Ga naar inhoud


[Lancering] Ipad 2 gelanceerd


freaky

Aanbevolen berichten

Het is zover de Ipad 2 is zojuist gelanceerd. Mijn kameraad gaat zondag naar de States eens kijken of ik er een mee kan laten nemen.

11mrt in de States

25mrt in NL

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 139
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Neptunus
Verwacht wordt dat Apple het op den duur moeilijk gaat krijgen vanwege de beperkingen die zij opleggen aan derden.

Korte termijn business.


misschien....

maar ze maken toch super apparaten / software waar ms/google/bb niet tegen op kunnen
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De ipad 1 is nu voor een appel en een ei te koop.

 

Dat doet mij aan iets denken...

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Verwacht wordt dat Apple het op den duur moeilijk gaat krijgen vanwege de beperkingen die zij opleggen aan derden.

Korte termijn business.


werkt al een jaar of 8. Itunes...

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Verwacht wordt dat Apple het op den duur moeilijk gaat krijgen vanwege de beperkingen die zij opleggen aan derden.

Korte termijn business.


Apple had het wat mij betreft al heel lang moeilijk, vanwege vele redenen, die allemaal met het grote geld scheppen te maken hebben.

Ik ga dan toch liever met Android toestellen aan de gang... Linux hè. Da's bij mij toch heilig. Nee, eigenlijk is Open Source bij mij heilig.

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja er is voor beide platformen wat te zeggen Apple en Android

 

Ik gebruik zelf:

Dell Streak en HTC HD2 en Ipad en Iphone4

 

Maaaaar de Ipad is bij mij nog steeds favoriet zo soepel als dit werkt daar kan (nu) nog geen Android tegen op.

 

En dat gezever over die beperkingen........welke beperkingen?????? Is de android market dan ook geen beperking. Ik heb hier nog zo'n Apad android tablet liggen kost geen drol maar het kan nog niet in de schaduw staan.

Ook altijd dat gedeun over de prijs kijk maar wat een galaxy tab kost.

 

Maar er zijn hier weinig Apple fans blijkbaar.

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch blijf ik het vreemd vinden dat apple alles zomaar mag.

Microsoft kreeg een boete van maarliefst 1 miljard vanwege explorder.

terwijl appel je Safari door je strot duwt en alles voor je bepaalt wat je wel en niet mag.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Verwacht wordt dat Apple het op den duur moeilijk gaat krijgen vanwege de beperkingen die zij opleggen aan derden.

Korte termijn business.


Zodra de aandeelhouders dit gaan voelen in de portemonnee is dit zo afgelopen. Ze proberen nu iets af te dwingen en het lukt prima, zoals in de post boven mij aangegeven. Dit willen zij natuurlijk in al hun producten voortzetten om het maximale eruit te halen.

En zolang er geen concurrent komt die het Apple moeilijk (lees geld kost) maakt gaat dit nog heel lang door.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met beperkingen doelde ik niet op beperkte mogelijkheden maar op het beleid om applicaties van derden toe te laten. En als ze dan toegelaten worden moeten ze een flink percentage afstaan.

 

Experts verwachten dat die applicaties voor zover al niet aanwezig min of meer gratis via Android aangeboden gaan worden. En dan gaat het hard.

 

Er is niet mis met de apparatuur, ik gebruik met veel plezier de IPOD maar ze moeten echt beter omgaan met third parties.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...