Con Geplaatst: 26 april 2011 Delen Geplaatst: 26 april 2011 Ik kreeg vandaag bericht van CD dat mijn nieuwe ABO geactiveerd was en heb nu de beschikking over de HD zenders. Overigens een drama op hun site, niets te vinden over mijn oude ABO laat staan een ABO aanpassing. Maar goed, vandaag dus per email de eerder genoemde melding. Zij wisten te vertellen dat je af moest stemmen op SBS6 maar daar zijn momenteel 3 varianten in (wanneer wordt die K-club nu eens helder en duidelijk), je hebt SBS6, SBS-6 en SBS6 HD. Laten ze nou niet zeggen waar je op moet afstemmen . . de sukkels. Maar goed, hier dan mijn vraag aan alle mensen die het echt snappen, op welke van de drie moet je afstemmen (overigens SBS6) gaf geen activatie, dus blijkbaar is die het niet. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeBeek Geplaatst: 26 april 2011 Delen Geplaatst: 26 april 2011 Sorry hoor, Citaat: Zij wisten te vertellen dat je af moest stemmen op SBS6 maar daar zijn momenteel 3 varianten in (wanneer wordt die K-club nu eens helder en duidelijk), je hebt SBS6, SBS-6 en SBS6 HD Als je goed leest staat er SBS6 en daar is er maar 1 van..... en geen SBS-6 of SBS6HD lijkt mij dat ze daarmee erg duidelijk zijn... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eduard07 Geplaatst: 26 april 2011 Delen Geplaatst: 26 april 2011 Origineel bericht van: DeBeek lijkt mij dat ze daarmee erg duidelijk zijn... En hij werkt ook, zo heb ik de vorige week nog ervaren. En waarom altijd gelijk de oorzaak bij een ander zoeken? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Con Geplaatst: 26 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 26 april 2011 Origineel bericht van: DeBeek Sorry hoor, Citaat: Zij wisten te vertellen dat je af moest stemmen op SBS6 maar daar zijn momenteel 3 varianten in (wanneer wordt die K-club nu eens helder en duidelijk), je hebt SBS6, SBS-6 en SBS6 HD Als je goed leest staat er SBS6 en daar is er maar 1 van..... en geen SBS-6 of SBS6HD lijkt mij dat ze daarmee erg duidelijk zijn... HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeBeek Geplaatst: 26 april 2011 Delen Geplaatst: 26 april 2011 erg mooie kleur groen.. Zie echter maar 1 SBS6, De andere zijn SBS-6 en SBS6HD.. Let vooral op het streepje (-) tussen de S en de 6, en het achtervoegsel HD bij de andere.. Wacht maar een paar dagen,, op 1-5-2011 bestaat SBS-6 niet meer.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CB1 Geplaatst: 27 april 2011 Delen Geplaatst: 27 april 2011 En daarbij, ik heb dit weekend net een hd pakket afgesloten. Hij moest inderdaad op sbs6 staan maar het maakte niet uit welke van de 2 zei hij. Er van uitgaande dat ze er van uit gaan dat iedereen hun ontvangertje (cds goedgekeurt) opnieuw heeft opgeladen blijven er nog 2 over. De nieuwe sbs sd en de sbs hd. De oude vervalt dan. En welke van de 2 maakte niet uit zei men. Gr Cb1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eduard07 Geplaatst: 27 april 2011 Delen Geplaatst: 27 april 2011 Origineel bericht van: CB1 En welke van de 2 maakte niet uit zei men. Gr Cb1 Hou het maar op sbs6-sd. Die heeft bij mij ook altijd gewerkt. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 27 april 2011 Delen Geplaatst: 27 april 2011 Origineel bericht van: Con je hebt SBS6, SBS-6 en SBS6 HD. Klopt, 1 van dezen (SD) geeft geen EPG meer en is in uitfaserende fase, die moet je dus niet hebben. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Con Geplaatst: 27 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2011 Origineel bericht van: DeBeek erg mooie kleur groen.. Zie echter maar 1 SBS6, De andere zijn SBS-6 en SBS6HD.. Let vooral op het streepje (-) tussen de S en de 6, en het achtervoegsel HD bij de andere.. Wacht maar een paar dagen,, op 1-5-2011 bestaat SBS-6 niet meer.. Je hebt helemaal gelijk, ik had niet gedacht dat CD zó precies zou kunnen zijn . . . Wel schrijven ze: "Hierbij bevestigen wij u levering van het signaal voor het door u aangevraagde zenderpakket op de smartcard met smartcardnummer xxxxxxxxxxxx. Steek de smartcard op de correcte wijze (met de chip naar boven of beneden) in uw satellietontvanger. Zorg ervoor dat uw ontvanger aan staat en stem af op SBS6. U ontvangt dan binnen het komende uur signaal op het door u gewenste zenderpakket." Daar concludeer ik uit dat ik niet tot 1 mei hoef te wachten. Maar toch nog geen beeld na 24 uur . . . HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vGnp Geplaatst: 27 april 2011 Delen Geplaatst: 27 april 2011 Origineel bericht van: Con Maar toch nog geen beeld na 24 uur . . . Activeren via de website al geprobeerd? --> KLIK <-- vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RVP Geplaatst: 27 april 2011 Delen Geplaatst: 27 april 2011 Je VU+ laat geen pakket veranderingen door (??) Stop je kaartje eens in een CD goedgekeurde ontvanger. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Con Geplaatst: 27 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2011 Ik heb net gebeld met CD, blijkt dat ik geen HD kaartje heb. Boeiend, ze bevestigen de upgrade op mijn oude kaart en noemen daar zelfs het nummer van. En toch . . . . Bestaand kaartje HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 27 april 2011 Moderator Delen Geplaatst: 27 april 2011 Shit happens, gak gak! Tja, daar heeft iemand zitten slapen bij CD. Sturen ze je nu een SECA-3 kaartje? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Con Geplaatst: 27 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2011 Ja dat sturen ze tussen de 5 en 10 werkdagen. Hoe ingewikkeld kan iets zijn, een kaartje opsturen. Maar mijn pet zat altijd al laag bij de grond, bijna alles ging bij mij te boven. Maar goed, ik ga maar even met mijn handen achter de bretels zitten met een afwachtende houding. (wel een prettige houding) HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast 1664 Geplaatst: 27 april 2011 Delen Geplaatst: 27 april 2011 Ik heb trouwens nooit begrepen waarom SBS6 genoemd wordt. (Her-) activeren loopt op iedere zender van elke Canaldigitaaltransponder op 19.2 . Vermoedelijk inmiddels ook op 23.5, maar nog niet getest. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen