Ga naar inhoud


Ervaring telenet Fibernet (XL)?


Michel

Aanbevolen berichten


  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Beheerder

Ze zijn in iig niet heel erg rap met de administratieve verwerking.

 

Behalve de automatisch email bevestiging is er bij telenet na mijn bestelling van dinsdagmorgen nog helemaal geen beweging in mijn online status update te zien.

 

Het lijkt wel of niemand er nog iets mee gedaan heeft.

 

Iemand enig idee hoe lang zo'n aanvraag duurt tot de uiteindelijke realisatie? Ik was nog helemaal geen klant bij telenet, maar er ligt wel coax binnen.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

is normaal,hun administratieve dienst is overbemand,en er is de vakantie periode ook,

is daar altijd dan veel minder personeel beschikbaar.

heb ook aanpassing online gedaan vrijdag en normaal voor zender opwaardering gebeurt dit altijd binnen het half uur.

nu zit ik er nog op te wachten,

dus kan even duren,

je hebt 14 dagen bedenktijd om het weer te deactiveren of af te zeggen.

normaal moeten ze binnen de 7 dagen uw aanvraag nakijken en beantwoorden met instalatie dag enzo (als je die zelf niet hebt gekozen).

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Vandaag hebben ze gebeld. Installatie halverwege deze maand.

Dat gaat dus nog.

 

Ik ben erg benieuwd.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

die instalatie's worden gedaan door buitenbedrijven,dus telenet zelf heeft daar niet veel mee te maken,

die huren die mensen gewoon in.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Toen ik bestelde waren de activatiekosten 0,00 euro en de installatiekosten eveneens 0,00 euro.

 

Nu kreeg ik vandaag een aankoopbevestiging en daar staat doodleuk 75 euro installatiekosten en 50 euro activatiekosten in.

 

Dat zijn maar liefst € 125,00 meer dan 'afgesproken'!!!

 

Daar ga ik dus niet mee akkoord en dat heb ik ze ook via het online vragenformulier laten weten.

 

Daar krijg je dan wederom geen bevestiging van en ook valt je vraag dan wederom nergens online terug te vinden.

 

Administratief zuigt dat telenet wel behoorlijk want als ze nu kwaad willen, heb ik geen poot om op te staan, behalve dan eventueel de bestelbevestiging die je meteen na bestelling krijgt, maar daar kan je tot 7 dagen na bestelling onderuit en die zijn nu voorbij.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik twijfel nog of de bevestiging gewoon onduidelijk is of niet helemaal klopt, maar in hoe ik het ook bekijk, vragen ze zelfs in het allerbeste geval nog steeds 30 euro meer dan in de bestelling stond.

 

Ik zal morgen eens kijken of ik via email of klachtenformulier met iemand in contact kan komen.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

is toch 14 dagen dat je krijgt van telenet voor bedenking,

ik heb op mijn bestelbevestiging via internet 14 dagen bedenktijd dat ik het kan opzeggen.

ps: deze morgen was mijn pakket aanpassing ook doorgevoerd op "mijn telenet".

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
Toen ik bestelde waren de activatiekosten 0,00 euro en de installatiekosten eveneens 0,00 euro.

behalve dan eventueel de bestelbevestiging die je meteen na bestelling krijgt, maar daar kan je tot 7 dagen na bestelling onderuit en die zijn nu voorbij.


Als die bestelbevestiging andere bedragen laat zien dan de factuur sta je toch sterk genoeg zou ik zeggen.

Van dezelfde praktijken worden hier nu al die nieuwe energieleveranciers beschuldigt, die adverteren met andere prijzen als welke in het 1e contract komen te staan volgens de nieuwsberichten.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Het is hier wel België, het land waar heel veel zomaar kan wink

 

Op mijn eerste vraag via het online bestelformulier kwam net als de beide voorgaande vragen over het modem, helemaal geen reactie.

 

11 juli heb ik dus nog maar eens een klacht ingestuurd via de website.

 

Daar zou ik dan uiterlijk 5 werkdagen later antwoord op krijgen, maar ze komen morgen de boel installeren en ik voel de bui al een beetje hangen.

 

Ik zeg mijn scarlet adsl verbinding nog maar even niet op want als ze niet willen toegeven dat er fouten gemaakt zijn of bijvoorbeeld geen standaard modem willen installeren en ik als gevolg daarvan de rekening niet betaal, wordt ik vast gewoon weer afgesloten.

 

Het is wel een beetje doemdenken, dat zou ik eigenlijk niet moeten doen, maar ervaringen uit het verleden...

 

Mvg,

 

Michel

 

 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vrees dat je nog lang zal mogen wachten op de email reactie,

die kijken daar amper naar,beste is te bellen via het 0800 nr naar hen wink

 

en ze hebben het nu druk tijdens de zomermaanden,studentjes die het werk overnemen en die er amper iets van kennen.

en met al die solden promoties erbij.

en de voetbal die bij telenet komt dat veel klanten trekt die het willen voor het seizoen begint.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik kan helaas geen 0800 nummer bellen, want ik heb geen 0032 telefoonnummer en 0032800.... werkt niet.

 

Van een internet provider mag je verwachten dan ook verwachten dat je via de digitale weg met ze in contact kunt komen en al helemaal als ze dat zelf aanmoedigen.

 

Het wekt in ieder geval allemaal erg weinig vertrouwen.

 

Mvg,

 

Michel

 

 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Inmiddels is de boel hier geïnstalleerd.

 

Netjes met het modem zonder router functie en wifi door een uiterst vriendelijke monteur.

 

1391979689.png

1391982685.png

 

Over de administratieve afhandeling kan ik helaas niets positiefs melden.

 

Op alle email en aanvragen die ik doe, komt gewoonweg geen antwoord.

 

Je krijgt een ontvangstbevestiging met een referentienummer (F_20110711_6341xxxx), maar vervolgens gebeurt er gewoon niets.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • Beheerder

Het duurde ruim 3 weken in plaats van de beloofde 5 dagen voordat er een antwoord kwam en dan ook alleen antwoord op mijn via het klachtenformulier ingezonden klacht.

 

De vragen via het online bestelformulier zijn nooit beantwoord.

 

Ze stellen dat in de aankoopbevestiging (die pas 2 weken na aankoop op de mat viel) wel staat dat er 30 euro activatiekosten betaald moet worden en dat is inderdaad ook zo en daar heb ik dan ook direct bezwaar op gemaakt.

 

Dat er tijdens de bestelling zelf en in de daarop volgende (PDF) orderbevestiging duidelijk 0 euro activatiekosten staat, gaat men volledig aan voorbij.

 

Image2.jpg

 

Wel een beetje de manier van communiceren die ik hier inmiddels al een beetje gewend ben.

 

Treurig, maar het is dus gewoon betalen of afsluiten. Ander opties zijn er niet.

 

Ik heb er nu al spijt van, maar scarlet is natuurlijk al opgezegd dus kan nu geen kant meer uit.

 

Mvg,

 

Michel

 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...