Ga naar inhoud


[MATRIX REV] geen beeld meer op RTL 4, 5, 7, 8 enz..


Aanbevolen berichten


  • Reacties 76
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

hiet hetzelfde in een topfield 4000 en in een 5000ci tot nu toe geen problemen

thanks voor de tip had al div mrv versie`s er in gehad en geprobeerd smile

mrv 2.20 tot 2.25

zcas 1.1

div reborn versie`s

div ncas versie`s

XT9200 / 5000  , XP1000 OPENPLI 4.0
VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1uf
SYNOLOGY DS1512 3TB REDS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Penthe
Is er iemand in Spanje omgeving Alicante hoofdstad die voor mij de keyfly V4.5 op mijn Matrix Revolutions cam kan zetten?


als je een maandje of 2 heb wink

80cm schotel ; topfield 4000pvr;

philips dsr 7121 (in de kast);sab titan 2 combo 1.3.42

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Spotvogel
Nee, de file gaat er wel op, maar, de kaartlezer werkt niet, andere hardware.


klopt inderdaad, werkt NIET op een Matrix reloaded.

Topfield 7700 Hsci , Philips 2212

Echostar ap700 , Jaeger 99 G

Triax 78cm , Triax 64cm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

ik ben het spoor enigszins bijster... Kunnen jullie me helpen?

Ik heb een Topfield 4000PVR met Matrix Revolutions module. Altijd tot volle tevredenheid gewerkt maar ik heb brand gehad thuis waardoor mijn coaxkabels gesmolten waren. Omdat ik niet zeker wist of ik nog wel tv wilde kijken via de schotel heb ik mijn CD abonnement opgezegd. Volgens CD zou ik nog steeds NL1-2-3 moeten kunnen ontvangen. Deze doen het nu sinds kort echter niet meer.

 

Deze info vond ik op de CD site: CanalDigitaal is verplicht een zo goed mogelijke beveiliging te gebruiken. Hierdoor zijn regelmatig updates noodzakelijk om deze beveiliging te waarborgen. Sinds 28 april is er een nieuwe update van de beveiliging actief op alle zenders uit het CanalDigitaal zenderpakket.

 

Niet gecertificeerde apparatuur met verouderde software kan hier niet mee overweg en gaat op “zwart”. Er is geen beeld op deze zenders in dit geval.

 

Zou dit ook door de Matrix Revolutions module komen, of kan er ook nog een andere reden zijn? Omdat ik de ontvanger niet zo heel vaak meer gebruik weet ik niet sinds wanneer ik deze zenders niet meer kan ontvangen. Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wopla
Origineel bericht van: Penthe
Is er iemand in Spanje omgeving Alicante hoofdstad die voor mij de keyfly V4.5 op mijn Matrix Revolutions cam kan zetten?


als je een maandje of 2 heb wink


Als er echt niemand hier is om die file erop te zetten dan heb ik wel 2 maanden geduld zodat het er alsnog op staat.

Neem jij je progger mee naar Spanje speciaal voor mij of kom je hier voorgoed wonen?

In ieder geval bedankt voor het aanbod!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Hallo techneuten, hoop op jullie hulp:

Zit in buitenland met Lemon 030-Cl. Heb net zoals velen geen RTL enz meer. Zit oude software op, wil niet updaten via sateliet. Heb wel nieuwe gevonden op internet maar heb hier alleen laptop met 15 pins en lemon heeft 9 pins.

Naar winkel gegaan en aangeschaft kabel USB>serial, volgens verkoper ook 0-modem connector ertussen anders zou niet kletsen met elkaar. Software geinstalleerd en drivers, ook software van internet gehaald (Lemon tools). Hele zakie aangesloten, krijg ik alleen mijn melding "No free port available".

Ik heb begrepen dat het waarschijnlijk ook aan de Matrix Cam revolutions ligt, maar ik dacht het verhaal misschien op te lossen met deze nieuwe software.

Hebben jullie misschien een antwoord waarom de twee niet met elkaar kletsen?

En wat is wijsheid? Nieuwe module kopen (heb ik dan de zekerheid dat het werkt?) of gewoon nieuw kastje? Ik hoor graag van jullie smirk

Alvast super bedankt!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi CP,

 

Om een Matrix Revolutions te kunnen programmeren heb je een stukje hardware nodig namelijk een casinterface 2of3, dat kastje sluit je aan op je pc en vervolgens steek je dan je module in de cas om er andere software op te kunnen zetten.

 

Iets anders werkt helaas niet.

 

Voor de Revolutions is momenteel software genaamd Keyfly 4.5 en daarmee werkt je kaart weer.

 

Groetjes........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Terradon,

 

Ten eerste bedankt voor je reactie.

Begrijp ik goed dat ik dus geen nieuwe module hoef te kopen maar een soort kastje waarmee ik de module via de lap kan programmeren, en die het dan weer doet?

Kan ik dat zelf, of moet ik daarvoor iemand zoeken, maw wat kost zo'n kastje of moet ik ergens een techneut zoeken?

En dan volgende vraag, zijn die kosten het nog waard of kan ik beter een nieuwe decoder kopen (verder is deze nog goed.

Weet je toevallig ook antwoord op mijn eerste vraag (no free port available?)

Alvast bedankt maar weer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

(no free port available?

Dat betekent dat laptop geen contact heeft met jou satontvanger,

je moet met het programma om software over te zetten

een com poort selecteren

 

 

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...