Ga naar inhoud


TV Vlaanderen Nagravision 3 codering?


Lithion

Aanbevolen berichten

 

Nee , dan doe ik terug zoals voor ik die wok hier had staan . Toen had ik ook enkel dvb-t FTA laugh .

 

Als consument behoud ik mij het recht om een merk settopbox te kiezen wat ikzelf wil , ook wat een tv toestel aangaat . Een opgedrongen rommel van een provider ( geld ook voor ci+ toestellen ) zal ik nooit in huis halen .

 

 

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Misschien wil Woestijnvis wel wat speciaals doen voor VT4, maar dat is puur speculatie van mijn kant wink

 

De VRT biedt alleszins niet mee!

 

Ik vraag mij eigenlijk af als er een apart, provideronafhankelijk, "voetbalkanaal" komt of we dit dan bij TV Vlaanderen ook mogen verwachten. Maar dat is offtopic blush

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja wat Vlaamse zenders zijn er toch enkele die op tvvlaanderen gemist worden, NJAM, studio100, deftige film kanalen zoals bijv prime.

 

Momenteel ook enkel tvvlaanderen hier maar als ik het enkel voor de Vlaamse kanalen moest doen dan weet ik toch niet of ik terug voor tvvlaanderen zou kiezen.

 

Voetbal zie ik echt niet bij tvvlaanderen komen, dat zou niet genoeg opbrengen denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: _Bartje_
Tja wat Vlaamse zenders zijn er toch enkele die op tvvlaanderen gemist worden, NJAM, studio100, deftige film kanalen zoals bijv prime.

Momenteel ook enkel tvvlaanderen hier maar als ik het enkel voor de Vlaamse kanalen moest doen dan weet ik toch niet of ik terug voor tvvlaanderen zou kiezen.

Voetbal zie ik echt niet bij tvvlaanderen komen, dat zou niet genoeg opbrengen denk ik.


die zenders die je noemt komen nooit bij TVV,die zitten exclusief bij telenet,
ze zitten zelf niet bij belgacom.
dus die mag je vergeten bij TVV,dan moet je naar kabel gaan als je die echt wilt,
als je echt alles wilt van zenders moet je bijna elke provider in huis nemen,en dat word dan wel duur elke maand.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast zzzzzzz
Origineel bericht van: _Bartje_
Ja dat weet ik, maar wat bied tvvl dat de rest niet bied?
Het zullen niet veel zenders zijn, fta moet je niet meetellen want dit komt niet van tvvl zelf.

Zij hebben NED1HD, NED2HD en NED3HD, wat je niet vindt bij Telenet noch bij Belgacom.
De beeldkwaliteit van de gewone NED1,2,3 is ook beter.
Voor de rest zit er niet echt veel speciaals tussen.
Veel FTA zenders natuurlijk, maar die mag je niet meerekenen in de vergelijking.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herinner mij dat TV-Vlaanderen vroeger actief reclame maakte rond hun vrije keuze van de installatie. Dit gaat toch tegelrecht tegen dit principe in? En de HDTVs gecertificeerd door Samsung gaan dan ook niet meer werken?

 

Is dit niet omdat Mobistar tegenwoordig ook het TV-Vlaanderen aanbod aanbied?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast SatMann
Origineel bericht van: Yen
Ik herinner mij dat TV-Vlaanderen vroeger actief reclame maakte rond hun vrije keuze van de installatie. Dit gaat toch tegelrecht tegen dit principe in? En de HDTVs gecertificeerd door Samsung gaan dan ook niet meer werken?

Is dit niet omdat Mobistar tegenwoordig ook het TV-Vlaanderen aanbod aanbied?


er word teveel paniekvoetbal gespeeld.
de soep word niet zo heet gedronken als ze geschonken zal worden.

we weten niet wat er komt tot ze het effectief zeggen, en vrije keuze zal er wel zijn, zo dom gaan ze niet zijn wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo dom zijn ze misschien niet maar misschien wordt er hun geen keuze gelaten. Contentproviders vereisen steeds vaker zeer stricte beveiliging. De zenders die deze content willen uitzenden spelen dat door naar tvv. Waarschijnlijk met de boodschap dat ze anders het op hun buik kunnen schrijven om die of die zender nog door te geven... En pak nu dat bijvoorbeeld VTM dit tegen tvv zegt, wat denk jij dat ze zullen kiezen: kaartje koppelen aan ontvanger of vtm uit het aanbod schrappen? Ik denk dat jan modaal eerder een opzegbrief zal sturen voor het 2de geval.

 

Let wel dit is net zoals de rest van dit topic speculatie. Het enige wat we zeker weten is dat de content-makers steeds meer in de pap te brokken (willen) hebben.

Dreambox DM600 pli jade3

Dreambox DM800 Gemini 4.6

Technisat multytenne twin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Yen
Ik herinner mij dat TV-Vlaanderen vroeger actief reclame maakte rond hun vrije keuze van de installatie. Dit gaat toch tegelrecht tegen dit principe in? En de HDTVs gecertificeerd door Samsung gaan dan ook niet meer werken?

Is dit niet omdat Mobistar tegenwoordig ook het TV-Vlaanderen aanbod aanbied?


mobistar werkt met viacces codering wink

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast SatMann
Origineel bericht van: redneck eyeball

Geen onrust stoken dus, is nergens voor nodig.


Redneck, das tenminste eerlijk van je dat je het weet en om te antwoorden en dan de rest wat te "kalmeren".

mag ook eens gezegd worden wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: redneck eyeball
http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1987431/all/Canal_Digitaal_test_Nagravisio

Daar heeft Gerard 76 al aangegeven dat er op een ander forum een statement van hen staat dat de vrije hardware keuze gewoon blijft.

Geen onrust stoken dus, is nergens voor nodig.


Klopt helemaal.

Gisteren telefoon gehad van TVV om mij een ander abbo aan te smeren. Nu had ik dat zelf online gedaan en dat stond blijkbaar niet op hun pc aangegeven. Na de nodige sorry's vroeg ze of ik tevreden was waarop ik aangaf dat ik dat ben zolang de vrije hardware gegarandeerd is. Tweemaal heeft die mevrouw bevestigd dat ze geen plannen hebben om die te beperken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...