Ga naar inhoud


Korte vraag over incasso CD


Jassy

Aanbevolen berichten

Heren, ik heb een vraag.

 

Is het normaal dat Canal Digitaal een maand incasso overslaat en dan ineens 2 maanden factureert? Komt dit bij jullie ook wel eens voor? Is mij vandaag namelijk op gevallen en vond ik zeer vreemd!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Pedro Newbie

Echt overslaan niet maar meestal wordt het bij mij rond de 28e afgeschreven. Soms komt het dan voor dat het de 1e pas is en dan vervolgens wel weer op de 28e dus dan zijn er 2 afschrijvingen in 1 maand technisch gezien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn er wel eens in de war. Begin vorig jaar werd er bij mij gelijk voor het hele jaar 2010 geïncasseerd. En dan praat ik niet over het STB pakket maar over het familiepakket + twee extra smartcards.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het inderdaad ook wel eens gehad.

Daarna ging het gewoon weer goed.

 

DB800 op OpenPLi 2.1 en DB8000 op OpenPLi 4.0 met DVB-S2 en DVB-T
Qnap NAS TS-210 Canal Digitaal & Digitenne
Wavefrontier T55 / Triax 88
met Satconn 1/10 / 2x Spaun 411

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: RayhTec
Origineel bericht van: Johan45
Een kennis van mij heeft nog nooit een incasso of rekening gehad.
Toch kijkt hij al jaaaaren Set Top Box pakket met een seca2 kaart.


Die mogelijkheid is er inderdaad met een Seca2 kaart.


Ik heb het hier over een administratieve omissie van CanalDigitaal.
Waar jij op doelt heeft denk ik een andere oorzaak en heeft niets met incasso te maken.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Misschien niet helemaal on-topic:

wat is het verstandigst als er niet-afgenomen diensten wél op de rekening staan?

Inverto Scena5m (firmware 1.74)

WAVEFIELD T55

Alps Universal Single (7.0°E/28.2°E)

Inverto Black Premium Twin (19.2°E/23.5°E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bellen kost bij die toko geld, dus:

 

- Een mailtje of berichtje sturen in de Mijn Canaaldigitaal omgeving.

- Bij automatische incasso, het hele bedrag laten terugstorten.

- Handmatig het bedrag wat wel afgenomen is, overmaken.

- Eventueel de volgende maand herhalen.

 

Ze bellen zelf wel om te vragen wat er loos is.

 

zo heb ik het gedaan....en inderdaad, ze bellen zelf dan terug.

Alles prima uitgelegd, en het was in orde.

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: joker55

- Bij automatische incasso, het hele bedrag laten terugstorten.
- Handmatig het bedrag wat wel afgenomen is, overmaken.
- Eventueel de volgende maand herhalen.

Heb ik inmiddels óók gedaan - gestort op dezelfde rekening als waar het afgeschreven bedrag op was gestort...

Inverto Scena5m (firmware 1.74)

WAVEFIELD T55

Alps Universal Single (7.0°E/28.2°E)

Inverto Black Premium Twin (19.2°E/23.5°E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...