Ga naar inhoud


[Lancering] Ipad 2 gelanceerd


freaky

Aanbevolen berichten


  • Reacties 139
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: freaky
En wie heeft er een gepreorderd? Of gaat er vrijdag een halen?

Morgen na 17.00 heb ik een Ipad 2 :-) ligt al op mij te wachten :-)

gr.
Daskie

Dreambox DM500 & DM800 PLI Jade

EPG powered by MiLo en Rytec :-)

Technisat Multytenne twin (19E, 13E, 23E & 28E)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit vanaf morgen 2 weken in VS en ga daar even kijken.

Op dag van lancering was ik daar ook maar vloog net die dag weer terug en op de luchthaven was er geen iPad te vinden.

Ik ben eigenlijk ook nog dik tevreden met mijn "oude" iPad maar wie weet doe ik eens gek.

3 x DM8000 2TB | 17/8 Multiswitch | PCH A110 & C200 | Synology NAS DS1511+ | iPad 1

Dreambox image: PLI of zo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Maar wat is nu de belangrijkste feature van deze iPad ten opzichte van model 1 dat jullie in de rij gaan staan?


in ben ook wel benieuwd...

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Is dat nu een serieuze vraag of een poging om de zinloze discussie tussen Apple gebruikers en Apple haters weer op gang te brengen?

 

Als het een serieuze vraag is, vind ik het eerlijk gezegd geen slimme vraag want die informatie staat daar waar je het mag verwachten.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
Is dat nu een serieuze vraag of een poging om de zinloze discussie tussen Apple gebruikers en Apple haters weer op gang te brengen?

Als het een serieuze vraag is, vind ik het eerlijk gezegd geen slimme vraag want die informatie staat daar waar je het mag verwachten.

Mvg,

Michel


De verschillen van de specs ken ik, maar dit is een serieuze vraag naar de beweegredenen van de vroege kopers die al een Ipad1 hebben... Naar mijn idee functioneert een Ipad1 voldoende tov de Ipad2 waarvoor het beestje gemaakt is.

Jij hebt toch een Ipad1 maar koopt nu geen Ipad2, welke reden heb jij daar dan voor om dat niet te doen?

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
Citaat:
welke reden heb jij daar dan voor om dat niet te doen?


699 redenen, want ik zou dan toch weer graag de 3g met 32GB willen hebben. wink

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

De mensen die al een iPad1 hebben en een iPad2 overwegen zullen heel goed weten wat ze hebben en hoe tevreden ze daar mee zijn.

 

Ik zou ook graag een iPad2 willen hebben, hoofdzakelijk vanwege de snellere cpu en betere graphics, maar ik vind een nieuw scherm (nog hogere resolutie) nog belangrijker, dus wacht ik op de iPad3 of heel misschien op iets anders als er nog iets beters komt.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...