Ga naar inhoud


Eurosport 2 FTA?


Aanbevolen berichten


nou bij mij staat ie ook in de lijst met Nederlandse zenders met als naam Eurosport 2 Deutschland maar hij is wel gecodeerd. Ik heb een familie pakket bij canal digitaal.

Dit is nu op een DM8000. Op de DM7000 heb ik sinds ik geen entertainment pakket meer heb (want in dat pakket zit hij dus)vaak zitten zoeken op de Astra 1 maar geen werkende gevonden. Op de 28,2 met sky kaart wel. Maar goed er staat een geel gekleurd vakje wat inhoudt dat ie gecodeerd is.

Maar misschien is hij wel naar basis of familie pakket verhuisd want FTA is hij niet. Als ik kaartje er uit haal doet ie het ook niet meer en op canal digitaal site staat entertainment pakket. En de andere kanalen die je krijgt bij entertainmentpakket blijven bij mij zwart...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eurosport 1 Deutschland is volgens mij altijd fta.. nou weet ik niet of dat ook op de 19,2 was maar op de 13 wel.

 

Eurosport 2 Deutschland werkt dus ook en die geeft Canal Digitaal door. Zit in Entertainment pakket maar werkt nu dus volgens mij al bij een basis pakket. Ik had Canal Digitaal net aan de lijn omdat ik het HD pakket moest activeren en vroeg of Eurosport 2 misschien van pakket was veranderd. Het antwoord was nee dan heb je geluk gehad en kan zijn dat hij binnenkort opeens weer weg is. Maar goed ik ben dus niet de enige die dan geluk heeft gehad blijkt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...