit heeft er invloed op. Zodra deze uit is, ontvanger in deep sleep mode in off, treedt het probleem niet op. Standby voeding aan, zodra de ontvanger aangezet is, komt het probleem weer voor. Heeft iemand een idee hoe dit kan?

 

Mvg.Gerard

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...