Ga naar inhoud


Dream claimt enigma naam


oldebroek

Aanbevolen berichten


  • Reacties 107
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Beheerder

Niet waar. Felix is pas met de naam enigma begonnen nadat hij in dienst trad bij Dream Multimedia. Daarvoor heette het (enigma 1 project) Elite-DVB.

 

Littlesat, waar deze opmerking nu weer vandaan komt is mij een raadsel, maar hou het even on-topic wil je?

 

Mvg,

 

Michel

 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik eigenlijk bedoel... en dat zou ik zelf ook heel jammer vinden, is dat ik "bang" ben dat het zomaar eens zou kunnen zijn dat DMM niet meer lang bestaat. Maar tja het is wel gebaseerd op een soort onderbuik gevoel getriggered door het feit dat het momenteel wel lang duurt voordat we o.a. die 7020HD kunnen aanschaffen. En dan valt er niet meer veel te claimen. Vandaar dat ik dacht dat is wel ontopic.

 

Vandaar mijn opmerking (sorry daarvoor)...

 

Maar zoals ik al vermeldde het is een "onderbuik" gevoel van mij die helemaal niet waar hoeft te zijn.

 

Het is wel een feit lijkt me dat de clone boxjes maar momenteel ook vooral de VUs en CL-boxjes zeer zeker een hap uit de omzet van DMM halen. En zeker door de VUs en de CL-boxjes is het voor DMM belangrijk Enigma2 te claimen...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...