Ga naar inhoud


[Lancering] Ipad 2 gelanceerd


freaky

Aanbevolen berichten


  • Reacties 139
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

IPAD Demystified.

 

>Kilk<

 

Toch knap, dat ze er in een jaar 15 miljoen van weten te verkopen, en daar 8 Miljard Euro mee weten te verdienen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Citaat:
Toch knap, dat ze er in een jaar 15 miljoen van weten te verkopen, en daar 8 Miljard Euro mee weten te verdienen.

 

Alhoewel wat apple wel of niet verdiend en wat ze bedrijfsmatig volgens de (overwegend jaloerse) experts wel of niet goed doen mij totaal niet interesseerd, zou ik wel graag de bron van deze bewering zien want anders wordt het zometeen weer roepen zonder inhoud.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer je googelt op "15 miljoen ipads"

kom je genoeg commerciële links tegen, die berichten over het aantal verkochte Ipads volgens Apple.

 

Bij een gemiddelde verkoopprijs van $ 600, genereert dit een omzet van 9 miljard $.

In het algemeen ligt de kostprijs van dit soort massa produkten rond de 30% of minder van de verkoopprijs. De Ipad zal hier geen uitzondering op vormen.

Verder wijzen diverse financieel analisten op de waardevermeerdering van Apple door het stijgen van de beurskoersen door het lanceren en de omzet van de Ipad.

 

 

 

 

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ok, geen bron dus. whistle

 

8 miljard omzetten is iets heel anders dan 8 miljard verdienen zoals je eerder schreef wink

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Onze posts hebben zich gedeeltelijk overlapt.

 

Ik heb nog even verder gezocht.

 

Apple® maakt vandaag de resultaten bekend voor het vierde kwartaal van het boekjaar 2010, dat werd afgesloten op 25 september 2010. De nettokwartaalwinst bedroeg $4,31 miljard.

 

Bron Apple.

 

 

Bedenk, dat Apple op de eerste dag van de Ipod 2 er het astronomische aantal van 500.000 verkocht heeft.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: Michel
Ok, geen bron dus. whistle

8 miljard omzetten is iets heel anders dan 8 miljard verdienen zoals je eerder schreef wink

Mvg,

Michel


Ik had het ergens gelezen, ik wist alleen niet meer waar het stond.

Na enig zoeken heb ik het weer gevonden.

Bron:
De Financiële Telegraaf van 12 maart 2011.
Bladzijde T25. "Massale toeloop winkels VS voor iPad2"

Quote:

Apple verkocht van de eerste IPad in 9 maanden maar liefst vijftien miljoen stuks en verdiende daarmee naar eigen zeggen ruim $ 9 miljard.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dan zit de televaag er duidelijk naast.

 

Als je zelf even op een calculator ramt, weet je meteen dat dit niet kan kloppen.

 

Misschien heeft de televaag het uit zijn duim gezogen, of hebben de ze omzet en daaruit resulterende winst van de app store meegeteld.

 

Als je de verkochte Apple applicaties speciaal gemaakt voor de iPad meetelt (keynote, iMovies, pages, iBooks, enz., zal dat wel kloppen denk ik.

 

Prima resultaten toch? En dan nog concurrerend blijven, want de enige serieuze concurrent is een stuk duurder. Knap hoor wink

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik ga ervan uit dat, omdat er gerefereerd wordt aan uitspraken van Apple, het getal juist is.

En zoals je zelf al aangeeft, dat er de opbrengst mee bedoeld wordt van het totale product iPad, dus inclusief assesoires en software applicaties.

 

En dat is inderdaad een knap resultaat, met geld verdienen is niets mis.

 

Ook ik heb een Apple product in huis, een iPod, ik geef het toe.

Het is niet alleen voor of tegen Apple zijn, er is ook nog een heel groot tussengebied.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bongo
Welke zenders kan in hd bekijken op de ipad?

Op de iPad1 geen enkele, hoe het met de snellere iPad staat weet ik niet.

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites

helaas was de Ipad in Vegas totaal uitverkocht. Ik heb er nu maar 1 in NL gereserveerd voor 25 maart. Het was niet normaal in Vegas er stonden dranghekken en bewaking echt een gekkenhuis. Ik denk dat de Ipad2 de Ipad1 gaat overtreffen qua verkoopaantallen.

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...