Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten

Pedro Newbie,

 

Dank voor het feit dat je ons geluk toewenst in deze.

 

Maar maak je zeker geen zorgen, ik heb zeker niet de gedachte dat je vanuit CD/TVV/M7 handelt daarvoor ben je te slim en ben je te goed toegerust gezien het feit je waarschijnlijk over een woordenboek oid beschikt.

 

Het geheel is voor zeker geen zaak van emoties oid hoor, maar gewoon een zaak van nuchter beschouwen van feiten zonder vooringenomenheid, dubbele agenda of een ander belang dan een van een normale gebruiker/afnemer.

 

Als er een ziitting komt voor een civiele zaak dan zal ik je informeren. (overigens daar komen geen strafbare feiten aan de orde hoor het is immers geen strafzaak, maar zal gewoon gaan om een objectieve afweging van belangen en hetgeen wat rederlijkwijs partners binnen een contract van elkaar mogen verwachten qua overeengekomen, aangeboden en feitelijk geleverd, maar dat wist je toch ook wel?)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Pedro Newbie

Nu echt de laatste dan:

 

Nee ik heb helaas geen woordenboek, wel wat wetboeken.

 

Je zou wel gek zijn om tijdens de civiele procedure niet fijntjes de bewijzen van strafbaar handelen van CD op tafel te leggen, ervan uitgaande dan dat je het kan bewijzen, dat kleurt het handelen van CD leuk.

En je weet: wie eist, bewijst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeps, geen bonus voor CanalDigitaal werknemers.

De boete bedraagt 1% van de omzet.

De kans dat ze die moeten betalen is vrij hoog gezien er openlijk is toegegeven dat er gebruik gemaakt wordt van een backdoor in CCcam.

 

Let wel op ik lees toch duidelijk : Als de nieuwe privacyregels worden ingevoerd, na te zijn goedgekeurd door de EU-lidstaten, duurt het nog tot 2014 of 2015 voordat ze daadwerkelijk gevolgen hebben.

Dus duurt het nog wel even en voor die tijd worden ze even verkocht......... :eek:

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Let wel op ik lees toch duidelijk : Als de nieuwe privacyregels worden ingevoerd, na te zijn goedgekeurd door de EU-lidstaten, duurt het nog tot 2014 of 2015 voordat ze daadwerkelijk gevolgen hebben.

Dus duurt het nog wel even en voor die tijd worden ze even verkocht......... :eek:

 

Maakt niet uit, dan gaat de rekening naar de nieuwe eigenaar.

En die zal daar ongetwijfeld bij de koopprijs al rekening mee houden na een boeken onderzoek voor aankoop.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste mensen,

 

Graag zou ik met meerdere mensen in contact komen wiens kaart op zwart is gezet, zonder dat jullie de kaart op enige wijze hebben gebruikt voor com cs. Dit omdat ik jullie graag hiervoor enige aanvullende vragen wil stellen ivm een aantal trajecten die ik op dit moment verken. Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

..... zonder dat jullie de kaart op enige wijze hebben gebruikt voor com cs.......

 

Volgens mij zou het moeten zijn "buitenshuis" cs en niet com cs.......

 

Com cs is natuurlijk illegaal, maar ook gratis andere van jouw kaart laten meekijken lijkt me niet de bedoeling....

ET10000 4x DVB-S2, ET4000 client, OSCAM, CanaalDigitaal, TNTSat.

Reelbox AVG 3x DVB-S2, 1x DVB-T (staat nauwelijks aan)
Visiosat G3+ (28.2E-23.5E-19.2E-13E) 4x ALPS quad 0,2db, PHILIPS 55PUS9109 TV
(2x Xsat CDTV410 & Cherokee 9000 NG4 in de kast)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Its Johan en anderen

 

Voor alle duidelijkheid, ik heb heel duidelijk wel overdacht gesteld dat mijn verzoek om contact tot die mensen is gericht die de kaart niet hebben aangewend voor com cs. Hetgeen anderen in deze menen of niet menen, cs buitenshuis nu wel of niet de bedoeling kan zijn, cs is toegestaan bij wet of niet, cs nu wel of niet kan op grond van Alg Voorw is voor mij nu niet van belang. Het enige dat nu telt is dat de mensen de kaart niet hebben gebruikt voor com cs. De reden dat ik met die mensen in contact wil komen is aan mij en geheel aan mij.

