Ga naar inhoud


[Televisie] Reclameblokken maken voortaan minder herrie


Sprietje

Aanbevolen berichten

Sjaak(k)ie, nog even wachten tot alle studio's zijn voorzien van de nieuwe loudness meters.

 

De nieuwsstudio van RTL zal de laatste zijn denk ik.

Dat is zo low budget dat de luxemburgers het liefst de techniek door de presentator zelf zouden willen laten doen.

Nou ja die plannen hadden ze in ieder geval in de begintijd.

Zou Jan niet eens zo erg vinden denk ik, want dat is zelf zo'n halve techneut, als ik me het goed herinner.

Ik geloof dat er nu 1 man zit voor geluid, beeld, instarts en camera's.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Old Satterhand
Ik geloof dat er nu 1 man zit voor geluid, beeld, instarts en camera's.
Dat kan je wel denken, het is alleen niet zo. Er is een beeld en audotechnicus voor elke uitzending. Voor alle instart is er weer iemand anders.
De camera's hebben een vast shot, dus daar valt niet veel aan te veranderen.

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, volgens mij gaan de reguliere programma's nu zachter moduleren en moduleren de reclames op het oude niveau van de reguliere programma's..

Netto maakt het dus niet uit omdat de mensen hun toestel harder zetten dan normaal en de reclames er evengoed uitschieten! :D

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Nou daar heb ik nog niets van gemerkt, ik vind het een verademing dat gelijke niveau. Alleen bij RTL4 staan de begrenzers erg slecht ingesteld. Het lijkt daar soms wel de AFN Soesterberg van vroeger. sick


Jij heb gelijk Sjaak,het moet niet mooi zijn als het maar hard is,open zetten die Turner +3 :D
Doet me een beetje denken aan SSB.

The birdman has left the building

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is er nu ontspanender als om de paar minuten die prachtige reclame je wakker houd als er iets intresants bekeken word, mn tv staat al vastgezet om geen voorbijgangers te verwonden, leve de valium.

 

groetjes Schapi

8000hd, 800se hd pvr,800hd pvr,7020se,7000s 2 * philips plus n pccard. 1 triax met duolnb.2 flatscreens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...