Ga naar inhoud


UPC en CI+ komt eraan


guppje29

Aanbevolen berichten

Beste chelloanarchist,

 

Heb je die CI+ nu ook al eens in de tv geprobeerd waar men het eigenlijk voor bedoelde ?

 

(uitgebracht om zonder UPC-receiver op de CI+ geschikte TV te gaan werken)

 

en dus ons een feedback kunt geven, of dat vlekkeloos werkt.

 

menig lezer zal dat experiment met de dreambox als bijzaak en/of off-topic zien

ofschoon wel boeiend, maar zodra de dreambox hem wel kan lezen (die kaart zonder CI+) gaat volgens mij UPC het CI+ protocol echt gebruiken met al die belemmerende opties.

 

ciao

 

Drinkin' Bout You

Nathan Ozug, Nora Jones

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Tonskidutch
Beste chelloanarchist,

Heb je die CI+ nu ook al eens in de tv geprobeerd waar men het eigenlijk voor bedoelde ?

(uitgebracht om zonder UPC-receiver op de CI+ geschikte TV te gaan werken)

en dus ons een feedback kunt geven, of dat vlekkeloos werkt.

menig lezer zal dat experiment met de dreambox als bijzaak en/of off-topic zien
ofschoon wel boeiend, maar zodra de dreambox hem wel kan lezen (die kaart zonder CI+) gaat volgens mij UPC het CI+ protocol echt gebruiken met al die belemmerende opties.

ciao


Hoi,
Helaas moet ik je teleurstellen, ik ben niet het tiep dat perse het nieuwste moet hebben en op de eerste rij wil zitten.
Dat weerhoud mij er echter niet van om mijn mening tegeven.

Nu ik dit gezegt heb, ben ik nieuwsgierig naar het punt waar je je vraag naar mij op stoelt.

Ik kijk nog analoog op de kabel en digi via sat, hoewel ik ook dat kan via de kabel, maar heb er gewoon geenzin 'an, daarbij komt dat ik meer hou van lezen, jawel die griezels zijn er ook nog, en nee ik heb helaas geen e-book apparaat, want dat lijkt me wel handig, uploaden wat me interesseert en lezen waar en wanneer ik wil.

Maar daar zal je opmerking wel niet veel mee van doen hebben, neem aan dat het je gaat over de codec vanupc en cijn CI+??
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DoeEensGek


Voor zover ik weet is dat juist nog niet gelukt bij upc. En de vraag is hoe moeilijk is dat.. Het lijkt mij dat upc dat niet gemakkelijk heeft gemaakt.


Zo te lezen is het nog niet (publiekelijk) om rsa en boxkey uit een ci+ module te toveren. Google levert veel vraag op, maar geen antwoord.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
menig lezer zal dat experiment met de dreambox als bijzaak en/of off-topic zien
ofschoon wel boeiend, maar zodra de dreambox hem wel kan lezen (die kaart zonder CI+) gaat volgens mij UPC het CI+ protocol echt gebruiken met al die belemmerende opties.



nou dat zie je verkeerd.. ik hoop maar wat graag dat het iemand lukt om UPC werkend te krijgen op een Dreambox. Ik heb een 8000HD en nog 2 tuner sloten over. zou daar graag 2 kabel tuners inzetten om zo die rot mediabox minder te hoeven te gebruiken...
Link naar reactie
Delen op andere sites

de aankondiging in de titel is duidelijk...

de CI+ is ook al beschikbaar

de vraag is, als iemand schrijft dat ie de CI+ module heeft, of die ook zo werkt als bedoeld.

 

nu begreep ik net na het posten van mijn vraag, dat ie inderdaad werkt bij een oudere bovenbuurman A in de jusite tv.

 

ware het niet dat "die samsung TV" net effe een ander typenummer heeft dan die van andere buurman B die ook hier in de flat woont met een nieuwe samsung TV en Van die lastige UPC-box af wil om evidente redenen

 

(twee afstandbedieningen twee apparaten twee zenderlijsten twee maal ellende zegt hij <retorisch, hoeft geen commentaar> )

 

dus zeg je aan B dat A het heeft werken, zit ie misschien met een strop van 4€/mnd voor een jaar.

 

UPC mag wel eens heel duidelijk een lijst geven van TV toestellen en types die werken ermee, zonder dat je via hun website moet kijken naar typenummers die in de MARKT eigenlijk niet voorkomen...

 

vooral als je weet dat typenummers ook per land wel eens afwijken zou duidelijkheid daarin voor veel mensen die all-in-one oplossingen zoeken de voorkeur hebben.

 

hobby experimenten kan men ook in een apart draadje behandelen

toch

ciao

 

Drinkin' Bout You

Nathan Ozug, Nora Jones

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Tonskidutch

 

Als je eens wilt testen en spelen ik weet een panasonic toestel waar hij in zit.....

Trouwens hoop ik dat nu snel de nieuwe reciever komt.

 

uh ja rademaar was een spelletje op TV vroegur....

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Link naar reactie
Delen op andere sites

samsung ps51 6900 zoals op de upc site aangegeven werkt hier.

de discussie over het intern sharen is wel intressant ik heb 3 hd tv"s en mag maar 2 kaarten van upc.

is er niks te doen via usb slot van een vu+ of dm series.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...