 

Dus als mensen dit lezen die nog geen contact met mij hebben opgenomen en die de kaart niet hebben gebruikt voor commerciële cardsharing, dan is mijn uitdrukkelijke vraag neem aub contact met mij op per PM. Want ik wil graag het eea met jullie bespreken en voorleggen, ivm een aantal trajecten aangaande de limitering en de handelswijze van CD/TVV/M7 tav mensen waarvan zij al dan niet terecht menen dat zij de kaart voor com cs hebben gebruikt. Voor alle duidelijkheid zij die contact met mij opnemen kunnen er op aan dat de gegevens niet verder worden gecommuniceerd.

 

Mensen doe het aub want je zal er echt niet slechter van worden. Daarbij telt je kan anderen helpen maar ook zeer zeker jezelf.

 

Groeten Joop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja wat is dit nu bij Canaldigitaal.

Ben nu toch aan het denken om te gaan stoppen.

Dan maar alles op de kabel, wel iets slechter beeld dan schotel, maar dit .......

 

Hebt u al een satellietontvanger. En wilt u een 2e of 3e televisie hier op aansluiten? Kies dan voor de Extra kaart, standaard voorzien van een losse CI-module. Op deze Extra kaart kunt u vanaf € 1,50 per maand kijken naar het Set Top Box-, Familie- of Entertainment-pakket. Afhankelijk van het abonnement op uw hoofdkaart.

 

Dus ik moet 89 euro betalen voor een extra kaart en een CI-Module waar ik niks aan heb.

Of ben ik nu echt verkeerd aan het kijken :angry::wacko::blink::blush:

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je kan ook een 2e hands kaart aanschaffen en die op je naam registreren, dan ben je goedkoper uit.

 

Let wel op dat die kaart niet is uitgeschakeld wegens een betalings achterstand, anders heb je een extra ijskrabber.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

<off-topic>

Qua bitrate maakt het niet zoveel uit hoor. Als je (bv) een dm8000 hebt (en je zit NIET bij upc) dan kun je daar gewoon 1 of 2 x dvb-c in duwen en je zit op de kabel.

Kun je daarnaast, met de wok, mooi de fta's bekijken of (bv) er een sky uk sc in duwen.

</off-topic>

 

Ja wat is dit nu bij Canaldigitaal.

Ben nu toch aan het denken om te gaan stoppen.

Dan maar alles op de kabel, wel iets slechter beeld dan schotel, maar dit .......

 

Hebt u al een satellietontvanger. En wilt u een 2e of 3e televisie hier op aansluiten? Kies dan voor de Extra kaart, standaard voorzien van een losse CI-module. Op deze Extra kaart kunt u vanaf € 1,50 per maand kijken naar het Set Top Box-, Familie- of Entertainment-pakket. Afhankelijk van het abonnement op uw hoofdkaart.

 

Dus ik moet 89 euro betalen voor een extra kaart en een CI-Module waar ik niks aan heb.

Of ben ik nu echt verkeerd aan het kijken :angry::wacko::blink::blush:

aangepast door Catastrofus

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een vraagje?

 

We zijn nu 14 dagen verder ,toen de anti cardcharing van kracht werd.

 

Er is bijna 3 jaar aan gewerkt en heeft veel munten gekost.

 

Nu is mijn vraag ?

 

Wat is canaal digitaal er mee opgeschoten om dit door te voeren?

 

Wel heeft canaal digitaal heel veel slapende honden wakker gemaakt en veel mensen doen overstappen naar cardcharing

 

Nu heb ik nog een vraag ,

Heeft canaal digitaal aandelen in het bedrijf clartech, xtrend of dreambox.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...