Ga naar inhoud


spijkerbroek bleken of stoned washen


Han Peekel

Aanbevolen berichten

Tja zijn baas wil niet dat hij zonder broek op het werk verschijnd.Met Stone washed krijg je er ook gaten in, hij is al versleten voor dat hij gedragen is .Dit mode verschijsel is een paar jaar geleden onstaan dor dat somige lieden die nog nooit gewerkt haden zich deden als werkLUI, :D

Link naar reactie
Delen op andere sites


tja... ik zag laatst bij de supermarkt (Zweden) dat ze zelfs spijkerbroeken met gaten erin verkopen... tja, als ik er zo een heb gaat die de vuilbak ik, omdat hij dan versleten is... maar er zijn dus mensen die er grif 700 kr voor neertellen. ik begrijp de wereld niet meer... (of... ik word oud!)

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de fabriek worden die spijkerbroeken al gewassen in grote wasmachines gevuld met stenen (stone washed), en worden ze op andere wijze "gemarteld" om ze er uit te laten zien of ze al jaren oud zijn.

 

Stoned washen zoals de titel van deze thread aangeeft is weer iets heel anders. Je steekt dan eerst een paar flinke joints op, en gaat daarna de spijkerbroek wassen. Ik weet niet of een moderne coffeeshop deze service biedt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou die broek een week in een redelijk snel stromende beek hangen, geen hond die hem dan jat en de verf spoelt er vanzelf uit.

Dat stone washed en die gaten is voor mij pure waanzin en iets voor rand-debielen. Is hetzelfde als alvast wat deuken in je nieuwe schotel of auto rammen of wat dakpannen van je huis kapot slaan.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...