Ga naar inhoud


[MATRIX REV] geen beeld meer op RTL 4, 5, 7, 8 enz..


Aanbevolen berichten


  • Reacties 76
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb UCAS 3.1 erop, en als ik er andere software op wil zetten moet ik zeker een cas progger aanschaffen? Maar wie zegt dat die andere software wel werkt, ik heb het vermoeden dat het gewoon alemaal op zwart staat en er nieuwe software moet komen en dan valt een nieuwe UCAS in iedergeval al af.

 

Liever verneem ik nu of meer mensen hier last van hebben met de revolution cam?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Je hebt voor het proggen idd een cas 2 of 3 nodig en of het werkt tja....kan het niet testen voor jou heb geen rev meer wel de reborn en die werkt nog steeds naar behoren staat nu neo op.

Gebruik hem niet dagelijks maar vaak in mijn oudere ontvangers.

 

Groetjes...........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij vielen rtl en de rest uit na mijn laatste kaart update en misschien heeft dat er ook mee te maken. Ik moet maar even afwachten wie hier ook last van heeft met een REV uiteraard.

 

Ik gaat geen cas aanschaffen voor 1x een situatie, dus als het niet meer gaat werken zal ik iets anders moeten verzinnen.

 

In ieder geval dank voor je antwoord.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heartsequencer

Bij mijn Matrix Revolutions Cam (UCAS 3.1) zijn de RTL's ook op zwart. Maar morgen ben ik weer bij m'n QBoxHD met Oscam :-)

 

Bye,

 

Heartsequencer

++

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Folks,

 

Ongeveer 10 dagen geleden een rev gekocht met Ucas 3.1 erop.

Dussssssss vandaag ook geen beeld op rtl etc,etc.

Zelfde probleem dus.

Terradon, ik wil graag gebruik maken van je expertise en aanbod om zowel de REV en Magic module voor mij in orde te maken.

Over de prijs worden we het wel eens smile

Graag een PB met je gegevens.

Alvast bedankt.

Groetjes,

Henk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Allen,

 

Heb mijn beide reborns uit de kast gehaald eentje met neo 4.05 en de ander met Zcas 1.1 met beide op alle zenders beeld maar is wel erg traag .....ze blijven ook nog wel eens "hangen".

Dit was met de dvbs (SD) kanalen op Astra 19

 

ook even het dvbs 2 (HD) pakket op Astra 23 geprobeerd, met beide geen beeld.

 

Als ik tijd heb zal ik nog eens met wat andere ontvangers gaan testen maar voorlopig ziet het er niet goed uit voor deze cammetjes...........

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook hier ondervond ik problemen op de rtl's met de revolution cam

,op het kanaal zetten wat je wil kijken en ontvanger uit en weer aanzetten werkt wel maar dan weer zappen en de melding gecodeerd weer op het scherm,had nog een aston 1.05 liggen deze er in gedaan en werkt goed dus laten we deze maar zitten en kan je de revolution altijd nog gebruiken voor digitenne.

80cm schotel ; topfield 4000pvr;

philips dsr 7121 (in de kast);sab titan 2 combo 1.3.42

Link naar reactie
Delen op andere sites

Destijds bij de duitse super een OpenTel ODS 3000CI met (zo te zien) Matrix Cam (ucas 3.1) aangeschaft inclusief Abo, staat inmiddels bij familie en werkte tot voor een paar dagen prima. Nu dus ook geen beeld meer op RTL 4,5,7,8. Ook Ned1,2,3 hebben soms wel, soms geen beeld. Ondanks de 'inclusief Abo' aanbieding staat deze opentel niet tussen de 'gecertificeerde ontvangers'.

Iemand bekend met de Opentel, is er een instelling in de ontvanger die na aanpassing weer beeld op RTL geeft, is er een aanpassing nodig van de Matrix cam en zo ja, welke?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...