Ga naar inhoud


[Lancering] Ipad 2 gelanceerd


freaky

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Harley
Onderhand alles al vervangen hier door Apple, jammer dat ze nog geen sat-ontvanger op de markt hebben :D


Zoiets is er al, dat noemen ze "canal+ gecertificeerde ontvangers".
Daar zitten ook beperkingen in. :Dsmirk

GREETZZ.HOBSAT
--------------------
oost west, mij best.
Xtrend ET8000 3x DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 139
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast georgiosolos

Ha dit is wel erg eenzijdig, google maar eens op:

Android and iOS Smartphones most favorites for malware of op

Infected Smartphone Apps – The Next Wave of Malware

 

Android doet echt niet onder qua veiligheid voor iOs, ieder heeft zijn voor- en nadelen. Grootste nadeel is inderdaad de market, maar dat komt ook omdat Android van de basis veiliger is dan iOs en dat Google teveel apps heeft toegelaten zonder controle van de app. Lijkt mij wel logisch dat men niet zonder na te denken aps installeert en ff de ervaringen checkt.

 

Tja hoewel dus off-topic, hieronder de officiële pers release van Google inzake de malware.

 

Het advies is sowieso om de laatste versie van Android te installeren met alle nieuwe patches. Komt jullie dit niet bekend voor??

 

Ios vs Android is complex voor velen.

 

Lees voor Windows Android en je komt al heel ver:

 

Windows is beter aan te passen , beter tweakable, en is breder inzetbaar dan Apple’s operating system.

 

Echter hoe complexer een systeem, hoe meer mensen alleen een computer willen die alleen werkt zonder zich af te moeten vragen waarom bepaalde zaken nu wel of niet werken. Apple is hierdoor flink in populatriteit gegroeid.

 

Google’s Android is meer open meer gratis, ondersteund meerdere processoren en ondertsteund door vele fabrikanten en updates zijn in tegenstelling tot Apple gratis en de gebruikers ervaringen zijn helaas niet rechtlijnig en perfect.

 

De juiste balance is typisch een persoonlijke afweging, zelfs psychologisch te noemen en je kunt daar jaren over blijven discussieren.

 

Nogmaals de Apple iPad 2 is een gemiste kans voor diegene die nu eindelijk eens wat randapparatuur willen aansluiten en uitbreiden, natuurlijk qua design onovertroffen en qua gevoel het eerste jaar denk ik ook nog, iOs 4.3 werkt lekker snel, maar het verschil met Android 3.0 zal veel minder zijn dan met Android 2.x.

 

Kies je voor uitbreidbaarheid en multi-inzetbaarheid dan heb je met Android de beste papieren.

 

De hele discussie tussen iOS vs. Android kun je in een notedop gooien, Ieder zal zijn eigen keuze verdedigen, de een heeft betere apps, de andere is uitbreidbaar enz.. Het zijn deze argumenten die de markt pushen voor veranderingen en ons blij maken.

 

Bron: Google

 

An Update on Android Market Security

 

Saturday, March 5, 2011 | 10:08 PM

 

On Tuesday evening, the Android team was made aware of a number of malicious applications published to Android Market. Within minutes of becoming aware, we identified and removed the malicious applications. The applications took advantage of known vulnerabilities which don’t affect Android versions 2.2.2 or higher. For affected devices, we believe that the only information the attacker(s) were able to gather was device-specific (IMEI/IMSI, unique codes which are used to identify mobile devices, and the version of Android running on your device). But given the nature of the exploits, the attacker(s) could access other data, which is why we’ve taken a number of steps to protect those who downloaded a malicious application:

 

We removed the malicious applications from Android Market, suspended the associated developer accounts, and contacted law enforcement about the attack.

We are remotely removing the malicious applications from affected devices. This remote application removal feature is one of many security controls the Android team can use to help protect users from malicious applications.

We are pushing an Android Market security update to all affected devices that undoes the exploits to prevent the attacker(s) from accessing any more information from affected devices. If your device has been affected, you will receive an email from android-market-support@google.com over the next 72 hours. You will also receive a notification on your device that “Android Market Security Tool March 2011” has been installed. You may also receive notification(s) on your device that an application has been removed. You are not required to take any action from there; the update will automatically undo the exploit. Within 24 hours of the exploit being undone, you will receive a second email.

