maanvol Geplaatst: 3 april 2011 Delen Geplaatst: 3 april 2011 Ik beschik over een 'vu+ duo', en een 'azbox', maar verder dan de duisternis heb ik immer niet kunnen komen. Dient men een virtuele/software ccam te installeren om licht te verkrijgen? Welke procedure dient men te volgen, wat is er nodig om licht te verkrijgen op deze machines? Mijn dank. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
_Bartje_ Geplaatst: 3 april 2011 Delen Geplaatst: 3 april 2011 Gewoon een abbo afsluiten, die kaart kun je dan in je ontvanger steken. Licht genoeg dan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
maanvol Geplaatst: 3 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2011 Leuk bedacht, helaas ben ik slechts een arme discipel die zich enkelt tot studie wenst te oriëntern... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 3 april 2011 Moderator Delen Geplaatst: 3 april 2011 Dat wordt dan wel zelfstudie. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerard 76 Geplaatst: 3 april 2011 Delen Geplaatst: 3 april 2011 Zulk soort ontvangers vragen net iets meer tijd en interesse voor de materie. Als dit je weinig interesseert of je hebt er simpelweg amper tijd voor dan denk ik dat je een verkeerde keus gemaakt hebt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
maanvol Geplaatst: 3 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2011 Het enthousiasme van anderen heeft de beslissingen voor mij genomen... C'est un fait accompli. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerard 76 Geplaatst: 3 april 2011 Delen Geplaatst: 3 april 2011 Dan hoop ik dat je ook net zo enthousiast bent om ermee aan de slag te gaan. Je zult vanuit het downloadmenu CCcam moeten installeren. Dit gaat gewoon via de ab. Menu - webinterface - plugins downloaden. Zoek dan onder "Softcams"naar Cccam 2.2.1 . Dan de kaart erin met de chip naar beneden en kijken maar. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
maanvol Geplaatst: 3 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2011 Dank je zeer Gerard. Dus een emulator, zou ook tot hetzelfde kunnen leiden -- of is het geen alternatief? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 3 april 2011 Delen Geplaatst: 3 april 2011 je hebt een smartcard in evenwel CI module of je hebt een smartcard met een CA softcam de softcam emuleert de CI embedded cryption zonder kaart emuleert de softcam indien er keys zijn opgeslagen een smartcard of verbind zich met een andere receiver in huis alsof de kaart in de eigen receiver zit meer hoeven we niet te schrijven anders dan eens een tijdje lezen inzake smartcard / common access / common access interface en softcam-emulators ciao Thunderstruck ACDC 1 maal per maand Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerard 76 Geplaatst: 3 april 2011 Delen Geplaatst: 3 april 2011 Een CI module moet je iig niet aan beginnen. Deze werken niet bepaald lekker op dit soort ontvangers. Succes ermee en laat even weten hoe 't afloopt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 3 april 2011 Delen Geplaatst: 3 april 2011 Origineel bericht van: maanvol Leuk bedacht, helaas ben ik slechts een arme discipel die zich enkelt tot studie wenst te oriëntern... Dat wordt dan veel FTA zenders kijken, maar daar is meer dan genoeg te zien, BVN, de Duitse zenders, BBC noem maar op. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 3 april 2011 Moderator Delen Geplaatst: 3 april 2011 Maar heb je nu al een Canaal Digitaal kaart? En zo ja, welke codering? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
maanvol Geplaatst: 3 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2011 Origineel bericht van: Gerard 76 Dan hoop ik dat je ook net zo enthousiast bent om ermee aan de slag te gaan. Je zult vanuit het downloadmenu CCcam moeten installeren. Dit gaat gewoon via de ab. Menu - webinterface - plugins downloaden. Zoek dan onder "Softcams"naar Cccam 2.2.1 . Dan de kaart erin met de chip naar beneden en kijken maar. Helaas bestaat er bij 'webinterface' geen optie om pluins te downloaden. Ik ga via 'plugins'-->'webinterface' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
maanvol Geplaatst: 3 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2011 Origineel bericht van: ceesv Maar heb je nu al een Canaal Digitaal kaart? En zo ja, welke codering? Ik beschik over een 'D+-kaart', maar hiervoor schijnt men de boxkey van de receiver nodig te hebben voor nagravision. Hoe is de boxkey van de receiver te verkrijgen. Ooit was deze op het label te zien, maar heden is deze slechts softwarematig terug te vinden... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
maanvol Geplaatst: 3 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2011 Origineel bericht van: Pedro Newbie Origineel bericht van: maanvol Leuk bedacht, helaas ben ik slechts een arme discipel die zich enkelt tot studie wenst te oriëntern... Dat wordt dan veel FTA zenders kijken, maar daar is meer dan genoeg te zien, BVN, de Duitse zenders, BBC noem maar op. Ook ik verlang naar een beetje vreugde in het leven... Zonder studie voel ik mij zo naakt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen