Ga naar inhoud


Intelsat 902 ontvangen


Xevor

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: Xevor
Wanneer blijkt dat het op een bepaalde locatie mogelijk is om de frequenties te ontvangen dan ga ik proberen een mogelijke locatie te huren.

Dan zal je iets in Turkije moeten zoeken want die 4 frequenties zitten op spotbeam spot1 met focus op de Perzische Golf, volgens de footprint zit je al aan schotel van 1,2 meter in Istanboel maar dan is het nog een flink eind tot Amersfoort!
Link naar reactie
Delen op andere sites

De footprint van Spot 1 van de Intelsat 902 in de bijlage.

(Bron: Satbeams).

 

Op deze site staat een verhaal van Satelliet DX'ers die de Spot 1 hebben ontvangen met een 3,7m schotel in Slowakije.

Nederland ligt nog een "stukje" verder...

post-33201-1318262241,6627_thumb.jpg

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac
Origineel bericht van: Satkijker
Misschien kun je de superschotel van Schumacher overnemen die pas overleden is. Die heeft een diameter van 6 meter maar ik kan je geen garantie geven dat je het daar mee red.

Ik denk dat dat niet erg rendabel is qua 'verzendkosten' :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Xevor
Bedankt voor de reacties. Volgens http://www.satbeams.com/footprints kan ik het wel gewoon ontvangen in Turkije en Cyprus? Misschien een idee om iemand daar te vinden en een schotel daar te plaatsen laugh


en dan met een slingbox het signaal naar Amersfoort transporteren of zoiets ? Zijn die zenders niet op andere sat's te vinden ?

Het meeste zit in het pakket van Irib en die is ook op andere satellieten te ontvangen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Xevor
Zie net pas wat Slingbox is.. Super handig apparaat, nog nooit van gehoord shocked ...


je kan dat ook met een dreambox: TV op je webinterface.

Erik

BigBisat op 13-19-28; Triax 110 op 23.5; Channelmaster 1.2m via Moteck VBox;  Spaun multiswitch; 1x DB800HDse; 2x DB8000HD; 1 x VU+Solo4K. OpenPli. LAN Gigabit. 2 x QNAP HS-251+ met 2 x 6TB Western Digital Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...