Ga naar inhoud


alps 0.8db t.o.v MTI High line Twin lnb 0.2db


stevie-v

Aanbevolen berichten

Kortom: de mast waterpas, en je voorkomt allerlei correcties achteraf die nog veel meer tijd en ergernis gaan kosten dan het geduld kost om de mast 90 graden rechtop rondom te installeren. Dat blijkt nu wel weer. (En ik spreek uit ervaring met een draaibaar systeem.)

Als de mast niet waterpas staat, betekent dat dat beide zijkanten van de beugel minder signaal gaan vangen. En een milimeter heeft al gevolgen (slechtweerreserve).

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

de mast is wel waterpas zonder schotel ik ga de mast dan maar vervangen want die is wat te licht voor deze schotel

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank voor al jullie hulp

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: stevie-v
de mast is wel waterpas zonder schotel ik ga de mast dan maar vervangen want die is wat te licht voor deze schotel

Als je plek hebt: koop er een met stoeptegels en zet die waterpas. Ben je voor goed van het probleem af. cool

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: stevie-v
de t85 heb ik en natuurlijk snap ik dat ik de schotel moet draaien als ik de 13 in het midden zet ik heb in deze topic zelfs een foto staan van de schotel die ik heb het is niet mijn schotel op de foto maar wel zoals die van mij eruit ziet


Excuus ik had de foto over het hoofd gezien.

Volgens mij heb je nu genoeg info en moet het je gaan lukken
Succes!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...