Ga naar inhoud


Is de open Pli versie 2.1 beta-vuduo stabiel genoeg?


Gast vincere

Aanbevolen berichten

Goedemiddag allemaal; voor dat ik de nieuwe OpenPli versie 2.1 op mijn vuduo zet wil ik graag even vragen of de OpenPli-beta-vuduo 2.1 stabiel genoeg is om hem er op te zetten.GR vincere.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

OK dankje wel :weet je toevallig ook of dat geld voor een draaibare schotel?

Ik heb hier namelijk wel beeld op 19.2 graden maar niet op 23.5 graden. Gr Vincere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

default settingslijst wellicht bij de setup-install wizard als eerste na de flash geladen met JA (ik doe altijd neen)

en

automatic scan of manual scan (ik doe altijd neen)

install settings later kiezen

 

want de satellite.xml klopt dan meestal niet meer met de lijst die je voor draaibaar al hebt gemaakt en terug wilt zetten.

 

beter eerst alles zonder settings instellen en daarna de juiste draaibare lijst met dreamboxedit erin (of als er een mooie van de feed te downloaden is)

 

ciao

Sinds 1879 bij Sat4All

tonskidutch
:grin:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er iets merkbaars veranderd tov 2.0 ?

 

VU+Solo2 (OpenATV), VU+ Duo (OpenPLI), DM600PVR (OpenPLI), Triax 78cm met Powertech DG-380 rotor én 4 Inverto Multi Dielectric LNB's, Maximum E85 met 6 LNB's, Triax 78cm met 4 ALPS LNB's, Technisat Multytenne Twin, Sony 46EX500, Intel NUC (OpenELEC), Raspberry Pi2 (OpenELEC), Synology DS415play NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je iets concreets zeggen dat er nu veranderd is dat het overschakelen de moeite maakt?

VU+Solo2 (OpenATV), VU+ Duo (OpenPLI), DM600PVR (OpenPLI), Triax 78cm met Powertech DG-380 rotor én 4 Inverto Multi Dielectric LNB's, Maximum E85 met 6 LNB's, Triax 78cm met 4 ALPS LNB's, Technisat Multytenne Twin, Sony 46EX500, Intel NUC (OpenELEC), Raspberry Pi2 (OpenELEC), Synology DS415play NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kunt tot en met de openpli images van vrijdag 05-08-2011 er zonder problemen er op zetten

en zoals je al zij een kat in het nauw maakt hele rare sprongen

 

de 7020HD komt dit jaar / volgend jaar en zal zeker een stuk duurder/te duur zijn als de concurrentie met de twin tuners

ik verwacht enigma3 closed voor de dmm modellen en enigma2 voor de rest

en wat gaat er dan gebeuren met de open source ontwikkeling ? van de vele vrijwilligers die enigma /plugins groot en stabiel hebben gemaakt

XT9200 / 5000  , XP1000 OPENPLI 4.0
VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1uf
SYNOLOGY DS1512 3TB REDS

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Met alle respect, er is er maar één die de Dreambox groot heeft gemaakt en dat is Dream Multimedia zelf.

 

Jullie hebben echt geen idee waar deze mensen overal hun vingers in de pap hebben. Ik heb 7 jaar intensief met ze samengewerkt dus weet echt wel hoe het daar werkt.

 

Er wordt maar één 1% door vrijwilligers gemaakt. De andere 99% is Dream Multimedia zelf, al dan niet via/door/met allerlei betaalde hulpjes.

 

Het is niet meer dan normaal en begrijpelijk dat men op alle juridisch verantwoorde manieren hun eigen belangen voorop stelt. Dat doen bedrijven nu eenmaal want die willen winst maken en niet hobbyen. Winst maken valt met dergelijke niche producten nu eenmaal niet mee.

 

Ik zeg niet dat ik het daar altijd mee eens ben, maar logisch en begrijpelijk is het wel.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dream Multimedia/dreambox is groot geworden door de mogelijkheid van het cardsharen

de hardware was zeker geen top de software maakte veel goed , maar ja ze waren de enigste op de markt waar de software/cardsharen goed werkte ,en daar was de prijs ook naar van de dreamboxen

 

XT9200 / 5000  , XP1000 OPENPLI 4.0
VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1uf
SYNOLOGY DS1512 3TB REDS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dream Multimedia is mede groot geworden door de (te) grote wintmarges die zij aanrekenden aan hun klanten. Nu iedereen minder moet betalen aan de concurentie is het paniek. Lees de testen op Sat4all maar even en verklaar dan nog eens de zware meerprijs. Mooi design en betere onderdelen, ok. Maar dan nog vind ik de prijzen die zij hanteren sterk overdreven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

denk zelf dat dream zich juridisch nog wel eens in de voet zou kunnen schieten met de huidige onrust en openbaringen van auteurs over de betrokkenheid en ondersteuning van dream. Heel wat content rechthebbende zouden maar wat graag aantonen dat de dream opgezet is als sharingbox. Verweer is altijd geweest dat ze niets te doen hadden met de plugins.

 

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...