Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten

Dit is gedaan:

  • Telefonisch contact opgenomen - geen resultaat (antwoord: u moet schriftelijk bezwaar indienen)
  • Schriftelijk bezwaar gemaakt en om uitleg gevraagd (aangetekend) - geen resultaat (antwoord: nietszeggende brief retour ontvangen)
  • Nogmaals telefonisch contact opgenomen - wederom geen resultaat (antwoord: u moet schriftelijk bezwaar indienen)
  • Nogmaals schriftelijk om uitleg gevraagd en bij niet gehoor geven aan de vraag de aantekening dat er juridische stappen zullen worden ondernomen (aangetekend) - geen reactie tot op heden.

Het vervolgtraject moge nu duidelijk zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Pukje,

 

Van mijn kant min of meer hetzelfde ingezet met reacties als wij doen dit met als doelstelling com cs tegen te gaan. Mocht u meer willen dan 2-de kaart etc als antwoord.

 

Verders onmzinnige verwijzingen gehad naar Alg Voorw art die geenszins betrekking hadden op de klacht. Weigeringen om in conclaaf te gaan ten einde het eea minzaam op te lossen ontvangen, dus hoe duidelijk moet het zijn voordat je kan spreken over arrogant gedrag en erger.

 

Vrgrt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zal ze echt met de rug tegen de muur moeten zetten en met dermate bewijzen moeten komen dat dit tegen de wet en verhoudingen in is wat ze doen ( al ben ik daar zelf niet zo zeker van ) en dat ze vanaf hogere hand gedwongen worden om deze maatregel oftewel bij te stellen oftewel er geheel vanaf te zien.

 

maar met alle respect ik vrees het ergste en denk dat de cirkel op deze manier maar wat blijft draaien zonder enig resultaat.

 

Ook al bewonder ik jullie inzet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik hier schrijnend vind, dit is een forum en forums zijn bedoeld om elkaar te helpen.

Waarom dan steeds weer die kinderlijke reacties, gissen en roepen van je haalt het niet, bewijs dit en dat.

Wat CD/TVV/M7 nu doet is er gewoon over, de hele opzet is dat commerciële CS hier wordt aangegrepen om betalende klanten nog meer te laten betalen, voor iets wat voorheen als normaal werd beschouwd.

Daar gaat het over, zelfs wie geen last heeft van deze beperking zou ons initiatief ten minste kunnen steunen en helpen waar kan.

Wie dat niet inziet, die is het niet waard in de toekomst hier nog enige hulp te vragen.

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik hier schrijnend vind, dit is een forum en forums zijn bedoeld om elkaar te helpen.

Waarom dan steeds weer die kinderlijke reacties, gissen en roepen van je haalt het niet, bewijs dit en dat.

Wat CD/TVV/M7 nu doet is er gewoon over, de hele opzet is dat commerciële CS hier wordt aangegrepen om betalende klanten nog meer te laten betalen, voor iets wat voorheen als normaal werd beschouwd.

Daar gaat het over, zelfs wie geen last heeft van deze beperking zou ons initiatief ten minste kunnen steunen en helpen waar kan.

Wie dat niet inziet, die is het niet waard in de toekomst hier nog enige hulp te vragen.

 

waar doel je dan op ? Wat CD/TVV/M7 NIET moet doen is inmiddels wel duidelijk geworden hier ,. maar wat is een goed alternatief wat ze dan WEL zouden moeten gaan doen om dit te bestrijden ?

Je kan er niet zomaar vanuit gaan dat ze het geheel naast zich neer gaan leggen en gaan zeggen gooi al die kanalen maar weer open en we zien wel

dan komen er geheid weer andere maatregelen en begint het dan weer allemaal opnieuw want voor en tegenstanders zul je altijd hebben en houden , wie weet de maatregelen die ze dan gaan nemen misschien nog wel ingrijpender zullen zijn dan deze en wie is hiermee dan gebaat NIEMAND? dus roepen en doen is 1 maar welke oplossing zien jullie dan als geslaagd als er zou gaan gebeuren ?

 

en wat jij kinderlijk vind moet jezelf weten, hoe kinderlijk gaat en moet CD/TVV/M7 het dan wel gaan oplossen zonder iemand te kort te doen ot tegen het hoofd te stoten ?

 

Ik ben hierzelf ook geen voorstander van, ik denk niemand maar zou zo snel geen andere betere oplossing weten te vinden

 

dat het niet meer als voorheen gaat worden dat mag duidelijk zijn.

aangepast door greevels
Link naar reactie
Delen op andere sites

Moeten wij hier dan een manier uitzoeken om CardSharing tegen te gaan? Op een manier dat er geen extra kosten zijn voor de betalende klant

en zonder dat een heel pak ontvangers met problemen zitten?

 

Nee, het is CD/TVV die dit moet doen. Hoe ze het doen maakt me niks uit, als ze er de Cardsharing mee aanpakken, geen probleem mee.

