Ga naar inhoud


2de kaart voor 2de tv


frododehobbit

Aanbevolen berichten

Ik heb al een hele tijd satelliet en dvb-t in huis. Dus besloot ik tv vlaanderen te nemen. Ik kocht een pakket met hd ontvanger. Deze ontvanger zou ik gebruiken op mijn 2de tv. Mijn andere tv is aangesloten op een technomate hd recorder. Dus dacht ik een tweede kaart te kopen. Op hun site is er een optie 2de kaart te zien aan 2,5 €.Ze willen mij echter die kaart niet verkopen zonder ontvanger of ci-module. Ze verwijzen mij door naar een tv vlaanderen dealer om een ci-Module met kaart aan 129 € te kopen. Ik vind een kaart aan 79€ al duur genoeg om naar enkele zenders te kijken. Dit omdat ik geen 2 gecertificeerde ontvangers heb. Dus moet ik nu telkens mijn kaart versteken naar de plaats waar we tv willen kijken.

Kan ik een tweedehands kaart ook laten activeren als tweede kaart?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


beste,

wees niet bang,om eventjes rond te bellen voor een TVV kaartje.

er zijn dealers,die het zo niet nemen,en verkopen ze module's aan klanten waarvan degene waarvan hij eventueel kapot is,en zijn ze bereidt de module los te verkopen.dan hebben ze de kaart over,maar er is geen probleem,de kaart werkt perfect.

PAS OP:

mochten ze overgaan tot een koppeling kaart en ci module,denk ik dat je toch best een module erbij koopt.Helaas weten we niet wanneer of als ze het gaan doen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Is het volgende mogelijk : Ik heb een ontvanger met kaart van TVV in mijn woning en voor mijn appartement aan de kust wil ik een 2de kaart (aan het voordelige tarief van 2de TV) aanschaffen (een ontvanger heb ik al). Is dit mogelijk op 2 verschillende adressen ? of moet dit in dezelfde woning zijn ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...
  • Moderator

Ja, de ene week de kaart in de ontvanger bij het ene gezin, de andere week kijkt het andere gezin!

 

Dit soort "delen" is de reden dat je bij satelliet ontvangst steeds meer restricties krijgt als klant.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ma nee, als je een 2de kaart neemt op je hoofd abonnement kunnen 2 gezinnen de zelfde tijd  kijken. Ik was op zoek naar een 2de kaart, om te kopen (nieuw 89 euro) en ben zo op dit forum beland. Er zijn er zelfs die vragen om te ruilen met de tweede kaart. Canaal digitaal ruilen met een TV Vlaanderen kaart. Ik betaal graag de 2,5 euro extra per maand, in plaats van cardshare of wat dan ook. Ik heb 2 linux receivers ET 4000 gekocht, enkel om te delen in mijn netwerk, zodat ik de films kan delen, en opnemen wat ik wil. Vond dit een goedkopere oplossing dan een dure VU+ Ik heb in elke ontvanger een USB stick van 16 gb zitten, de films zet ik over op een NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat delen met 2 gezinnen is er juist de reden van dat andere klanten steeds meer moeten betalen voor een 2e kaart binnen een huisgezin.

Je abonnement delen met een ander gezin is tegen de leveringsvoorwaarden, net zoiets als een DVD kopen en je buren een copie geven voor de helft van de prijs.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De oorzaak daarvoor is het "delen" van zo'n kaart met andere families. :mad:

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...