Ga naar inhoud


Canal digitaal zijn boeven van het laagste soort


Harley

Aanbevolen berichten

Citaat:
Ik denk dat je probleem intussen al in behandeling is.


Heb jij dan al contact gehad met de "nieuwe" topicstarter in dit bestaande topic.

Greets
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 204
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Beheerder
Origineel bericht van: paulktm
dat weet ik maar ik wil hiermee de mensen waarschuwen dat niet alles perfect is bij canaldigitaal en vooral de klantenservice niet.


Dit klinkt zoooooooo bekend.

Je hebt nu 3 x contact gezocht. Nu niets meer doen. Laat ze het lekker uitzoeken daar.

Wel goed bijhouden wanneer je wie gesproken hebt.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Paullo
Citaat:
Ik denk dat je probleem intussen al in behandeling is.


Heb jij dan al contact gehad met de "nieuwe" topicstarter in dit bestaande topic.

Greets


Waarom zou ik.?
Ik heb geen fouten te verbergen en geef mijn mening open op het board.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja na de eerste keer opzeggen durven ze ook nog terug te bellen en te vragen of ik het andere kaartje hoger wil laten zetten en of ik het op gezegde kaartje als tweede kaartje wou behouden .

maar dan moest het tweede kaartje wel na een hoger pakket laten zetten.de eerste keer niet aangetekent opgezegd kost iedere keer

7 euro wel telefonisch en schriftelijk de ene zegt daar je moet het schriftelijk doen de andere zegt zegt telefonisch dan weet ik het ook niet meer.we wachten maar af.en bewijzen heb ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Heb de schriftelijke bevestiging die beloofd is aan mijn adres niet ontvangen, zal me weer benieuwen....

Tja...die had inmiddels al lang binnen moeten zijn lijkt me... Met bloemen!!! laugh
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het al eerder gezegd.

Als je via de website een TV-pakket kan opvragen, en af kan sluiten, is het ook weetelijk gezien accoord om via de website (dus via een e-mail) kan opzeggen.

 

http://www.iusmentis.com/contracten/email-rechtsgeldig/

 

Hierin staat dat opzeggingen per e-mail rechtsgeldig is!!!

Hoe CDS ook zit te blaten dat eea telefonisch moet (met dat betaalnummer), dit is onzin, en gewoon geldklopperij. Je hebt dan ook totaal geen bewijs.

 

Gewoon in de [mijn canalldigitaal] omgeving een e-mail sturen. Ze sturen "netjes" een bevestiging terug op je eigen e-mail adres met de inhoud, dus je hebt direct bewijs dat het gestuurd is. Wat hun er dan mee doen, is jouw zaak niet meer.

 

 

Telefonisch kunnen ze je van alles wijs maken, en als hun bewijs willen/moeten hebben maken ze een bandopname. Maar via e-mail heb jij bewijs, en rechtsgeldig!

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je kan een contract wat electronisch tot stsnd is gekomen ook electronisch opzeggen mits...

 

er voldaan is aan zorgvuldigheidseisen:

 

 

Het moet raadpleegbaar zijn.

Het moet verifieerbaar zijn.

Het moet dateerbaar zijn.

De identiteit van de partijen moet zijn vastgesteld en bekend zijn (electronische handtekening)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
Je kan een contract wat electronisch tot stsnd is gekomen ook electronisch opzeggen mits...

er voldaan is aan zorgvuldigheidseisen:


Het moet raadpleegbaar zijn.
Het moet verifieerbaar zijn.
Het moet dateerbaar zijn.
De identiteit van de partijen moet zijn vastgesteld en bekend zijn (electronische handtekening)


Dat doet oa transip, opzeggen/aanmaken alles met elektronische handtekening. Vind deze een goed voorbeeld hoe het zou moeten zijn. Nooit gezeik en altijd de boel voor elkaar.

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik het verhaal een beetje gevolgd, ik heb uit eigen ervaring ondervonden dat bij de callcenters niet altijd correct wordt gewerkt,ik ben in begin van het jaar telefonisch benaderd door C.D met een aanbieding met internet en vast bellen aangezien de aanbieding voordeel zou opleveren heb ik daar mee ingestemd , de aansluiting zou een maand later gebeuren, maar na twee maanden nog geen enkele reactie tot ik weer werd gebeld door C.D , die meneer heb ik gevraagd wat daar de oorzaak van was maar dat kon hij me niet mededelen hij zou het uitzoeken, ik zou de week erop een bevestiging van krijgen.

 

Ik kreeg inderdaad een brief met de hartelijke felicitaties van hun dat ik gekozen had voor een andere abbonnement maar er werd niet in de brief vermeld wat voor pakket van hun, ik heb hun gelijk een email gestuurd dat ik dat niet wil en gewoon mijn eigen pakket wil houden en verder overal vanaf zag, ik kreeg keurig daar een bevestiging van en ik was allang blij dat ik mijn internet niet had opgezegd anders had ik er vier maanden zonder gezeten.

 

tomtraveler

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...