Maar zonder klantjes "pesten" en zonder dat je mensen die niet Cardsharen onrechtmatig en zonder verhaal buiten dienst zet.

 

Eddy Vl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moeten wij hier dan een manier uitzoeken om CardSharing tegen te gaan? Op een manier dat er geen extra kosten zijn voor de betalende klant

en zonder dat een heel pak ontvangers met problemen zitten?

 

Nee, het is CD/TVV die dit moet doen. Hoe ze het doen maakt me niks uit, als ze er de Cardsharing mee aanpakken, geen probleem mee.

Maar zonder klantjes "pesten" en zonder dat je mensen die niet Cardsharen onrechtmatig en zonder verhaal buiten dienst zet.

 

Eddy Vl

 

Ja daarom maar wat ze ook doen hoe ze het ook doen het zal altijd gepaard gaan met nadelige gevolge voor de klant, wat voor de 1 weer voldoende is is voor de ander weer te weinig hoe dan ook, ik denk dat er geen echte juiste manier is om klantjes niet te pesten kijk gemiddeld gezien naar acties die er al genomen zijn door de gemiddelde satboer in Europe om sharing tegen te gaan , beter word je er nooit van als klant. dus dat zal zeker nu hier ook niet gaan gebeuren een manier om de grote jongens aan te pakken zal de normale abonnee ook schaden hoe omslachtig dat het misschien ook klinkt. daar is volgens mij geen weg omheen te vinden waar IEDEREEN ongeschonden als eerlijke betalende klant bij CD onderuit komt.

 

Als het allemaal al zo gemakkelijk zou zijn dan was die manier neem ik aan toch ook wel toegepast,

 

Het enige zou zijn tweede kaart met alle pakketten er op die ook op het hoofdkaart staan tegen minimale kosten . maar of ze dat gaan doen , ik betwijfel het

Daarmee maken ze zichzelf weer kwetsbaar als het om sharen gaat dus dat zullen ze hoe dan ook proberen te voorkomen

aangepast door greevels
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik verstoor het niet, ik ben hier ook niet gelukkig mee maar ik geef mijn mening hierop dat wil niet zeggen dat ik achter het standpunt van CD/TVV/M7 maar ik bekijk het wel reëel.

 

Elke satboer zal zijn product willen beschermen tegen misbruik dat is wel gebleken de afgelopen jaren , de 1 doet het zus de ander doet het zo maar welke manier is goed ? ik heb daar nog nooit iets positiefs over gehoord het is meestal nadelig voor de eerlijke klant, ik heb respect voor de inzet hier , echt waar , maar hetgeen ik aan twijfel is als ze met wat anders gaan komen of zich er dan wel iedereen in kan vinden, kant en klare 100 % oplossingen die voor iedereen aannemelijk zijn zijn er bij deze niet,

 

Want je mag er toch wel vanuit gaan , worden ze hierin gedwongen om een ander alternatief te gaan zoeken om het sharen tegen te gaan vanaf hogere hand dan komen ze wel weer met wat anders aanzetten?

Geheel terugdraaien zoals het voorheen was zullen ze niet doen, dan krijg je geheid weer iets anders voor je neus (geschoteld), en CD/TVV/M7 kennende word je daar wederom niet erg blij van.

aangepast door greevels
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel kort:

 

Ieder zijn mening in vrijheid mits hij/zij de ander ook diens mening in vrijheid laat. Dus mening voor of tegen limitering mits goed onderbouwd geuit is een verrijking van de discussie.

Het betekent voor mij persoonlijk dat ik mij verzet tegen deze maatregel en mij daarin niet laat belemmeren door de gedachte dat het nog slechter kan. Die gedachte is naar mijn idee slechts een narcose voor het verlangen naar verbetering en dus om onvrede niet te uiten en/of het uitblijven van handelen te vergoedelijken.

 

Het aandragen van betere alternatieven voor de provider is oa door mij gedaan. Het argument van sommige dat die weg van straf- en privaatrecht niet zo makkelijk is als door mij voorgesteld vind ik in deze niet echt van belang. De mate van makkelijkheid is vaak omgekeerd gekoppeld aan de effectiviteit van een maatregel en dus gaat het hier waarschijnlijk ook op. Daarnaast is mij duidelijk geworden uit contacten nav de actie van de provider dat mijn benaderingswijze van het probleem erg wordt gewaardeerd en verreweg voorshands goed voor mogelijk wordt gehouden en indien benodigd extra medewerking zal worden geboden.

 

Daarnaast is mij duidelijk geworden in de contacten die ik heb op diverse niveau's dat het handelen van CD/TVV/M7 over de volle breedte en hoogten bevreemding, walging en afkeuring geniet, waarbij de door CD/TVV/M7 over zichzelf geladen bedenkingen tav haar wijze van omgang met verdenkingen tav het gebruik van kaarten voor com cs en de wijze van informatievergaring daarvoor geluiden doet opvlammen dat dit onderzoek behoeft en indien nodig repressief optreden daaruit voortvloeiend voor goed mogelijk wordt gehouden.

