Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten

Beter goed beslagen ten ijs te komen dan onderuit glijden!

 

In het belang van de lopende procedures ligt het niet in de verwachting dat er in een kort tijdsbestek iets naar buiten komt.

Alle troeven hier op een forum verspelen zal niemand doen, vandaar dat het lijkt alsof het aan het doodbloeden is echter kan ik je verzekeren dat er zowel individueel alsook in groepsverband e.e.a. al in werking is gezet. De afwikkeling hiervan zal navenant de ontwikkelingen in deze later duidelijk worden aan "het grote publiek".

Wie de macht heeft denkt ook de kennis te hebben en daar valt doorgaans het doek voor diegene indien deze als onkundige kan worden aangewezen door een persoon of groep.

 

Wat maakt het aantal postings uit?T_T heeft gelijk met wat hij schrijft.

Je zou wel gek zijn als je dagelijks gaat vermelden wat de vorderingen zijn.Dit wekt alleen maar irritaties op bij de tegen partij en tast je onderhandelingspositie aan.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites


@ smoking drie tuners in de woonkamer?

 

Nee , daar staat een sab titan , ikzelf heb een ultimo met als 3de tuner en dvb-t erin , 4 op kaartje lijkt me erover op dit moment .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit zeer betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat er een clone ceca3 kaart op de markt komt en de eerste kaart gaat rond de 500 euro kosten,

deze kaart komt uit china.

 

De kaart maffia ruikt geld , maar als het een soort ramma kaart is, heb ik het er wel 500 euro voor over

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb al een ijskrabber k3-card ooit een kado gehad er zal vast wel weer wat kaarten op de markt komen 500 euro..........

best veel geld daar heb je een mooie ontvanger voor.

Waarom drukken we harder op de toetsen van de afstandsbediening als de batterijen bijna leeg zijn?

 

ik zie ik zie wat jij niet ziet !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er lopen achter de schermen anders een paar serieuze acties op serieus hoog niveau die er voor kunnen zorgen dat M7 het met deze acties nog heel moeilijk gaat krijgen.

Helaas kunnen we er momenteel nog niet meer over kwijt.

 

Mvg,

 

Michel

 

Alles wat je kunt doen moet gebeuren.

We wachten af.

Hou je ons wel op de hoogte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over ijskrabbers gesproken: ik zit te wachten op de winter, dan kan ik eindelijk eens die 2 goldcards, 3 silvercards,1 fun4card, 3 galaxPrussiancards,2 K3cards en 4 Firecryptcards gebruiken... Dit liggen hier maar te liggen, boven op 3 Matrix Cam modules, 1 Joker Cam en 2 Matrix Reborn Cam modules.

Is echt wel een dure hobby hoor, satelliettv kijken.

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu geen tijd om te kijken of het zo is maar het lijkt hier of wil de kaart niet meer dan twee doen. Ik gebruik een smartwii en het beeld bleef op alles ineens staan.

Als ik twee gebruik gaat het, zet ik een derde aan dan is het beeld weg en bij snel zappen ook. Als dit die grap is van CD, dan hebben ze een klant minder.

Melle
DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn kaarten in de handel die het al 3 jaar doen. ik geef niet aan welke kaarten.

ze kosten wel wat maar je haald het er ook dik uit.

laten we het eens hebben over het abonnement van canaal digitaal, kaart kost 79,00 euro , minimaal dikke vette winst. 69,00 euro

vol abonnement 60,00 euro per maand. Zijn dit geen maffia praktijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn kaarten in de handel die het al 3 jaar doen. ik geef niet aan welke kaarten.

ze kosten wel wat maar je haald het er ook dik uit.

laten we het eens hebben over het abonnement van canaal digitaal, kaart kost 79,00 euro , minimaal dikke vette winst. 69,00 euro

vol abonnement 60,00 euro per maand. Zijn dit geen maffia praktijken

Weet alleen dat er diverse kaarten te krijgen zijn die een jaar geldig moeten zijn, maar meer kosten als een jaar abonnement. Voorderest hoor je over zebra2 kaart maar verder als roddels kom je niet. Maar als gewone klant van cdnl heb je hier dus vrij weinig aan. Dit is alleen interessant als je in buitenland woont.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...