Ga naar inhoud


Rekening ziekenhuis pas 7 maanden later: gewoon belachelijk


djpetit

Aanbevolen berichten

Zonet een rekening via een grote zorgverzekering gekregen. Het betreft een rekening van 7 januari (op het moment van schrjven dus 7 maanden en 3 dagen later). Of ik wel voor 10 september wil betalen.

 

Is toch belachelijk dat deze rekening zo lang op zich laat wachten en dan ook nog eisen dat hij binnen 10 dagen betaald word ??

 

mvgr,

 

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Poetsdoekje
Ze zullen wel achter zijn met hun administratie.
maar je weet toch wel dat je toen een behandeling gehad hebt, dus je kon er wel rekening mee houden


Is natuurlijk ook niet altijd waar.....veel word natuurlijk ook vergoed !

mvgr,
djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat is het probleem?

Je hebt 7 maanden krediet gehad.

Gauw betalen die hap en niet zeuren.

 

Je had na 2 weken ook kunnen bellen waar die rekening bleef en dat heb je ook niet gedaan.

Of zat je stiekum te hopen dat ie niet meer kwam en dat ze je vergeten waren?

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
En wat is het probleem?
Je hebt 7 maanden krediet gehad.
Gauw betalen die hap en niet zeuren.

Je had na 2 weken ook kunnen bellen waar die rekening bleef en dat heb je ook niet gedaan.
Of zat je stiekum te hopen dat ie niet meer kwam en dat ze je vergeten waren?


Nee, absoluut niet. Ik ben absoluut niet te beroerd om een rekening te betalen. Maar als ik bijvoorbeeld naar de tandarts ga dan heb ik toch ook binnen 2 weken de rekening op de mat. En als ik mijn tv laat repareren dan moet ik vaak ook gelijk betalen. Dan wordt de rekening ook niet na 7 maanden gestuurd !

En ik schreef al eerder: ik weet niet of ik van sommige 'diensten' moet betalen aangezien eea onder de dekking valt !

mvgr,

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: marco24
als je eerst 7 maanden geen tijd hebt om een rekening te versturen, maar vervolgens wel van een ander eist binnen 10 dagen alles geregeld te hebben!!!!????


Hoe hangt het een met het ander samen? Dat zij er 7 maanden over doen om de rekening te sturen is alleen maar in betalers voordeel.

De dienst is geleverd en daar moet voor betaald worden. Dat het vreemd is dat ze er 7 maanden over doen om de rekening te sturen is een ander verhaal. Iets wat vele oorzaken kan hebben en ongetwijfeld makkelijk kan worden uitgezocht met 1 simpel telefoontje. Net zoals 1 simpel telefoontje eventuele betalingsproblemen kan oplossen omdat geen enkel bedrijf graag naar incasso gaat. Als je even belt en aangeeft dat je de betalingstermijn niet kan redden is er 99 van de 100x wel een oplossing te vinden.

Maar dat was de vraag niet. Ik dacht altijd dat zorginstellingen een langere betalingstermijn hanteerde (14 dagen) en vroeg mij af of dit verandert is of dat dit niet wettelijk bepaald is etc. Gewoon uit interesse. Niet om verder iets te suggereren etc.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf ook wel eens na een half jaar rekening van het ziekenhuis gekregen.

Ik weet niet waar het hier om gaat maar als het een onderzoek is voor bijvoorbeeld de internist die moet kijken of je geschikt bent voor groot rijbewijs. Dan duurt het altijd erg lang voor de rekening er is, je kunt dan ook niks terug krijgen van je verzekering.

Niets aan te doen het mag gewoon, al is er wel een maximale tijd tussen de dienst en rekening voor particulieren meende ik een jaar.

sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie)

samsung dvbt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar is bill4all.com toch voor! Niet zeuren , het was en is bekend en 1 keer bellen voor n regeling als het niet lukt, vanaf het moment dat je de rekening ontvangen hebt, kun je ook kijken wat er door de zorgverzekeraar vergoed word .

8000hd, 800se hd pvr,800hd pvr,7020se,7000s 2 * philips plus n pccard. 1 triax met duolnb.2 flatscreens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...