Ga naar inhoud


2de kaart voor 2de tv


frododehobbit

Aanbevolen berichten


En omgekeerd ook hoor, gewoon aanvragen.

Een zeer mooie zet van de M7-groep die ik erg toejuich maar het zou nog iets leuker zijn mocht je als abonnee van de ene provider een kaart van de andere provider tegen een gereduceerd tarief kunnen nemen ipv nu op twee plaatsen de volle mep te moeten betalen. Per slot zijn CD en TVV zusterbedrijven, toch?

aangepast door vladimirke
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is eigenlijk allemaal de providers hun eigen schuld. Eerst en vooral moeten we betalen om naar reclame te kijken. 11,90 euro per maand. Wil je iets meer reclame kost het 15,90 per maand en dan uit eindelijk 22,90 per maand. Bekijk eens de 400 gratis zenders wat TV-Vlaanderen aanbied. Ook oplichterij, daarvoor heb je geen TVV voor nodig.En dan vinden ze het raar dat mensen van alles gaan uitzoeken om het goedkoper te hebben? Bij Belgacom TV net het zelfde, BGC moet een groot deel betalen aan de TV zenders, ook voor een uitzending "net gemist"

Illegaal films downloaden, toch logisch dat men dat doet, neem nu bv Itunes, 1 euro voor een liedje, is toch perfect. Niet?

Maak de films goedkoper, en je zal automatisch meer inkomen hebben.

Nu, het is makkelijk om te zeggen doe het zo, of zo. Dit is mijn mening

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

On topic!

 

Titel:  2de kaart voor 2de tv.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kaarten hebben een andere operator ID, dus dat gaat niet lukken.

CD en TVV zijn geen zusterbedrijven, het zijn niet eens bedrijven, maar merknamen die eigendom zijn van M7

Ik denk toch dat het geen probleem mag zijn als je weet dat velen hier hun tweede kaartje ruilen met een gebruiker uit NL of B.

Kwestie van bij aankoop van een tweede kaart de keuzemogelijkheid te geven om te kiezen tussen CD of TVV.

 

Maar dat M7 zich zo soepel gaat opstellen durf ik ook te betwijfelen.

 

Excuses ceesv, ik postte gelijk met jou.

aangepast door vladimirke
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...