We are adding a number of measures to help prevent additional malicious applications using similar exploits from being distributed through Android Market and are working with our partners to provide the fix for the underlying security issues.

 

For more details, please visit the Android Market Help Center. We always encourage you to check the list of permissions when installing an application from Android Market. Security is a priority for the Android team, and we’re committed to building new safeguards to help prevent these kinds of attacks from happening in the future.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hobsat
Origineel bericht van: Harley
Onderhand alles al vervangen hier door Apple, jammer dat ze nog geen sat-ontvanger op de markt hebben :D


Zoiets is er al, dat noemen ze "canal+ gecertificeerde ontvangers".
Daar zitten ook beperkingen in. :Dsmirk


Als je er geen verstand van hebt, kan ik mij goed voorstellen dat iemand zo reageert whistle

Totaal geen last van beperkingen, verre van dat.

Gepost op een iMac na 20 jaar microsoft droevenis smile

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast georgiosolos

Neen Hobsat slaat de spijker op zijn kop. Als ik bij die Philips CD users kom en hun een enigma receiver laat zien,vind het merendeel het maar ingewikkeld. Die Philips doet precies wat zij ervan verwachten, meer wil men niet en dat al jarenlang. Zeker nu de laatste ontvangers de zender lijsten automatisch updaten is men zeer tevreden.

 

Dat de niet CD zenders nu op onvindbare plaatsen zitten is men aan gewend hoor. Kanaal 1003 voor WDR en 1250 voor N24 bijvoorbeeld is geen probleem voor deze groep. Die nummers kent men van buiten als het moet.

 

Als men de beperkingen niet als beperking ondervind dan ben je de meest tevreden gebruiker en dat is wat telt. Daar moet je niet in roeren is mijn ervaring. Het is allemaal perceptie, sociologie en psychologie zoals hierboven genoemd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou wil ik dan ook wel eens weten wat de concrete beperkingen zijn. Er wordt maar wat geroepen over beperkingen............nou laat maar zien dan !!!!!!

 

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Lees eens topic 1969937 van mij door....


Is dat een concrete beperking dan??? Alles wat je nu koopt is binnen een jaar al weer oud. Dit geld voor alle electronica.

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben op de Geneva Carshow geweest en die hebben alle IPAD1 opgekocht geloof ik...ieder automerk had wel een tigtal Ipad schermen in hun standen verwerkt waar het publiek met de bekende vingerbewegingen tekeer kon gaan om de specificaties te lezen.

Goed draagt verder niet bij aan de discussie, wilde het alleen maar melden.

ET10000 4x DVB-S2, ET4000 client, OSCAM, CanaalDigitaal, TNTSat.

Reelbox AVG 3x DVB-S2, 1x DVB-T (staat nauwelijks aan)
Visiosat G3+ (28.2E-23.5E-19.2E-13E) 4x ALPS quad 0,2db, PHILIPS 55PUS9109 TV
(2x Xsat CDTV410 & Cherokee 9000 NG4 in de kast)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Harley
Origineel bericht van: hobsat
Origineel bericht van: Harley
Onderhand alles al vervangen hier door Apple, jammer dat ze nog geen sat-ontvanger op de markt hebben :D


Zoiets is er al, dat noemen ze "canal+ gecertificeerde ontvangers".
Daar zitten ook beperkingen in. :Dsmirk


Als je er geen verstand van hebt, kan ik mij goed voorstellen dat iemand zo reageert whistle

Totaal geen last van beperkingen, verre van dat.

Gepost op een iMac na 20 jaar microsoft droevenis smile


Typisch een reactie van iemand die lijdt aan het "apple syndrome"
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zinloze discussie......

 

Ik zweer bij Opel, smeer alleen maar Blue Band op mijn brood, en in mijn koffie pleur ik alleen maar koffiemelk van friese vlag :-)

 

Gelukkig hebben we een keuze, laat de ander in zijn waarde, that's all.

 

verstuurd vanaf mijn......

 

smile

 

In bezit van een

Dreambox 7025

Dreambox 800HD

Dreambox 500HD

Strong 6825 onze campingtuner :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...