Ga naar inhoud


DOEI


Tonskidutch

Aanbevolen berichten


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

euhh..... het gaat u goed smile

"i think, therefore i am"
draaiend met: VU+DUO 500GB, golden media wizard hd class, Pinnacle ip9600 hd with android
4X TELENET hd-digicorders 500GB
enog meer om op te noemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

tot siens

 

lamtumirë

 

elveda

 

agur

 

adéu

 

farvel

 

Lebewohl

 

goodbye

 

hüvasti

 

näkemiin

 

au revoir

 

adeus

 

orevwa

 

viszontlátásra

 

beannacht

 

kveðja

 

selamat tinggal

 

addio

 

zbogom

 

la revedere

 

adiós

 

elveda

 

adjö

 

En vult u gerust aan :D

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Zeg ben jij met het verkeerde been uit bed gestapt of zo?

 

Loek2 plaatst een bericht waarin hij vraagt naar illegale wan sharing:

 

Image2.jpg

 

Jij reageert daarop waarin je dit lid vrij pittig terecht wijst, in plaats van zoals het hoort de functie 'Moderator waarschuwen' te gebruiken. Hiervoor geven wij je echter geen waarschuwing!

 

Dan stuurt een ander lid ons een 'moderator waarschuwen' bericht waarin hij ons wijst op een overtreding van onze regels door lid Loek. Waarvoor dank want die lapte inderdaad overduidelijk alle regels aan zijn laars.

 

Citaat:
Beantwoord deze email niet!

Hallo Michel,

 

XXXXXXXXXXX waarschuwt dat je even moet kijken naar het bericht met als titel:

 

'Re: [Dreambox alternatief] Wellke moet ik nemen of wat ik moet ik kiezen'

 

De reden voor deze waarschuwing is:

 

hi guys, sluit maar het draadje, illegaliteit aan de top :-)

 

Je kunt het bericht bekijken via deze link De inhoud van het bericht staat hieronder:

 

Tonskidutch: Re: [Dreambox alternatief] Wellke moet ik nemen of wat ik moet ik kiezen

weet je nog?

 

alles wetende van de regels op dit forum

en alles lezende wat jij ooit gemeld hebt de laatste tijd

ben ik zo vrij om te schrijven

je bent een sukkel als je het laat passeren

en ook nog eens over illegaal gedoe schrijft.

 

dat past hier niet en daar is het sat4all forum ook niet voor.

 

ciao

 

Je ontvangt deze email omdat dit volgens jouw profiel en/of de boardsoftware is toegestaan.

Je kunt je voorkeurinstellingen op ieder gewenst moment wijzigen.

 

Daarna verwijder ik geheel naar bedoeling volgens mij, het bericht van Loek2 en uiteraard daarmee ook jouw reactie. Ik ga dat bericht niet sluiten want er stond alleen maar bedelen naar cardsharing in, meer niet.

 

Het ging hier om een draadje waarin dus uitsluitend het bericht van Loek2 en jouw reactie stond.

 

Logisch dus dat ik beide berichten (het hele draadje) verwijder want wat heeft het voor zin jouw reactie op Loek2 te laten staan als ik het bericht van Loek wel moet verwijderen?

 

Dan stuur je mij via email het volgende bericht:

 

Citaat:
Beantwoord deze email niet!

Hallo Michel,

 

Tonskidutch waarschuwt dat je even moet kijken naar het bericht met als titel:

 

'[Dreambox Alternatief] Alternatief voor Dreambox of HD toch ontvangen op 7000s'

 

De reden voor deze waarschuwing is:

 

mijn antwoord / c.q. reactie op het bericht van loek2 is verdwenen mede omdat ik meen heel eerlijk en openhartig te hebben gereageerd in de bedoeling van de forum regels en ten behoeve van forum intenties vind ik dat een zeer bedenkelijke zaak, dat zonder pardon mijn bericht is verwijderd. (niet eens een pm aan mij verzonden, met mededeling dat er iets niet past en of klopt aan mijn stelling cq reactie) mocht dat nu steeds vaker voorkomen, dat een van de moderatoren mijn reactie zomaar weghaalt wil ik als gewaardeerd lid van sat4all weten waarom zelf als het een waarschuwing of ban betreft wil ik weten wat er niet klopt aan mijn jarenlange bijdrage en die ene bijdrage. ciao

 

Je kunt het bericht bekijken via deze link De inhoud van het bericht staat hieronder:

 

Wat is nou eigenlijk je probleem? Ik heb toch gewoon de enige juiste handeling uitgevoerd en precies dat gedaan wat men mij gevraagd heeft, ofwel actie te ondernemen op een lid dat de regels schaamteloos overtreed.

 

Je gaat volledig ten onrechte over de zuiger. Ik heb hier vrij weinig begrip voor.

 

Mvg,

 

Michel

Image2.jpg

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...