 

Dus simpel gezegd CD/TVV/M7 maatregelen worden breed afgekeurd door maatgevende instanties in deze waarbij het vergaren van informatie over het gebruik van kaarten meer dan vragen oproept. De heersende tendens is dan ook dat meerdere partijen met interesse stukken aannemen om deze tegen het licht te houden en vanuit ieders mogelijkheid de intentie is om naar vermogen de aanwezige invloed aan te wenden.

 

Dus hierbij de oproep in herhaling mensen sta op en verzet je tegen de limitering en maak je niet druk over hetgeen zou kunnen gebeuren want slechter kan haast niet beter meer dan wel. Daarnaast mensen met op zwart gezette kaarten op beschuldiging van gebruik voor com cs meldt je aub bij mij per pm. Want echt het kan anders en het moet anders, alleen zonder jullie hulp houdt het ooit eens op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik verstoor het niet, ik ben hier ook niet gelukkig mee maar ik geef mijn mening hierop dat wil niet zeggen dat ik achter het standpunt van CD/TVV/M7 maar ik bekijk het wel reëel.

 

 

Elke satboer zal zijn product willen beschermen tegen misbruik dat is wel gebleken de afgelopen jaren , de 1 doet het zus de ander doet het zo maar welke manier is goed ? ik heb daar nog nooit iets positiefs over gehoord het is meestal nadelig voor de eerlijke klant, ik heb respect voor de inzet hier , echt waar , maar hetgeen ik aan twijfel is als ze met wat anders gaan komen of zich er dan wel iedereen in kan vinden, kant en klare 100 % oplossingen die voor iedereen aannemelijk zijn zijn er bij deze niet,

 

 

Elke satboer zal zijn product willen beschermen tegen misbruik dat is wel gebleken de afgelopen jaren , de 1 doet het zus de ander doet het zo maar welke manier is goed ? ik heb daar nog nooit iets positiefs over gehoord het is meestal nadelig voor de eerlijke klant, ik heb respect voor de inzet hier , echt waar , maar hetgeen ik aan twijfel is als ze met wat anders gaan komen of zich er dan wel iedereen in kan vinden, kant en klare 100 % oplossingen die voor iedereen aannemelijk zijn zijn er bij deze niet,

 

Wat is reëel CD is al lang niet meer reëel of laat staan loyaal tegen de winkels die canal digitaal meden groot hebben gemaakt.

Wat is reëel met niemand praten met niemand overleggen maar steeds meer winst proberen te maken over de rug van anderen.

Wat is reëel reëel is de mogelijkheid om intern de kaart te kunnen delen.

Dat canal digitaal de servers aan wil pakken kan ook op een andere manier , deze manier is enkel en alleen om meer kaarten en abonnementen te kunnen verkopen.

 

Er zijn satboeren genoeg die de klant verteld wat canal digitaal origineel is en wat niet

Je slaat overigens de spijker op zijn kop: Elke satboer zal ook zijn bedrijf moeten beschermen tegen de graaiers die we CD noemen.

Bij elk contract krijgt de klant het eerste CD telefoontje binnen 3 weken en word deze klant al per direct van de winkel afgenomen.

Hoe moet een winkel originele producten verkopen die door canal digitaal weg worden gegeven.??

Heel en ik weet zeker heel veel Satboeren hebben zich tegen linux en alles verzet maar door het aanhoudende gekloot van canal digitaal zelf kunnen ze geen droog brood meer verdienen en moeten wel linux gaan verkopen.

En ik weet wel zeker dat als de klant sputtert een satboer ze ook op de voordelen van linux zal wijzen.

Wie een kuil graaft voor een ander ...............

 

 

 

Wie dwingt wie.

Ze moeten gewoon back toe basic en weer abonnementen gaan verkopen.

De hardware , De installatie`s , De service , enz weer overlaten aan de vakman.

De vakman vertrouwd terecht canal digitaal niet meer en CD doet of zijn neus bloed en loopt maar te klagen och arme wij wij kunnen niet anders.

Communiceren met de winkels is het motto maar in plaats van communiceren zetten ze alle canal digitaal (personeel )contactpersonen die nog enigszins contacten onderhouden met de winkels op straat.

De winkels geven de klanten een linux ontvanger mee met een website waar ze zich aan kunnen melden.www.?????????.???

Niets mis mee de winkel doet niets verkeert en wijst de klant alleen op een mogelijkheid.

Op deze manier weet de winkelier dat de klant geen contact zoekt met canal digitaal en kan zijn klant gewoon behouden.

 

Dus canal digitaal moet niet janken.

1 en 1 is eigen schuld = dikke bult.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...